22.

307 18 9
                                    

Yoongi szemszöge:

Reggel 7 volt mikor kómásan kibújva az ágyból ,lebaktattam a nappaliba ahol Jungkook még minig húzta a lóbőrt.
Mivel viszont megígértem este Jiminnek ,hogy reggelre eltűnik haverom ,nem volt mit tenni.Akármennyire is átéreztem milyen szar ha kora reggel felébresztenek ,tartanom kellett a szavam ,valamint a mai délelőttre még más terveim voltak, amiket addig akartam lerendezni míg kedvesem aludt.
Mivel pedig tegnap éjszaka elég sokáig "fárasztottam" ,ez ma úgy 11-ig adott nekem időt ügyeim intézésére ,tehát ha mindennek utánna akartam járni és rendezkedni ,igyekeznem kellett ,így mikor leértem a kanapéhoz ahol Kook aludt ,csak egy mozdulattal lerántottam róla a plédet amit valamikor az este folyamán keríthetett magának.

Tettem hatása nemsokára meg is lett ,mivel haverom nyűglődni kezdett.
-Nemár ember...
-Bocs tesó ,de lépnünk kell-közlöm ,majd a konyhába megyek és gyorsan lefőzök két adag fekete kávét.
-Most komolyan.Vissza ne aludj nekem!Dolgom van ,te pedig segíteni fogsz-szólok vissza a nappaliba mikor már a két csésze a kezemben van ,de mivel Jk nem válaszol félő ,hogy visszaaludt ezért gyors léptekkel visszamegyek hozzá.
Éés igazam volt.Jungkook ugyan már ült a kanapén ,szemei még mindig csukva voltak tehát még közel sem járt éber állapotához.
-Na de most tényleg.Kávét is főztem neked, mint valami kibaszott inas ,ne baszakodj velem!-váltok kissé stílusomon ,erre viszont már Jk is feléberedik ,bár most már ő is ingerülté válik.
-Jól van már bazdki!Na add ide azt a csészét.De megjegyeztelek ám.Fogsz te még az én házamban aludni ,de akkor készülj...-zsörtölődik ,majd húz egy kortyot fekete italaból-Már hajnal 4-kor kelni fogsz-folytatja a hisztit ,ezután pedig még 3-4  kortty és már ki is végezte kávéját ,ahogy én is sajátom.
-Oké vágom szar világ lesz.Viszont most készülődj!Hozok neked pár cuccot ,én is átöltözöl azután pedig már komolyan indulunk.

Kb negyed óra múlva már kocsimban ültünk és épp Szöul egyik luxus negyedén hajtottunk át.
-Mi a fenét keresünk mi itt?-kérdezi értetlenkedve haverom ,amikor leparkolok egy hatalmas , giccses ház előtt.
-Gondolkodtam a történteken és rájöttem ,hogy Jiminnek igaza volt.Nem tudok 100 százalékosan rá koncentrálni ,ha mellette ott van nekem egy egész drogkartell.Le kell állnom ezzel ,ha nem akarom Őt elveszíteni.A bárók viszont nem hagynák ,hogy lelépjek ,kivéve ha nem tudok felmutatni egy megfelelő utódot-magyarázom.
-Aha és aki ebben a puccos villában lakik ,ő lenne az az utód?-kérdezi Jk ,majd a ház felé biccent.
-Noss ami azt illeti...Ja...Egykor ez a srác volt a legnagyobb ellenfelem.Mármint a vezetői címet illetően rajtam kívül neki volt a legnagyobb esélye.Csakhogy végül én nyertem ,ő meg inkább dobta az egész gettót és lelépett ide.
-És szerinted aki ilyen jól megél drogos ügyek és gyilkolás nélkül ,majd egy szavadra feldobja ezt és visszatér?
-Hát nagyon remélem ,mert már totál elterveztem ,hogyan közlök mindent Jiminnel.
-Jesszus ember.Te aztán tényleg meg van veszve azért a srácért-veregeti meg még utóljára Kook a vállam ,majd egy "Akkor győzzük meg ezt a ficsúrt"-al kiszállt a kocsiból.

-Kaputelefon.Hát beszarok-vigyorog Jk ,majd hosszan ráfekszik a gombra.
-Ne már bazdmeg!Azelőtt felbaszod ,mint hogy megszólalnék-vágom fejbe.
-Ez így van.Szóval jobban tennéd öcsi ha lemásznál a csengőmről-hallom meg a kapun lévő egyik kis készülékből ekkor a régi ismerős hangot.
-Jesszus!-ugrik egyet Kook ilyedtében ,mire a készülékből most röhögés hallatszik ,majd a kapú halkan búgni kezd ezt követően pedig kinyílik.

-Apám...Ennek kajak van egy golf pályája az udvaron-ámuldozik haverom miközben a bejárati ajtó felé sétálunk-Ott meg egy medence.Hát betojok.
-Azért ha lehet ne az udvaromon csináld össze magad.A kertész biztos nem örülne neki-jelenik meg ekkor a keresett alak hirtelen a semmiből.
-Ember ez komolyan egy Houdini-bök meg Kook ,mire Jackson ismét felnevet.
Ezt követően viszont tekintete Jungkookról rám vándorol ,arckifejezése pedig azonnal elkomorodik.
-Agust-biccent ,mire én bandavezéri nevem hallatán azonnal megrázkódom.
-Jackson-viszonzom azonban köszöntését ,mire ő csak ismét biccent ,jelezve ,hogy fáradjunk beljebb.

A ház belülről csak még pompásabban nézett ki ,mint kívülről.
Mindenhol márvány ,ameddig csak a szem ellátott.A lépcső korlátja arannyal volt díszítve ,vágott virágok és bronz szobrok voltak szinte minden  bútordarabon ,és egy vörös szőnyeg volt leterítve ,melyen haladva szobáról szobára ,teremről teremre jutottunk.

Végül egy nagy vörösre festett irodaszerűségben kötöttünk ki.Itt már fapadló borította a földet.A szoba közepén egy íróasztal állt ,előtte két bőrfotellel mögötte egy bőrrel borított forgószékkel.
Miután beléptünk Jackson a szobában elhelyezett kissebb bárpultra emlékeztető italos polchoz lépett ,ott töltött nekünk egy egy pohár italt ,amiket ezután egyessével nyújtott át nekünk.
-Noss minek köszönhetem a nem várt látogatást?-kérdezi üzleti hangsúllyal ,miközben intett ,foglaljunk helyet.
-Ami azt illeti ajánlatom van a számodra-felelek szinte azonnal ,mire ő is helyet foglal és csak érdeklődve várja a folytatást.
-Kész vagyok átadni a rangom ,mégpedig neked-közlöm ,mire neki kellett pár másodperc ,hogy ismét megszólaljon.
-És szabad tudni miért?Miért pont most?Na meg miért pont nekem?
-Az ,hogy miért ,az téged nem érint.Az ,hogy miért pont neked...Noss..Annó te voltál utánnam a legalkalmasabb szóval ez ma is biztos így van-adom a választ ,mire ő még mindig a "Vajon mi lehet a csel"tekintetével méreget engem.
-De ha te helyette itt pucc parádézol...Azt is megértem.Nem mindenki bírja a nehézségeket.Van aki passzolja az ilyen életet ,ahol nehézségekkel kell szembenézni-"szabadkozom" ,mire elérem a célom.Sikerült felhúznom.
-Na most fogd be!Annak ,hogy eljöttem ,a félelemhez semmi köze nem volt.Minek maradtam volna ott?Hogy én legyen az örök második mindenki szemében?Hogy megalázottsággal kelljen szembenéznem minden kibaszott gyűlésen ,mikor te a főnöki székben magyarázol?Nem a kartellt passzoltam ,hanem azt ,hogy a csicskásod legyek.Ez a kettő pedig nem ugyan az-üvölti ,miközben már felpattant és két kézzel az asztalon támaszkodik mérgében ,ezzel egyidejűleg pedig gyilkos pillantást lövell rám.
-Na...Akkor ez egy remek alkalom a visszatérésre.Mivel én lelépek ,nem lesznek megalázó pillanatok ,sem megvető tekintetek.Te leszel a főnök senki más-festem le-Amúgy meg...Ha nagyon tudni akarod...Ha nem léptél volna le annó ,Namjoon helyett te lettél volna a jobbkezem ,mivel benned bíztam meg a legjobban már akkoriban is.A megaláztatás és szégyen tehát csakis a te fejedben lépett fel ,mint lehetséges opció-ezzel be is fejeztem mondandómat ,felálltam az asztaltól ,jeleztem Kooknak ,mire ő is felpattant és egy utolsó "Szóval gondold végig"-et követően egyszerűen leléptünk.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 05, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Végső próba [ YoonMin ff. ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora