Hello Everybodyyyyyy ! ❤😏
Ma is készültem nektek egy résszel ,de mivel egész nap majd széthasadt a fejem a fájdalomtól ,nézzétek el nekem ha nem lett a legjobb.😅 (ismét önsajnáltatás yessss😂)
Holnapra viszont nem ígérek 100% biztosra részt ,mivel szakmai vizsgám lesz szerdán, arra pedig tanulni kéne..De tudjátok ,hogy van ez nálam...Imádok akármi mást csinálni ,csak ne kelljen tanulni ,tehát lehet ,hogy csak írok egyet..Ez majd kiderül.🤗😅
Na nem szaporítom tovább a szót...
Jó olvasást ! ❤Jimin szemszöge:
Yoongi igéretét ,miszerint egész nap velem marad betartotta...egészen délután 5-ig.
Addig kártyáztunk ,ettünk,sorozatot néztünk és egyéb pajzán dolgokat műveltünk, én pedig virultam ,mint a vadalma ,hogy kedvesem végre ismét időt szakít rám.
Csakhogy pontban 5-kor ismét megcsörrent Yoongi telefonja ,amíg én a fürdőben voltam ,amit ő fel is vett.
Mire tehát visszaértem a szobába ,ő már öltözött és egy "Sajnálom ,de muszáj elmennem 5 percre" után le is lépett.Abból az 5 percből 10 lett,majd 15,később már egy óra ,Yoongi pedig még mindig sehol nem volt.
Már vagy 10-edjére próbáltam felhívni ,de mint az előző 9 alkalommal,most sem vette fel.
-A picsába már Yoongi!-káromkodom ,majd a nappali kanapéjára dobom mobilom ,én pedig a konyhába veszem az irányt ,hogy egy erős kávét készítsek magamnak,mivel már előre érzem ,ismét hosszú este elé nézek.A kávéfőző hangját az ajtó nyílásának hangja szakította meg egy pillanatra,mire én boldogan kaptam el tekintetem a lefolyó koffeinről ,ám mikor az ajtóba pillantottam Yoongi helyett egy idegen pasast pillantottam meg ott ,fegyverrel a kezében.
-Na ne...-szakad fel tüdőmből az aprócska sóhaj ,ám mielőtt testem is realizálhatná mi is történik,a férfi rámfogja pisztolyát és úgy néz szemembe.Ismét egy rohadt furgon-gondolom magamban-A legutóbb is ilyennel hurcoltak el minket Tae-al.
-Akkor legalább nem voltam egyedül-állapítom meg könnyes szemmel-Most viszont mit csináljak egymagam?-agyalok,ám ekkor a kocsi megáll ,pár másodperc múlva pedig kinyílik a csomagtartó és ismét azzal a pasassal találom szembe magam.
Legalábbis kb 2-3 másodpercig ,mert azután fegyverével egy laza mozdulattal leüt.Yoongi szemszöge:
-Ezt nem hiszem el!-üvöltöm üres házam ajtajában állva-Gun ,Hoon!-hívom magam mellé az eddig mögöttem pár méterre álló fiúkat-Azonnal találjátok meg Seungot!-adom a parancsot.
-De August...
-Csak Csináld Amit Mondtam!-fordulok az akadékoskodó Hoon felé.
-De uram....Ma senki sem látta őt-makogja ,nálam pedig ekkor betelik a pohár ,így hátrafordulok és nyakánál fogva nyomom a két barmot a falhoz.
-Idióták!Nem hiába fizetem le a környék összes rendőrkapitányságát ,hanem többek között az ilyen alkalmak végett.Szépen bevonszoljátok a seggeteket és kikéritek az összes térfigyelő kamera felvételét ,azután elmentek ahhoz a nagyágyúhoz akinek arcfelismerő programja van ,és lefuttatjátok a felvételeket.Ha pedig megvan hol van Seung ,felhívtok és én magam megyek érte ,mert ahol Seung van ,ott lesz Jimin is.Világos?!Este 11. Ekkor jött a hívás Hoontól ,hogy megvan Seung,én pedig a ezt követően ,5 perc után már felfegyverkezve úton voltam a megadott cím felé.
Az úton viszonylag kevesen voltak ,tehát gyorsan odaértem az emberem által megadott címre ,amit meglátva egy pillanatra elállt a lélegzetem ,majd az eddiginél is jobban fel ment bennem a pumpa ,mivel ez a kóceráj nem volt más ,mint egy lepukkant motel.
Egy olyan motel ráadásul ,ahol a szobák vendégeinek előszeretettel nyújtottak szexuális szolgáltatásokat ,valamint minden szoba fő eleme egy rúd volt ,amin vagy hivatásosok ,vagy maguk a vendégek táncoltak.Miközben befelé tartottam bevillantak azok a képek ,amikor én is ide jártam.
Hyori előtt,még vezér koromban előszeretettel néztem a rúdon vonagló kurvákat ,így volt ,hogy egy héten 3-szor, 4-szer is ellátogattam ide.
Sokszor kötöttem itt ki például egy-egy jól sikerült buli után ,általában 4-5 prosti társaságában.Most viszont egészen más volt a helyzet.
Míg régebben az élvezet hajtott ide ,most düh és gyilkolási vágy vezetett be a motelbe.
Mikor beléptem ,a recepción ,mint annó ,most is egy kurvás kinézetű lányka állt ,akinek elég volt megmutatni fegyverem ,mivel a rendőrséget nem hívhatta ,mert a kóceráj természetesen illegálisan működött ,nem volt más lehetősége ,elárulta Seung szobájának számát így kemény 2 perc múlva már a lépcsőn felfelé baktattam ,hogy kinyírjam azt a szemetet.-Ne ellenkezz már ennyire te kis buzi!-hallom meg annak a nyomorultnak az üvöltését ,mire azonnal berúgom az ajtót.
Jimin-t a földre térdeltette az a barom és épp saját sliccét rángatta le mikor megláttam őket.-Te mocsok!-rontok neki a nekem háttal álló faszkapatnak ,akinek hirtelen reagálni sincs ideje érkezésemre ,mert máris lenyomtam a földre,majd ahelyett ,hogy lelőném úgy döntök sokkal fájdalmasabb halált érdemel ez a gyökér,mint egy egyszerű golyó ,de előtte még Jiminről kell gondoskodnom ,tehát egy gyors mozdulattal leütöm Seungot és mikor ő már eszméletlenül fekszik ,azonnal Jiminhez fordulok.
-Mondd ,hogy jól vagy kicsim-ölelem magamhoz a könnyes szemű fiút ,aki még mindig nem tudja abbahagyni a zokogást.
-Jól...vagyok...-szipogja,mire én kicsit azonnal megkönnyebbülök.
-Ugye nem bántott?
-N...nem-feleli ,de hangjában mintha egy kis bizonytalanságot hallanék.
Ugye nem hazudna nekem?-kérdezem magamtól ,majd mivel ismét eszembe jut az az eszméletlen rohadék , Jimint elküldöm a fürdőszobába ,ott engedek neki egy kád forró fürdőt ,hogy lemossa magáról annak a féregnek a mocskát ,amikor pedig ő már a kádban ül ,én visszamegyek a hálószobába ,ahol az a faszfej még mindig kiütve terül el.-Ébresztő rohadék!-kezdem el pofozgatni Seungot mikor már a szobában lévő rúdhoz bilincseltem.
Még szerencse ,hogy minden szobába raknak egy bilincset.Bár gondolom nem pont ilyen helyzetekre.De mindegy is...-mondom magamban ,mire Seung lassan magához tér
-Mi a...faszom?!-kap észbe még már perc "ébresztgetés" után.
-Úgy van.Beszélj ahhoz a kis sorvadt farkadhoz ,míg megteheted ,mert terveim közé tartozik többek közt a kis gilisztád levágása-felelem ,mire szemei azonnal kikerekednek a döbbenettől.-August...K...Kérlek...Én..Nem úgy gondoltam..Én..Én-habogja az a faszkalap mikor már jópár ütés után elkezdtem megszabadítani nadrágjától ,majd mikor ezzel megvoltam elővettem fegyverem és kibiztosítottam.
-Cssss...No para-röhögöm-Ígérem fájni fog és még ezerszer jobban fogod bánni amit tettél ha végeztem.Na de most...vágjunk is bele.Mivel se kés se olló nincs ebben a rohadt szobában ,kénytelen vagyok ezt hasztálni-forgatom meg ekkor ujjaim közt fegyverem.
-Ne...Ezt nem teheted!-üvölti és szemeiben látom a rettegést és a könnyeket.
-Ooh szóval te csak úgy elrabolhatod az embereket ,de én nem büntethetem meg az ilyen kis faszfejeket?
-De...én...k..kérlek...-kezd habogni megint ,én pedig már akcióba is lendülnék ,mikor kinyílik mögöttem a fürdőszoba ajtaja és Jimin dugja ki buksiját.
-Yoongi hyung...Ugye nem ölöd meg?-kérdezi félve.
-L..látod?Ő sem akarja ,hogy kínozz-lélegzik fel erre Seung ,ám legnagyobb meglepetésemre Jiminie ismét megszólal.
-Azt nem mondtam ,hogy ne kínozzon meg.Te undorító féreg!-köpi a szavakat ,mire magam sem tudom pontosan miért ,de elmosolyodom.
Talán büszkeség amit érzek?-kérdezem magamtól mikor Jimin visszacsukja a fürdőszoba ajtaját én pedig folytathatom amit elkezdtem.
-Na de hol is tartottunk-kérdezem a már teljesen kétségbeesett rohadékot ,aki már tényleg mindjárt bőg-Noss igen...Nem kellett volna velem baszakodni-mondom végül ,majd lövök egyet a plafonba fegyveremmel ,mire ő megrezzen.
-Ne..kérlek ne lőj le!-picsogja ,mire én ördögi nevetésben török ki.
-Oh te kis nyomorult...Mondtam már...Nem leszek olyan kegyes ,hogy csak úgy kinyírjalak Megfizetsz azért amit tettél.Ennek a fegyvernek a csöve minden lövéssel egyre forróbb és forróbb lesz és minél forróbb lesz ,annál jobban fogja égetni azt a satnya farkad.Szóval még most mondj búcsút ennek az ép verziónak-bökök farka felé ,majd egyszerűen csak faszához nyomom a forró pisztoly csövét , ő pedig azonnal felüvöltött a fájdalomtól.
-És ez még csak a kezdet-mondom üvöltésével egyhuzamban ,ő pedig ekkor már félredobva maradék önbecsülését is ,zokogni kezd.■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
YOU ARE READING
Végső próba [ YoonMin ff. ]
Fanfiction"A változás ijesztő. A félelem pedig feszültté teszi az ember."- így volt ezzel Min Yoongi is ,aki miután kikerült az árvaházból, ahol egészen 18 éves koráig nevelkedett ,belecsöppent a nagybetűs életbe és csak ekkor gondolkodott el igazán, mihez is...