16.

192 19 7
                                    

HYYYYYYY édeseiim!🤗

Mielőtt még azt hittétek volna ,ma egy rész után elhagylak benneteket ,itt van még egy frissen ropogósan.😋😉
Belinkeltem egy tök jó kis ff. vidit is.(nem én csináltam😓😞)Ha van kedvetek nézzétek meg.Én valahogy így képzelem Jimin és Yoongi viszonyát/kapcsolatát.
Nektek mi a véleményetek erről?🤔
Írjátok le ha gondoljátok.😊

Na de jó olvasást! ❤

Yoongi szemszöge:

-Van esetleg valaki aki vitatja a vezetői szerepem jogát?-kérdezem az új "alvilági" székemben ülve.
Senki meg sem nyikkan ,de néhányuk szemében látom a kételyt és két három alak sugdolózik is hátul.
-Seung!Titeket esetleg zavar?-kérdezek rá személyesebben.
-Nem...-morogja ,majd azonnal húz egyet a kezében lévő alkoholból.
-Pedig úgy hallottam te voltál Namjoon kedvenc kutyája.Mégsem zavar ,hogy kinyírtam?Sőt azt is elviseled ,hogy én vagyok újra a góré'?
-Ja...Nekem aztán tök mindegy ,hogy kicsoda csak valaki fizessen ki-vigyorog körbe bárgyún és várja ,hogy a többiek is röhögjenek szar poénján.
-Noss ha így látod-felelem ,majd kezembe veszem eddig asztalomon nyugvó fegyverem és golyót eresztek abba az önelégült fejébe-Nincs szükségem ilyen zsoldosokra-jelentem ki ,ezután egyszerűen ,majd intek két Góliát méretű emberemnek ,hogy takarítsák el a hullát.

-Minden amit felépítettem annó ,Nam-nak hála szertefoszlott.Eltűnt a tisztelet a vezetőtök iránt.Szétesett a csapat.Széthullot az egész droghálózat.Most viszont ,hogy ismét visszatértem ,újáépítem ,amit az évek elteltével leromboltak!A szabályaimat pedig jól jegyezzétek meg : első nálam a tisztelet és az alázat irányomba.Második a csapatmunka.Harmadik pedig az elővigyázatosság.Nincs többé belső viszály ,mert aki azt szítja én magam végzem ki.Nincs többé lazsálás ,mert akit azon kapok én magam kínzom meg.Röviden ennyi az egész.Világos minden?!
-Igen!-kiáltják egyszerre mind akik a szobában tartózkodnak.
-Nem hallom jól.Világos?!?!
-Igen!!-üvöltik erre még hangosabban.
-Remek.Akkor itt az ideje munkához látni.

.......... 4 hét múlva ..........

Jimin szemszöge:

-Yoongi-nyitom fáradttan szemeimet és mikor oldalra pillantok ,bár az éjj sötétje miatt nem látok jól ,belül tudom ,hogy nincs itt.Megint nincs itt.

Még csak négy hete ,hogy Yoongi visszavette alvilági szerepét ,mégis teljesen megváltozott.
Minden nap már hajnalban lelépett ,éjjel pedig volt ,mikor haza sem jött.
Az első egy hét is kritikus volt.
Akkoriban rengeteg sérülése volt ,melyek napról napra csak gyűltek.Mikor megkérdeztem ,hogy szerezte őket ,csak annyit mondott "Nem lényeg ,majd megoldja".Azóta bár ezek a sebek gyógyultak ,a sérülésekkel szépen lassan Yoongi is kezdett eltűnni.
Inkább volt már August D ,mint Min Yoongi.
De én vak voltam.Nem akartam észrevenni ,hogy mi történik körülöttem.Nem akartam észrenni ,hogy szépen lassan széthullik a kapcsolatunk.
Így tagadni kezdtem és mikor Yoongi már mentegetőzni sem volt hajlandó ,én azt is megtettem helyette.
Kifogásokat találtam ki miért nem jön haza ,kifogásokat kerestem miért nem találkozunk szinte soha,kifogásokat kerestem miért hidegül el tőlem.
Ezt tettem tehát minden nap , négy héten keresztül egészen a máig.
Csakhogy ma minden megváltozott és bár eleinte azt hittem jó irányba ,a nap végén kiderült tévedtem...ismételten.

Yoongi szemszöge:

Jimin aludt mikor hazaértem.
Furdalt a lelkiismeret mikor alvó társam gyönyörű arcát figyeltem ,amit csak a hold sugarai világítottak meg ,hiszen tegnap én mondtam neki ,hogy jöjjön át ,mert megígértem neki ,hogy most hamarabb hazaérek és csinálunk valamit együtt mint azelőtt.
De nem jött össze a tervem ,mivel az egyik kamion ,ami drogot szállított ,nem jutott át a határon ezért személyesen kellett eljárnom.
Be kellett mennem az ottani rendőrkapitányságra ,hogy ott lezsírozzam az üzletet pár beépített zsernyákkal ,majd ha ez még nem lett volna elég ,egy hete kisebb bandaháborúk zajlanak a gettóban és azokból is véget kellett vetnem párnak ,tehát mikor az órára pillantottam és az hajnal 3-at mutatott ,rájöttem bebuktam.

-Szia Chim-nyomok gyengéd csókot szerelmem nyakára miután lezuhanyoztam és bebújok mellé az ágyba.
-Megjöttél?Hiányoztál-motyogja
-Te is nekem ChimChim-felelem ,mire ő hozzám bújik.
-Ma ne menj sehová rendben?Maradj itt velem!
-Jiminie...tudod hogy...
-Kérlek...
-Rendben van.Megígérem ,hogy ma veled leszek egész nap.De most aludj még kicsit.Reggel majd beszélgetünk-nyomok puszit feje búbjára ,majd elkezdem simogatni meztelen hátát ,ő pedig pár perc múlva ismét egyenletesen és nyugodtan lélegzik.Elaludt.

Fogalmam sincs hol vagyok ,fogalmam sincs hány óra ,csak azt tudom ,hogy ha még egyet csörren kurva telefonom ,megfogom és kibaszom az ablakon-gondolom magamban ,majd mivel a csörgés nem marad abba kinyitom szemeimet ,hogy végrehajtsam tervem.
-Jóreggelt-szólal meg azonban mosolyogva az ágyon épp velem szemben ülő Jimin ,ki azonnal eltereli figyelmem csörgő mobilomról.
-Jóreggelt-mosolyodom el én is halványan,mert már idejét sem tudom mikor ébredtem arra ,hogy ő is fent van-Miért nem nyomtad ki a telóm?-kérdezem mikor magamra rántom a fiút.
-Te mondtad ,hogy ne nyúljak a telefonodhoz-feleli ,mire én azonnal szarul érzem magam ,mert ez elég genyón hangzik ,pedig sajnos igaz.
-De te is tudod ,hogy ezt azért mondtam mert...
-Mert nem akarod ,hogy bajba kerüljek-fejezi be mondatom.
-Így van-nyomok egy csókot vállára.
-Na de most akkor nem veszed fel?-kérdezi huncut mosollyal  ,majd mielőtt meggondolhatnám ,hogy mobilom után nyúljak ,ő ráfog legnemesebb tagomra ,így azonnal kiszáll a fejemből minden más gondolat.Csak őt és csodás kezeinek mozdulatát látom.

-Yoongii...Ez nem éér-nyavajog Jiminie ,mikor épp kártyázunk én pedig lerakom azt a bizonyos +4es lapot.
-Miért ne érne?-nevetem el magam.
-Mert a szerelmed vagyok és nem verhetsz meg.Ez családon belüli erőszak-kapja mellkasához kezeit kétségbeesett tekintettel.
-Szóval ha elverlek uno-ban ,az olyan mintha megütnélek?
-Pontosan.Sőt még rosszabb is.
-Igazán?-kérdezem ,majd azonnal eldobom kártyáimat ,övéit is elveszem kezéből és leteperem az ágyon-Akkor ez is kínzás?-kérdezek ismét ,majd elkezdem csókolgatni nyakát ,mire ő oldalra fordítja fejét,hogy mégjobban hozzáférjek.
-Ühümm..Határozottan...Az-motyogja kélyes nyögések közepette.
-Hát akkor...Itt az ideje...hogy...abbahaggyam-kuncogom bőrébe és már hajolnék is el tőle ,mire ő hajamba túr és visszanyom nyakához.
-Ne merd!
-Valahogy gondoltam ,hogy ezt mondod majd-nevetem el magam még jobban ,végül örömmel folytatom amit elkezdtem.

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

+ így este fél 10-kor unalmamban csináltam egy új borítót is szóvaal...Nektek tetszik?

Nektek tetszik?

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Végső próba [ YoonMin ff. ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora