14.

244 19 2
                                    

Good morning EVERYBODYYY ! 😁
Új réész🤗🤗
Ismét hangulat váltásra törekszem ,de higgyétek el mindennek meg van az oka szóvaal ne akadjatok ki nagyon..Köszii😅
Na jó olvasást ! ❤

Yoongi szemszöge:

Életem egyik legcsodásabb estéjén és reggelén voltam túl ami még akkor is hatással volt rám ,amikor hazafelé tartottam Jimintől.
-August D!-hallom meg azonban azt a vékony ,ismerős hangot ,aki régi nevemen szólít.
-Jung Su te meg mit keresel itt?-kérdezem a fiút ,aki idővel előbújt a házam előtti fa törzse mögül.
-A bárók küldtem-suttogja-Kérik a választ.
-És mióta vagy te futár?-akadok ki
Hiszen még csak kisfiú.Nem elég ,hogy szinte azóta koldulnia kell ,mióta járni tud ,most a bárók még csicskáztatják is ?
-Tudod ,hogy nekik nem szabad nemet mondani...és láttak tegnap beszélgetni azzal a fiúval szóval azt mondták a legjobb ha én jövök-magyarázza.
-Milyen fiúval?
-A szerelmeddel-kuncogja-Kedves , de láttam ,hogy fél ezért mikor bementél a  bárókhoz ,odamentem hozzá megvígasztalni.
-Te beszéltél Jiminnel?
-Ühümm..Baj?Esetleg haragszol rám emiatt?-rémül meg kissé.
-N...Nem...Csak ugye nem mondtál neki semmit a múltról?
-Hát csak azt ,hogy mostmár minden rendbe jön ,mert visszajöttél-mosolyodik el ,én pedig akármennyire féltem ,hogy lebuktam Jimin előtt ,nem tudtam mérges lenni erre az aprócska gyermekre.
-Értem...Na jó...Gyere menjünk be.Ne ácsorogjunk idekint-mondom ezután,majd kinyitom a kaput és intek a fiúnak ,hogy kövessen.

-Azta...Ez...Nagyon...Finom-mosolyog Jung Su teli szájjal,majd egy újabb falatot harap szendvicséből.
-Örülök,hogy ízlik-felelem és el sem tudom mondani milyen melegséget érzek szívemben ,boldog arca láttán.
-És akkor ugye visszajössz?
-Még nem döntöttem Jung Su...-sóhajtok ,majd felállok az asztaltól.
-De...de...akkor mit mondjak a báróknak?-teszi le az ételt azonnal és kétségbeesett tekintettel néz rám-Tudod ,hogy ha nemet mondassz akkor..akkor....nagyon dühösek lesznek....
Tudom Jung Su...Tudom...De mit tehetnék?Ha visszamegyek vezérnek...ha ismét August D-vé válok...Elveszítem Jimint...Azt pedig nem akarom-gondolom magamban,de most ,hogy itt van ez a szegény ,ártatlan gyerek,tudom ha nemet mondok annak elsőként ő issza meg a levét-Most mitévő legyek?

Jimin szemszöge:

-Komolyan Jimin a múltkori után remélem értékeled ,hogy most is itt vagyok veled-húzza az agyam Tae ,miközben épp egy bevásárlóközpont soraiban barangolunk-De most tényleg...Hivatalosan is életveszélyes veled mutatkoznom.Biztosítást kéne kötnöm magamra ,ha a barátod akarok maradni-röhögi.
-Örülök ,hogy ilyen jól szórakozol a történteken...Bár most azért egy kissé bánom ,hogy nem tör rád egy hányógörcs-vágok vissza ,mire barátom nekem tolja a bevásárlókocsit.
-Kapd be!-kiáltok rá nevetve.
-Kapd be te!Neked úgy is nagyobb gyakorlatod van az ilyenekben...Már csak az estéből és a reggelből ítélve-vigyorogja.
-Jesszus Kim Taehyung!Hallgass!Nyilvános helyen vagyunk.

-Szóval ezt most  így szerinted jó?-kérdezem Tae-t ,mikor ismét,már vagy huszadjára megkóstolom a készülő ebédet.
-Ahammm...-feleli ,de tekintetét le sem veszi mobiljáról.
-Mi érdekeset látsz már ,hogy a kaja sem érdekel?-kapom ki ekkor a mellettem álló kezéből telefonját.
Amit vagy inkább akit megpillantok ,viszont azonnal választ ad kérdésemre.Akárcsak Taehyung-ot látnám.

TaeTaeDaddy és további 46 752 kedvelés

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.


TaeTaeDaddy és további 46 752 kedvelés...

❤   💬

-Ki a szerencsés?-fordulok ismét barátom felé ,aki fülig elvörösödött.
-A neve Kyu...
-És mióta ismered?Gyerünk már T. Ne kelljen mindent harapófogóval kihúzni belőled-vigyorodok el mégjobban.
-Egy bulin ismertem meg.Le öntött az italával ,azután mikor segített volna letörölni én annyira meglepődtem az érintésétől ,hogy szinte hátraugrottam ijedtemben emiatt pedig sikeresen a medencében landoltam.Szóvaal azt hiszem mély benyomást tehettem rá-vakargatja barátom tarkóját kínjában.
-Az biztos.És még be is követett téged aznap instán?-nézek ismét a képernyőn lévő fiú képére.
-Ja...Igen...Még hajnalban ,amikor hazaértem.
-Azta...Ez aztán a tempó.És beszéltetek azóta?-faggatom tovább ,mire ő azonnal elkezdi nekem végig mutogatni az eddigi beszélgetéseiket.

-Szia...Itt Jimin...Csak azért hívtalak volna ,hogy esetleg...Lenne e kedved átjönni egy kissé megkésett ebédre?Én nagyon örülnék ha átugranál...Szóvaal...Ha hallod ezt az üzenetet írj vagy hívj...Vagy egyszerűen csak gyere át.Szia!-habogom Yoongi üzetenrögzítőjére ,mivel nem vette fel a telefont.
-Talán alszik...Biztos kifárasztottad azzal a sok kufircolással-nyugtatna Taehyung a maga módján.
-Idióta-mosolyodom el halványan ,de belül valami nem stimmel velem.

Rossz érzésem van ,de magam sem tudom miért.
Mintha valami rossz dolog közeledne-állapítom meg magamban ,de mivel nem tudtam pontosan mi a bajom ,csak elhesegettem bajlós gondolataimat és igyekeztem pozitív maradni .
Ám teljesen csak akkor lélegeztem fel ,mikor csengettek.
-Yoongi-mosolyodom el végre mikor megpillantom őt az ajtóban.
-Szia...Megkaptam az üzeneted-mondja mosolyogva ,de mintha ezt a gesztust most csak magára erőltette volna.
-Na én akkor megyek is.Had turbékoljon a gerle pár.Nem áll szándékomban még egyszer végig hallgatni ,ahogy elélveztek-veregeti meg vállam ekkor Taehyung ,majd egyszerűen csak kislisszan a házból.
-Most persze lelép-morogja orra alatt erre Yoongi ,ám mire rákérdeznék ezt ,hogy is érti pontosan ,már elindult az étkező felé.

-Örülök ,hogy eljöttél-mosolyodom el halványan ismét-Akkor hozom is a....-indulnék az ételért ,de ő kezem után nyúl ,leültet a mellette levő székre és szembe fordul velem.
-Jimin...Beszélnünk kell.
-M..Miről?
-Emlékszel..kérdezgettél tegnap arról ,hogy miért értek annyira a fegyverekhez...Meg ,hogy ismertem e azt a helyet korábbról-kezdi ,az a bizonyos rossz érzésem pedig ismét felszínre tör.
Mi a fenét akar most ebből kihozni?-kérdezem magamtól félve ,de úgy érzem nem kell sokáig várnom ,mindjárt megkapom a választ.

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Végső próba [ YoonMin ff. ]Место, где живут истории. Откройте их для себя