19.

216 18 2
                                    

Helloo everyoneee ! ❤
Ismét új rész és újabb csavarok.
Dőljetek hátra és élvezzétek ,ja és törjétek a buksitokat mi lehet a sorsfordulat.🤔

Egy tipp : Közeledünk a könyv végéhez szóval ,egy meghatározó fordulat következik.
Már csak az a kérdés ,hogy ez pozitív vagy negatív irányba viszi a történetet?🤔🤨😐
Na jó olvasást ! ❤

Yoongi szemszöge:

-El sem hiszem ,hogy hazaértünk-sóhajtok megkönnyebbülve mikor végre este 8-kor hazaérünk.
A tetkó szalon és a fodrász után még elmentünk egy közeli parkba sétálni ,azután meglátogattunk egy éttermet ,ezután pedig Jimin kitalálta ,hogy most jótékonykodhatnéka van./Mi ez a szóó??Na mindegy/Tehát még benéztünk egy szupermarketbe is és az ott vásárol temérdek mennyiségű tápot ,kutya-macska játékot elvittük egy közeli állatmenhelyre.
Egy szóval ez nekem ,a mindig lusta Min Yoonginak egy kurva hosszú nap volt.De bazdki...élveztem.Élveztem minden egyes pillanatot.Sőt rég nem éreztem magam ilyen jól.
-Jól van már te mártír-ugrik rám ekkor Jimin ,majd az ágyon fekve koala ölelésbe von-De valld be ,hogy jól érezted magad-mosolyog ,majd arcát mellkasomba temeti.
-Nem azt mondtam ,hogy nem élveztem-puszilom meg feje búbját-Csak...
-Csak mi?-néz ismét szemembe.
-Nem vagyok hozzászokva az ilyen napokhoz.A közös programokhoz...meg ilyenek...Nekem még...Nem sok ilyenben volt részem-vallom be.
-Pedig mindenkinek kellenek az életébe ilyen pillanatok ,nekünk is.Hogy ha majd öregek leszünk és egymás mellett fekve nosztalgiázunk ,legyen mire visszaemlékeznünk.
-Ez...Nagyon...
-Nyálas?-próbálja befejezni a mondatom,ám én most kivételesen nem ezt akartam mondani.
-Nem...ez tök romantikus-motyogom halkan és bizonytalanul  az utolsó szót ,mert nem szoktam ilyeneket mondani ,ezért most félek beégek Chim előtt.
-Oh..Igazán?Hát szerintem is az-ölel meg azonban egy csepp irónia vagy gúny nélkül-Szeretlek Yoongi-mondja végül ,majd mivel simogatom hátát szépen lassan kezd elaludni így halkan válaszolok.
-Én is szeretlek Jimin ,még ha te jobbat is érdemelsz-ám mikor ezt a mondatom befejezem ,Jiminie szeme azonnal kipattan és felemelt fejjel szemembe néz.
-De nekem nem kell jobb.Nem érdekel más ,csakis te.Nekem te kellesz.Akkor is tevkellenél ,ha jobbat is kaphatnék.Akkor is ha már csak könnyeket okoznál.Mindig te fogsz nekem kelleni Min Yoongi ,ezt jól jegyezd meg és ne merészelj eltaszítani magadtól!-mondja mérgesen ,mire én köpni nyelni nem tudok.
-O...Oké...Nekem is te kellesz Park Jimin.Míg világ a világ-felelem végül nagynehezen ,majd szorosan magamhoz ölelem az én Végső próbálkozásom ,ami most végiggondolva ,sikeres utolsó esélynek mondható.

"Nem azért szeret az ember valakit ,mert az tökéletes.Annak ellenére szereti ,hogy nem az" ezt soha ne feledd Édesem!

El kellett mennem Tae-nak segíteni ,de amint végeztem jövök haza.
Szeretlek
~Jiminie~

Ez a cetli fogadott reggel ,mikor miután kikászálódtam az ágyból ahol Jiminnek már hült helye volt ,a konyhába mentem hátha ott megtalálom.
-Hát remek...Már megint ez a TaeTaeDaddy...-morgom ,majd miután többre nincs erőm és tudásom se sok ,egy tálba műzlit öntök ,arra tejet és nekikezdek tartalmas reggelimnek.

-Chen ne kúrd fel az agyam korán reggel ,mi az ,hogy nem találjátok a fickót?!-üvöltök a telefonba egyik emberemnek ,mivel az sikeresen elvesztette szem elől egyik kőgazdak "vevőnket" ,akinek bár annyi pénze van ,hogy akár azzal is törölhetné a seggét ,még sem szegényedne el ,nem hajlandó megadni eddig felgyülemlett tartozását.
-De főnök...Eskü csak 2 percre nem néztem oda és...
-Chen!Ne idegesíts!Most lerakom , 5 perc múlva pedig visszahívlak.Ha addig nincs meg az a faszkalap ,te fizeted ki a tartozását-próbálom megnyugtatni magam végül ,majd kinyomom mobilom.
-Oh ,hogy az a...-kapok azomban ismét agyfaszt ,mikor azzal a lendülettel ,amivel telefonom zsebembe tenném ,leborítom a tál műzlim ,aminek még a fele megvolt ,így a nadrágom és a föld is tejben és csokiostyákban úszott-Megölök valakit!

-Szia Chim...Csak gondoltam felhívlak ,mert már délután 2 és még mindig nem jelentkeztél...Nem ellenőrízlek vagy ilyesmi csak....Aggódom érted...Ha ezt az üzenetet hallod ,csak csörgess meg ,hogy tudjam jól vagy...Na szia...Szeretlek.

Miért nem lehet azt a kurva telefont bekapcsolva hagyni egyáltalán?-kérdezem magamban ,mikor kinyomom telefonom-Had aggódjak ,hisz miért ne?Jót tesz a szivemnek...-zsörtölődöm tovább ,majd a hálóba vonulok ,ott kirángatom az első ruhadarabokat, amik kezembe ügyébe akadnak ,majd a fürdő felé veszem az irányt ,hogy lezuhanyozzak.

-Délután 4 és Chim még mindig sehol-járok fel alá a nappaliban-Ha előkerülnek azzal az idióta haverjával ,tuti kinyírom azt a gyereket.Biztos miatta feledkezett meg Jimin a mobiljáról-mérgelődök tovább ,mikor aztán megcsörren mobilom.
-Na végre-veszem fel azonnal ,ám ekkor Jimin hangja helyett Taehyungot hallom meg.
-Y...Yoongi-szipogja.
-Mi a fasz?Hogy kerül hozzád Jimin telefonja?
-Őt..őt...elrabolták...-zokogja.
-Mi a kurva isten fasza?!Hol vagy?És ő hol van?Ki vitte el?!
-N..nem tudom.Én...Itthon vagyok.Itt voltunk Chimmel csak kimentem a mosdóba,de mikor visszajöttem...ő már nem volt itt.Eltűnt és ,mint múltkor most is tárva nyitva volt az ajtó ,meg az asztalról le volt verve minden...-hadarja kétségbeesve,mire én azonnal elkérem a címét és mikor ez megvan ,kocsimba ülve indulok el hozzá.

-Komolyan kezd elegem lenni ezekből az emberrablásokból!-dühöngök kocsimmal a cél felé száguldva-Szegény Jimin ráadásul nem ezt érdemli.Arról nem is beszélve ,hogy az előző 2 alkalommal tudtam kinél lehet ,most viszont halvány lila gőzöm sincs.De hát ez van ha nem tudod elengedni akit szeretsz Min kibaszott Yoongi!Jimin most miattad szenved és ha valami baja esik az is a te lelkeden szárad!-korholom magam.

Szóval ez lenne TaeTaeDaddy háza?-gondolom magamban mikor megérkezek a megadott címre-Egy kibaszott palota.Ezért van úgy elszállva akkor az a kölyök.Mert van mire-morgom magamban ,mikor a bejárat felé baktatok.

Mert van mire-morgom magamban ,mikor a bejárat felé baktatok

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.


-Oh hála az égnek te vagy az!-rohan hozzám Taehyung mikor belépek.
-Ki más lenne?-kérdezek vissza bunkón és idegesen-Szóval hogy nézett ki aki elvitte?-térek ekkor azonnal a lényegre.
-Mondtam már ,hogy mosdóban voltam így fogalmam sincs...
-Hát ez remek!Tényleg kibaszott jó!Akkor elmondanád ,hogy hogy a faszba találom meg?!
-Eddig mindig megtaláltad...
-Eddig-ismétlem.
-Viszoont....Most ,hogy jobban belegondolok...Mintha láttam volna már azt a kabátot valakin-gondolkodik nekem háttal állva.
-Milyen kabátot?Azt mondtad nem láttad ki vitte el!Taehyung ne idegelj!
-Noss az arcát nem is láttam ,de az ablakból mikor kinéztem még pont láttam egy elsuhanó alakot...vagyis a kabátját....

-Ezt nem hiszem el...Egy kabátot üldözök együtt Min Yoongival-vigyorog Tae az anyósülésben.
-Ezt én sem hiszem el...Ahogy azt sem ,hogy te itt vigyorogsz mint egy tejbetök ,mikor Jimint ELRABOLTÁK!-üvöltöm le a fejét ,mire ő ismét behúzza fülét farkát.
-Én csak...-kezdené ekkor ,ám végül meggondolja magát és félbehagyja mondatát.
Na most meg mi van?Még TaeTaeDaddy szava is elállt?
Kezd nekem itt gyanús lenni valami-fordul meg fejemben a gondolat ,de végül idegességem és aggodalmam győz és ismét csak Jimin megmentésére koncentrálok.

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Végső próba [ YoonMin ff. ]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora