18.

185 18 17
                                    

Hyyyy everybodyyy ! ❤
Noss igen...Csak írtam ma is egy részt ,bár lehet nem kellett volna ,mert nem lett túl izgi de na...
Kell ilyen is ,hogy jobban élvezzétek majd az izgibb jeleneteket LOL😂
Na de mindegy...Mostmár ez van😅
Jó olvasást ! ❤

Jimin szemszöge:

........... 1 héttel később ..........

Azt hiszem én is kezdek megváltozni Yoongi mellett-állapítom meg reggel a szobánk tükre előtt állva.
Szerelmem még aznap ,mikor megmentett Seung-tól ,kijelentette ,hogy nem maradhat velem ,mert csak bajba kever engem ,de mint mindig ,én most is szembeszálltam vele ebben a témában ,ennek pedig az lett a vége ,hogy kompromisszumot kötöttünk ,melynek egyik alap pillére az összeköltözés volt.
Ám ez sem ment könnyen.
Az én házam hiába volt egy erődítmény ,Yoongi szerint nem elég jól véghető tehát az az opció ,miszerint hozzám költözzünk kiesett.
Hozzá nem mehettünk ,mert azt a házat már túl sokan ismerték és egyszer már oda is betörtek ,Yoonginak így az sem felelt meg.
Így állapodtunk meg abban ,hogy egy új házat veszünk.
Ekkor jutott a választásunk mostani ,város széli otthonunkra.
Az összeköltözésen kívül azonban még más változáson is keresztül mentem.
Olyan változásokon amik inkább bennem zajlottak le és bár Yoongi ezt saját hibájának tartja ,én hálás vagyok neki ezért.
Mert sokkal bátrabb ,erősebb ,határozottabb lettem mellette.
Eltűnt belőlem az a betoji nyápic ,aki pár héttel ezelőtt még a kocsiját rongáló fickók elől menekült.
Mára már megtanultam megvédeni magam./Köszönhetem ezt többek között kedvesem önvédelmi különóráinak./
De gyenge lelkem is megerősödött ez idő alatt.Nem vagyok már olyan gyámolatlan.Nem gyötör depresszió ,mint annak idején ,még mielőtt megismertem Yoongit.
Ezen kívül pedig még ezer meg egy dolgot tudnék sorolni ,amit újdonsült kapcsolatomnak és szerelmemnek köszönhetek.

Már csak arra vágyom a világon mindennél jobban ,hogy ezt ő is észrevegye.Hogy ő is meglássa ezt a sok jót, amit neki köszönhetek és ne korholja magát ezek miatt.Mert tudom ezt teszi.
Hallom ,hogy mikor azt hiszi alszok miket suttog nekem.Hogy "sajnálom" és "jobbat érdemelsz".Pedig nekem nem kell jobb.Nem kell senki más aki nem ő.Ma pedig ,itt a tükör előtt állva 100%-osan eldöntöttem bebizonyítom ezt neki.

-Te meg mit csinálsz?-hallom meg ekkor kedvesem álmos hangját ,mire azonnal felé fordulok.
A napsugarak simogatják arcát egy pillanatra ,mire ő csak morcosan a takaró alá burkolózik.
Ilyenkor reggel komolyan olyan mint egy durcás kisgyerek ,aki nem akar iskolába menni-mosolyodom el magamban.
-Csak most keltem és gondolkodtam mit vegyek fel ma-felelem ,majd puszit nyomok takaró alá dugott fejére.
-Soha nem fogom ezt megérteni.Minek ezen gondolkodni?Miért nem veszed fel az első ruhadarabot ami a kezedbe akad?-kérdez ismét ,majd kidugja buksiját az ágynemű alól.
-Mert nem mindenki olyan szerencsés mint te ,hogy minden jól áll neki.
-Na jó ezt fejezd be.Milliószor mondtam már ,hogy tökéletes vagy és ne kételkedj ebben ,mert esküszöm elfenekellek Park kibaszottul tökéletes Jimin!-ró' meg ,majd magához ölel.
-Hmm..most nem tudom ebben mi a fenyegetés-vigyorodom el mégjobban mondata hallatán.
-Oh igazán?Na gyere és megmutatom.Eltudlak én tángálni úgy is ,hogy ne élvezd ,nehogy azt hidd ,hogy nem-próbálna fenyegetőzni ,de szemében látom azt a huncut csillogást.

-Drágám lehet ,hogy te vagy erre felé a maffia vezére ,de attól még kettőnk között én vagyok a főnök-vágok vissza ,ezzel pedig be is jön a tervem ,mivel Yoongi azonnal felpattan,az ágy szélére ül ,majd engem combjaira fektet és hirtelen akkorát csap hátsómra ,hogy hiába számítottam rá ,meglepődtem csapása erejétől.
-Na ki a főnök had halljam?-kérdezi perverz ,győzelem ittas mosollyal.
-É..én-nyögöm a fájdalomtól még eltekintve tiszta fejjel.
-Hogy micsoda?-kérdez vissza ,majd ismét rám csap egyet.
-Aucs...Yoongii ez nem ér-nevetem el magam kínomban ,mivel hiába kapálózok ,nem tudok kiszabadulni.
-Csak mondd ki amit akarok és átváltom a fájdalmas nyögéseid kélyes sóhajokká.Szóval...Ki a főnök?

Végső próba [ YoonMin ff. ]Место, где живут истории. Откройте их для себя