7.

238 25 6
                                    

Egy nap két rész..AZTAA😱😂
Igaz nem sikerültek a legjobban ,na de mindeegy...érettségi mellett ez a max amit tudok jelen pillanatban (éljen az önsajnáltatás LoL😅igen én is érettségizem🤫)
Na mindegy remélem azért valamennyire tetszik ez az irományom is.
(Remélem)Találkozunk a kövi részben pusza❤

Yoongi szemszöge:

-Jiminie...-ölelem át a földön kuporgó és síró fiút mikor kijövök a fürdőből-Semmi baj.Ne sírj kérlek.Nem haragszom rád.Nyugodj meg-kezdem simogatni haját ,majd miután lassan felsegítettem őt ,a kanapéra ültetem.

-S..sajnálom ,hogy most meg itt bőgök neked...Szánalmas tudom csak...-kezdi nagynehezen , ám azonnal félbeszakítom.
-Park Jimin!Te egyáltalán nem vagy szánalmas.Amiken átmentél..az borzalom ,ezért érthető ha érzékeny vagy a témától.De figyelj csak-ekkor hüvelyujjammal álla alá nyúlok és felemelem arcát ,hogy szemembe nézzen-Szerintem mindkettőnknek rá kell ébrednünk valamire.Arra ,hogy a múltat nem tudjuk megváltoztatni,elfelejteni ,átszerkeszteni vagy törölni.Csak elfogadni tudjuk.Azt pedig itt és most megígérem neked ,hogy segíteni fogok ebben.Legalábbis minden megteszek azért ,hogy boldog legyél.Tudod mit?Vedd úgy ,hogy te vagy az én utolsó utáni ,végső próbálkozásom.

Fogalmam sincs honnan jöttek ezek a szavak.Azt se tudtam ,hogy tudok ilyen motivációs szöveg szerűségeket.De amikor a még mindig könnyes szemű Jimin elmosolyodott mondandóm után ,majd odahajolt hozzám és megcsókolt ,úgy éreztem ezer meg egy ilyen szöveget találnék ki neki ,ha ettől ő jobban érzi magát.

~1 héttel később~

-Jiminie...amikor azt mondtam ,hogy segítek és támogatlak meg ilyenek...Nem gondoltam ,hogy ilyen hülyeségeket kell csinálnom-morgom miközben az elém tett üres lapot bámulom.
-Te mondtad ,hogy túl kell lépnem az önmarcangoláson.Szerintem ez a levél szuper ötlet.Te pedig velem együtt csinálod-válaszolja ,majd körmöl is tovább.
-Szóval szerinted ha te írsz apukádnak én meg Hyorinak ,azután elégetjük a lapot ,az majd segít a lelkünkön?-kérdezem.
-Igen.Na írj!-utasít kedves hangján ,mire bár én fújtatok egy nagyot ,végül teszem amit mond.

Szia Hyori!

Most Jimin kényszerít ennek a levélnek a megírására és ahogy ezt a sort írom érzem ,hogy néz és elégedetten vigyorog. Na mindegy...
Ha már elkezdtem ,rendesen megírom ezt a levelet.
Tudom ,miattam haltál meg és ezt sosem fogom magamnak megbocsájtani és sajnálom.
Sajnálom ezt és még sok más dolgot is amit tettem ,tehát itt egy rövidebb "Sajnálom Hyori" lista ,amit gondoltam leírok neked.

Sajnálom:

-hogy nem vettem neked csokifagyit egyszer mikor este megkívántad és felébresztettél emiatt
-hogy elhagytam azt a karkötőt amit az első közös kirándulásonkon kaptam tőled.Tényleg fogalmam sincs hol eshetett le ,pedig szerettem azt a "kis biszbaszt" /ahogy te hívtad/ pedig esküszöm tetszett
-hogy szakítottam veled és ezzel fájdalmat okoztam neked
-hogy bántottak téged miattam
-hogy nem tudtalak megvédeni
-hogy életed adtad a múltam miatt
Amit pedig a legjobban sajnálok ,hogy aznap...a halálod napján nem tudtam időben elmondani neked ,hogy én is szeretlek.Szeretlek Hyori ♡

De tudod mit?Van egy "Nem sajnálom" listám is.

Nem sajnálom:

-hogy megismertelek
-hogy leöntöttelek kávéval(imádtam azt a csipkemelltartód ,meg azt is ami alatta volt természetesen)
-hogy megcsókoltalak aznap a parkban
-hogy belédszerettem ,mert veled került boldogság az életembe
-hogy soha nem foglak elfelejteni ,mert imádtam  hogy az életem része voltál.

És bár nem tudom ,hogy most hol vagy pontosan a menyországban(mert az viszont tuti ,hogy oda jutottál) és azt sem tudom ,hogy mit csinálsz.Csak egyet kérek...Vigyázz magadra!

Ui.:remélem azért néha a pokolból majd felnézhetek hozzád mikor már meghaltam és akkor ezeket személyesen is elmondhatom és mesélhetek neked Jiminről is.

Utó utóirat:Kérlek ne haragudj Jimin miatt..Én csak..hosszú idő után most először érzek ismét melegséget a mellkasomban mikor meglátok valakit..Őt...(irónia..meleg xdd tudom te is elmosolyodnál most ezen)
Na de a lényeg..Az ,hogy most így vagyok vele....az nem azt jelenti ,hogy téged nem szerettelek remélem tudod.

Most viszont azt hiszem abba kell hagynom az írást ,mert lassan megtelik a lap ,Jimin meg olyan fura mosollyal néz.
Szóval...
Isten veled Hyori ♡

-Kész-csapom össze a tenyerem miután ledobtam az asztalra a tollat.
-Én is végeztem.Akkor hozz gyújtót és mehetünk-mondja Chim ,majd elindul az ajtó irányába.

-Uh kezdem én-kap a gyújtóm után Jimin ,mikor már a hídon állunk ,majd meggyújtja a levelét és amikor az már szinte teljesen elég ,a vízbe dobja-Most te jössz-mondja ezután.
-Ennyi?Csak meggyújtom és eldobom?Semmi cicoma?-kérdezem hitetlenkedve.

Már csak azért is ,mert Jimin mint azt már kiismertem szeret mindenből nagy dolgot csinálni.Tegnap például én csak egy sima pizzázásra gondoltam mikor azt mondtam együnk.Pizzarendelés aztán evés..ennyi.
De Jimin?Jimin nem.Ő személyreszóló pizzát sütött nekem amire szalámiból kirakott egy szivet én meg eleinte nem mertem megenni ,mert féltem a szive megrontásának veszi.
Ám mikor most csak mosolyogva bólintott ,ezzel biztosítva ,hogy itt nincs semmi nagy cécó' ,én is előkaptam farzsebemből Hyorinak címzett levelem ,meggyújtottam ,majd mikor már majdnem megégette ujjaimat ,a vízbe engedtem a lángoló papírdarabot.

-Na érzed?-kérdezi Jiminie mikor már visszafelé sétálunk otthonába.
-Mit is?
-A megkönnyebbülést-mosolyodik el ,majd széttárja a kezét és a magasba emeli tekintetét-Érzem ,hogy nem haragszik rám.
-Hát ez klassz-mosolyodok el én is-Nekem is jólesett kiírni magamból a dolgokat.Jó ötlet volt.
-Hát persze ,hogy jó ötlet volt.A kedvenc magazinomban olvastam-mondja ,mire szinte azonnal kitör belőlem a röhögés.
-Na jó-kapkodok levegő után nevetve-Oké ,hogy meleg vagy..De kedvenc magazin?Tényleg?-kérdezem ,mire ő is elmosolyodik ,majd vállamba ver egyet öklével.
-Fogd be!Te meg oké ,hogy meleg vagy..De rózsaszín farmerben járkálni...-húzza ő is az agyam.
-Tudod jól ,hogy ez egy fehér gatya volt ,csak VALAKIII ragaszkodott hozzá ,hogy kimossa ha már leöntötte borral és azóta lett rózsaszín ,VALAKII pólója miatt amivel összemosta-válaszolom ,majd mikor elvörösödik szégyenében én mosolyogva húzom magamhoz és nyomok egy puszit feje búbjára.

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■



Végső próba [ YoonMin ff. ]Место, где живут истории. Откройте их для себя