5.

251 26 8
                                    

Yoongi szemszöge:

Mikor beléptünk a házba és becsuktam magunk mögött az ajtót ,még mindig nem tudtam mit csinálok pontosan

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Mikor beléptünk a házba és becsuktam magunk mögött az ajtót ,még mindig nem tudtam mit csinálok pontosan.
Mivel oldani akartam a hangulatot ,gondoltam egy üveg bor segíthet ,így hát a konyhába mentem ,ahol a pezsdítő italt is tartottam.
-Yoongi...aranyos vagy de én nem iszom-szólal meg Jimin  mikor két pohárba töltök a szeszből.
-Aranyos vagy ,hogy azt hiszed nem fogsz inni-felelem mosolyogva ,mire a fiú csak értetlenül néz rám ,én pedig lehúzom poharam tartalmát.
-Na következő kör.Ha nem akarod ,hogy teljesen lerészegedjek és úgy kelljen ágyba dugnod ,iszol velem ,hogy ne maradjon rám az egész üveg-húzom ekkor vigyorra a szám.
-Yoongi én...-kezdi ,ám mikor meglátja ismét számhoz emelek egy poharat ,elkapja a kezem-Add ide!

-Yoongi ne nézz már így rám-nevet Jimin fél óra iszogatás után.
-Hogy?
-Így...csillognak a szemeid.Mintha akarnál tőlem valamit.Vagy csak az alkohol miatt?-hajol ekkor közelebb hozzám a kanapén.
Már csak miliméterek választottak el minket és éreztem citrusos illatát a boréval keveredve ,amitől a maradék agysejtjeim is kiégtek.
-Tudod mit?-mondom ekkor inkább magamnak ,mint neki-Ha már úgyis pokolra jutok ,legalább legyen miért-ezzel egyszerűen csak odahajolok Jimin-hez és megcsókolom.

Hogy hogy a francba történhetett ez?Fogalmam sincs.
Én Min Yoongi aki világ életében hetero volt.
Akinek eddig csak nőkkel volt viszonya és az egyetlen komoly kapcsolatom is egy lánnyal volt...most a nappalimban smárolok egy sráccal.
És hogy mi ebben még a netovább?Hogy élvezem is.

-Yoongi-hallom meg ekkor Jimin sóhajtozó hangját ,ahogy levegő után kap-Akarlak.
Csak ennyit mond ,majd már kezdi rólam levenni a felsőm ,ám bennem ekkor bekapcsol a belső vészjelző.

Nem Yoongi!Tudod jól ,hogy ezt nem lehet!Nem csak azért mert pasi ,hanem tudod jól mi történik azokkal ,akiket szeretsz-mondom magamban ,majd azonnal felpattanok a kanapéról.

-Nem!Ez nem fog menni-mondom ,majd mint egy gyáva kölyök ,a szobámba menekülök és érzem a múlt emlékei ismét hatalmukba kerítenek.

-Hyori!Megjöttem-nyitok be lakásunkba, amit a fél éves évfordulónk alkalmából vettünk és múlt hétvégén már teljesen be is rendeztük.
El sem tudom mondani milyen jó érzést volt úgy hazamenni munkából ,hogy tudtam otthon , a saját otthonomban vár rám valaki.Valaki aki szeret és örül nekem.Leírhatatlan.

Ahogy az a pillanat is az volt ,mikor megpillantottam a konyha padlóján fekvő barátnőm eszméletlenül.
-Hyori!Hyori ébredj!-szólongatom kedvesem karomban tartva-Kérlek!Kérlek térj magadhoz!
-Nahát végre hazatért a családfő-hallom meg ekkor hátam mögül az ismerős hangot.
-Namjoon!Mit tettél vele?!?!-üvöltöm ,majd miután kedvesem óvatosan a letettem ,volt legjobb barátom felé vettem az irányt.
-Puhány lettél-mondja ,majd megrakad az ingemnél fogva és a falnak nyom-De most komolyan.Ing?Nyakkendő?Mi lett veled Y.?Mikor lettél ilyen puha pöcs?
-Attól ,hogy van munkám nem vagyok puhapöcs te kretén!Mit hittél ,hogy örökké egy drogdiller bandavezér akarok lenni aki egy lecsövesedett albérletben tengeti napjait?!Hát nem!Mert tudok többet is!-válaszolom ,majd ellököm magamtól a srácot ,mire ő a földre esik.
-Most pedig mondd el!Mit tettél Hyorival?!Nam ha egy ujjal is hozzáértél én...
-Nem kell az elhasznált tyúkod!Ezerszer jobb nőket is megkapok ha akarok csak ,hogy tudd.Mivel a távozásod után én vettem át a helyed gondoltam itt az ideje ,hogy fél év gondolkodási idő után visszahívjalak segédemnek.Csakhogy ez a liba teljesen megváltoztatott és még csak nem is ismeri a múltad.
-Ezt meg honnan veszed?Ismer engem.Jobban mint te vagy bárki más valaha!
-Tényleg?Hát mielőtt még elkábítottam nem említett semmit a drogdiller múltadból-röhög a képembe ekkor Namjoon ,mire orrba vágom.
-Te elkábítottad Hyorit?!
-Mert jobb lett volna ha agyon ütöm vagy mi?Nőket nem verek.
-Hanem elkábítottad!Hát te nem vagy normális!Egyáltalán miért nem hagytad őt békén?!Most azonnal takarodj innen és akadj le rólam ,mert esküszöm megjárod!
-Én járom meg?Yoongi mögöttem van szöul összes sötét alakja.Mögötted pedig..Ki is?Ez a kiscsaj?
-Ő sokkal erősebbé tesz engem ,mint téged a csicskáid.Én fél kézzel elbánok a kis drodos kutyáiddal ,de te velem sosem fogsz ,mert gyenge vagy és az is maradsz,mert aki egyszer nálam kutya volt ,alfa már nem lesz.Most pedig kotródj innen ,vagy félholtra verlek azután hívom a rendőröket!-üvöltöm.

-Yoongi-nyit be ekkor szobámba Jimin-Bejöhetek?
-Nem.Legjobb lenne ha elmennél-válaszolom.
-De én...
-Nem!MENJ EL JIMIN!-üvöltöm és érzem szememet már marják a könnyek.
-Nem megyek sehová!-kiabál ekkor vissza a fiú ,mire kissé meghökkenek-Tudom furcsa lehet most neked.Ez a váltás.Hogy eddig csak lányokkal voltál és...-kezdi ,majd leül mellém az ágyra.
-Nem erről van szó Jimin.Csak...
-Csak mi?
-Tudod milyen akarni valakit...úgy ,hogy közben mégsem lehetsz vele?Hogy azt kívánod bár más lenne a helyzet ,de nem lehet?Mert én tudom.Ebben élek hosszú évek óta és egyetlen egyszer hagytam magamnak ,hogy szeressek ,annak pedig meg lett a következménye.Szóval nem.Nem kockáztatok mégegyszer-mondom ,majd a fal felé fordulok ,mert érzem könnyeim utat törnek maguknak.
-Yoongi...Én...Én nem tudom mi történt veled a múltban ,de ahogy hallom megjártad a poklot.Viszont figyelj...én szívesen segítek neked.Hallod?Nincs olyan gödör amiből ne lehetne kimászni.Együtt pedig meg tudjuk csinálni.Legalábbis ha engeded ,hogy segítsek...
-Jimin...Nem értessz-fordulok ekkor ismét a fiúhoz-Én nem megjártam a poklot ,hanem benne élek és innen nincs kiút ,szóval ahelyett ,hogy te is száműzöd magad a szintemre ,menekülj!Kerülj el engem!Kerülj és felejts is el ,mert mellettem nem lenne jövőd higgy nekem!Nem akarom  hogy fájdalmat okozzanak neked ezért kérlek...ha tényleg számítok neked valamit...Ígérd meg ,hogy elkerülsz!
-S..sajnálom de ezt nem..nem ígérhetem...És nem fogom feladni!Mert látom benned ,hogy jó vagy.És megérdemled a boldogságot.Én pedig boldoggá tudnálak tenni tudom.Tudom és kész.Szóval most elmegyek a fürdőbe ,megmosom az arcom ,hogy észhez térjek.Utánna pedig főzök egy teát.-ezzel elhagyta a szobát.

-Na mivel nem volt nagy választék teafilterek terén sima citromos tea lett Jiminiesen felturbózva.
-Jiminiesen feltúrbózva?-kérdezek vissza halvány mosollyal.
-Ja tettem bele egy titkos összetevőt-mosolyog rám vissza a fiú.
-Beleköptél?-nevetem el magam a hirtelen jött gondolatra.
-Ha ha ha...Örülök ,hogy jobb kedved van de nem.Bele vertem-mondja halálosan komoly fejjel.
-Mi a fasz?Te meg..megerőszakoltad a teás kannám?
-Ne csinálj úgy mintha használtad volna azt a kannát valaha is.
-Hát nem de...
-De nem is vertem bele te lökött-neveti el ekkor magát én pedig egyszerre könnyebbülök meg és szomorodok el ,mert a képzeletembe égett képsorozat eléggé dögösre sikeredett.

-De nem is vertem bele te lökött-neveti el ekkor magát én pedig egyszerre könnyebbülök meg és szomorodok el ,mert a képzeletembe égett képsorozat eléggé dögösre sikeredett

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.


▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Végső próba [ YoonMin ff. ]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon