Bölüm şarkısı: Lady Gaga Dope
Dört Sene Önce
"Ölümden daha kötü olan şey nedir?"
Nefesimi tuttum, kendime verdiğim sözü yine tutamamıştım. Ondan uzak durmam gerektiğini bildiğim halde yine ona mesaj atmıştım. İçimden inanmadığım tüm tanrılara dua ettim, cevap vermesin diye çünkü biliyorum, cevap verirse yine o zehirli aurasına kendimi teslim edip yok olacaktım.Tanrılar yine beni duymadı. Titreşimi hisseder hissetmez ekrana baktım. Mesaj ondandı. Kendimi kandırmama gerek yoktu, o mesajı okumak için ruhumu bile satardım.
"Hayattayken ölüye dönüşmek?"
Aklım tüm mantığıyla savaş açmış olsa bile yine galip kalbim olmuştu ve parmaklarım üstünde hakimiyet kurmuştu.
"Hayır, karşındakinin seni sevmediğini bile bile onu sevmeye devam etmektir. Seni üzeceğini bile bile ona mesaj atmaktır. Gururunu çiğneyip verdiğin tüm sözleri geride bırakmaktır.
Beni sevmediğini biliyorum, hatta hiçbir zaman hoşlantı duymamış olabilirsin. Ben seni sevdiğimi ne zaman anladım, biliyor musun?
Senin için ailemi karşıma alıp yanına gelmek için binbir türlü yalan uydurduğum ve senin ben tam otobüse binerken o attığın mesajı gördüğüm an anladım.
Seni sevmeseydim, tüm geceyi ağlayarak geçirmezdim. Kalbimin sökülüp çiğnendiğini hissetmezdim. Kendimi sabah bir hastane odasında bulmazdım.
Seni keşke hiç sevmeseydim de diyemiyorum. Sen öyle bir şeysin ki en kaliteli uyuşturucu bile senin gibi bağlamaz kendine... Hiçbir çiçek senin gibi güzel kokamaz, hiçbir güneş senin gibi ısıtamaz.
Seni hiç görmesem bile nasıl hissedebilirim yanımda eğer sevmesem?
Her neyse, seni rahatsız ettiğim için özür dilerim. Kendimi tutmaya çalışsam bile bazen dayanamıyorum. Seninle konuşmadığım gün boğazımda hep bir yumru oluyor, yutkunamıyorum.
Umarım hayatın güzel geçiyordur. Mutlusundur. Sadece seni mutlu hayal edince gülümseyebiliyorum çünkü. Sen hep gülümse olur mu? Ne olursa olsun hep gülümse.
En kötü hissettiğin anda beni düşün, seni kimse benim gibi sevmeyecek çünkü. Belki birinin seni seviyor olduğunu hatırlarsan kötülükler senden uzak olur.
Ben hep seni düşünüyor olacağım.
Kendine iyi bak..."
Gönder tuşuna bastığım an, tuttuğum tüm yaşlar boşaldı bir fırtına gibi. Ne kadar kaçsam tilki gibi dönüyordum kürkçü dükkanıma. Kendimden nefret etmekle kendimi en şanslı insanmış gibi hissetmek arasında gidip geliyorum.
Birkaç dakika sonra yine titredi telefon. Bir yanım bakmak istese bile mantığımın hala devrede olduğu yanlar bakmamam için diretti. Dinleyemedim onları, elim hızla telefona gitti.
"En kötü anımda seni düşüneceğimden emin olabilirsin çünkü seni düşünürsem benden daha sefil biri olduğu aklıma gelir ve kendim yerine sana acımaya devam edebilirim."
Bilincim kapanmadan hatırladığım tek şey, yerlerin kanla kaplı olduğuydu.
Ω
Merhaba "Nasılsınız?"
Eski hesabımın şifresini unuttum. O yüzden buradan devam edeceğim yeni bir kurgu çevirisi hesabım şifresini unutmasaydım bu kurgu da bitmiş olurdu djdkjdf ve en sevdiğim kurgular arasında. Sizin sevececeğinizi de düşünüyorum Neyse uzatmayayım bu arada yazara çok teşekkür ederim 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM |HUNHAN|
Fanfiction"Sense benimle dalga dalga geçtin. Beni daha da yaraladın. Ben seni sevdiğimi söylerken altına yattığın adamları anlattın. Bir gün bana değerliymişim gibi hissettirirken ertesi gün bir çöpmüşüm gibi davranıyordun. "Hiç için acımadı mı? Hiç sızlamadı...