Nagle zostałam popchnięta i spadłam na kilka innych osób.
- o co ci stara chodzi?
- to mój chłopak! - Ashley
- Ashley, przestań, nie jesteśmy razem- Chris
- mówiłeś że jesteśmy!- Ashley
- chciałem ją tylko wkurzyć - Chris
Ashley złapała mnie za nadgarstek i wyciągnęła mnie z domu. Obeszliśmy dom i znowu mnie Popchneła.
- czego chcesz?
Ledwo wiem co się dzieje. Chyba powinnam mniej pić na imprezach.
- pobij ją
- Ashley, nie przesadzasz? To dziewczyna
- zapłacę ci, ale pobij ją do nieprzytomności
Co?! Moje oczy się szeroko otworzyły, A ja czułam się bardziej trzeźwa niż kiedykolwiek. Nagle dostałam z pięści w twarz. Ledwo zobaczyłam że koło Ashley pojawiła się Britney.
Oczy mi się zamykały, A ból ogarniał całe moje ciało.
- zostaw, jeszcze my się z nią policzymy, A tu masz pieniądze. Nie mów nic nikomu.
- miło było. Elo
Chłopak poszedł, A dziewczyny do mnie podeszły.
- nie trzeba było ze mną zadzierać szmato
Kopneła mnie w brzuch.
- a to za wmawianie Dylanowi bzdur, suko - Birtney
Też mnie kopneła w brzuch, A później w twarz. Kopneły mnie jeszcze kilka razy, aż straciłam przytomność.
Chris
- cześć kotku, gdzie byłaś?
Spytałem gdy Ashley do mnie dołączyła.
- załatwić sprawy
- już nie jesteś zła?
- no może trochę.
- to chodź. Umilimy ten czas i przestaniesz być zła.
Uśmiechnąłem się zadziornie i w drodze do pokoju zaczęliśmy się już całować. Pierwsze drzwi były zamknięte, ale poczułem klucz pod stopą. Wziąłem go i otworzyłem drzwi. Wpiłem się w twarde usta Ashley i skierowaliśmy się do łóżka na które spadliśmy.
Nicki
Otworzyłam powoli oczy. Czułam cholerne zimno i ból przeżywający całe moje ciało. Nie mogłam za bardzo się ruszyć. Ból był ogromny i nie do wytrzymania. Ale było mi też cholernie zimno i musiałam wkońcu wstać.
Zrobiłam to bardzo powoli, wypluwając resztę krwi z buzi. Bardzo powoli weszłam do domu i ocierając się ciałem o każdego kto przechodzi koło mnie chciało mi się ryczeć, ale jedyne co robiłam to szlochałam po cichu. Weszłam na górę i otworzyłam drzwi mojego pokoju. Są otwarte, dziwne.
Nie chciałam tego widzieć. Chris pieprzy Ashley na MOIM łóżku. Zamknęłam drzwi i jeszcze bardziej zaczęłam płakać. Zeszłam na dół i omijając wszystkich, wyszłam z domu.
Ten widok był okropny. Nie to że byli nadzy, ale to że on ją posuwał. Jeszcze bardziej zaczęłam płakać z bólu i z widoku, który mnie zastał. Nie wiem co jest gorsze. Czy to że robili to na moim łóżku, czy to że Chris robił to z Ashley.
Nie wiem kiedy, A dotarłam już do domu. Weszłam po cichu do domu i na całe szczęście wszyscy spali. Weszłam na schody, A następnie poszłam na górę do mojego pokoju, który był na samym końcu korytarza. Zamknęłam drzwi na klucz i znowu zaczęłam płakać, ale nie zbyt głośno, żeby nikt mnie nie usłyszał.
CZYTASZ
Always Together
Roman pour AdolescentsDruga część Jednej na Milion. Jeśli ktoś jeszcze nie czytał. Zapraszam. Nicola Jonson - pewna siebie dziewczyna, wróg szkolnego bad boya, córeczka tatusia, który jest jedynym z najbardziej znanych biznesmenów w Stanach, ma brata, który przyjaźni z...