5. Ładna chociaż?

5.8K 141 15
                                    

Dzisiaj rozpoczęcie.. i wyścigi! Mega się z tego cieszę. Najpierw małe rozciąganie i czas się ubrać.

***
Pomijam jak bardzo nudno było. Dyrcio sobie gadał i gadał. Czas iść do klasy i zająć miejsce.

Gdy weszłam do klasy, moje miejsce było zajęte.

- hej. Wiem że tu siedzisz ale zazwyczaj ja tu siedzę

Dziewczyna odwróciła się w moją stronę i wstała.

- przepraszam. Już idę

- nie. Nie musisz. Możesz ze mną siedzieć

- super. A tak wogóle to Amy jestem

- Nicola, ale mówią na mnie Nicki

- miło mi

- mi także

Do klasy weszli najpopularniejsi i najprzystojnisi chłopcy w szkole. Między innymi mój brat Dylan, Nathan mój przyjaciel, Owen i Justin, Alan i Alex bliźniaki, Ethan, Black, Max i Ryan? Ryan!

Gdy Ryan wszedł do klasy od razu mnie zauważył i podszedł do mnie uśmiechając się. Wstałam i go przytuliłam.

- cześć Nicki. Dawno ci nie widziałem

- ja Ciebie też Ryan. Fajnie że chodzisz z nami do klasy.

- też się cieszę

- A tak wogóle to czemu się tu przeprowadziłeś?

- bo wyruchałem żonę dyrcia

Szepnął mi na ucho.

- A cóż innego mógłby zrobić typowy Ryan.

Zaśmiałam się, A on razem ze mną.

- pogadamy później, cześć

- pa

Poszedł do chłopaków. Usiadłam spowrotem, A w tym czasie do klasy wszedł nasz wychowawca.

- dzień dobry klaso

- dzieeeeń dooobry

Jezu, jak ja nie lubię jak tak wolno to mówią.  Nauczyciel przegadał całą godzinę i podał nam plan lekcji i książki na jutro. Ponieważ jak to ja, zawsze chowam je do szafki, żeby się nie przemęczać. Podeszłam do Cassie, która gadała z Ashley i chłopakami.

- hej. Możemy pogadać?

- rozmawiam, nie widać?

- tylko na chwilę

- nie.

- tylko na chwilę cie prosi. - Dylan

Cassie przewróciła oczami i odciągneła mnie od nich.

- czego chcesz?

- pogadać

- właśnie to robimy

- A no tak... czemu się nie odzywałaś całe wakacje?

Niestety muszę zgrywać głupią. A przez to że wyglądam jak wcześniej, straciłam pewność siebie. Nie wiem jak mogłam się z nią kolegować. Dziewczyny zrobiły z niej dziwke i mogę się założyć że Chris zdążył już ją przelecieć jakieś 10 razy.

- mam nowe przyjaciółki. Jestem popularna i nie kolegują się z lamusami

- trzeba było od razu mówić że nie chcesz się ze mną przyjaźnić..

- niestety musiałam. Chris jest teraz mój. A ty dalej możesz się uczyć. Jesteś nikim i nikt Cię nie zechce. Wiem że nadal podoba ci się Chris ale zapomnij o nim. Taka niezdara i nic nie warta szmata jak ty, nie ma u niego szans. Poprostu przyznaj że jesteś brzydka i gruba.

Always Together Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz