Prolog

1.5K 43 31
                                    

Wkraczam na teren szkolnego budynku po zaparkowaniu mojego auta.  Jak zawsze słoneczny dzień w pięknej Kalifornii uświadamia mnie tylko i wyłącznie w tym jak bardzo mi się nie chce przez upał.

Wzrokiem wodze po placówce szkoły szukając moich blond przyjaciółek. Po dłuższej chwili zauważam dziewczyny siedzące na ławce centralnie przed szkołą.

-Cześć -mruknęłam na przywitanie. Amber i Kattie wstały i uściskały mnie co odwzajemniłam.

-Co ty taka nie w sosie? -spytała Kattie.

-Błagam cię dziewczyno, mamy połowę marca a jest 30 stopni.

-Dobra w takim bądź razie, mam świetny pomysł. Z pewnością cię orzeźwi! -oznajmiła Amber robiąc po tym balona z gumy do żucia.

Ta dziewczyna naprawdę jest uzależniona od gum do żucia.

Do życia w sumie też...

-Boje się twoich pomysłów -mruknęłam.

-Ohh, daj spokój. Nie będzie tak źle -wzruszyła ramionami.

-Źle? -Kattie uniosła brew do góry z grymasem na twarzy -Mam ci przypomnieć, że Drake poszedł prawie na psiarskie bo myślał, że ktoś go prześladuje?

-Okej przyznaje, message to the plodder było słabe -westchnęła -Ale teraz mam lepszy pomysł, tobie droga Katie na pewno się spodoba -uśmiechnęła się do dziewczyny.

-Wątpię.

-A ja nie -parsknęła -A więc, message to the dick -zaśmiała się.

Nie wiem czy to widziała ale moja twarz na milion procent wyrażała zażenowanie i frustrację.

-Rozwiń to -rzuciła Kat.

-No więc, tym razem piszemy do szkolnych palantów, kutasów, drani. Nazwijcie to sobie jak chcecie -wzruszyła ramionami.

-I w którym miejscu ma mi się to podobać? -Katie zmrużyła oczy.

-W tym, że możesz odegrać się na Stylesie!

-Okej, punkt dla ciebie -rzuciła od niechcenia.

-Czemu miałabyś się odegrać? -spytałam.

-Cóż, piliśmy razem na poprzedniej imprezie. Trochę tańczyliśmy i się całowaliśmy a ten idiota nie pamięta nawet mojego imienia - powiedziała podirytowana.

-Przecież wiesz jaki jest kretynko! -zaczęłam się śmiać.

-Nie pomagasz -syknęła.

-Ale wiesz, że to będzie zbyt przewidywalne jeśli do niego napiszesz?

-To co mam zrobić? - spytała robiąc minę zbitego psa.

Błagam przestań.

-Cóż, nasza droga Madelaine do niego napiszę -uśmiechnęła się uroczo Amber.

-No chyba was pojebało! -oburzyłam się.

-Mad no proszę Cię! Potraktował mnie jak szmatę! -Kattie przyłożyła sobie dłoń do serca.

Cóż, skoro nią jesteś to tak cię traktują.

Oh, zamknij się głupi głosie w mojej głowie...
To moja przyjaciółka!

-Dobra, ale pod jednym warunkiem -mruknęłam.

-Dziękuję! -Katie rzuciła się na mnie i zamknęła w szczelnym uścisku.

To wcale nie tak, że zaraz mnie udusi.

-Jaki warunek? -zainteresowała się Amber.

-Nikogo nie ośmieszamy, zero zemst. Po prostu zabawa - wzruszyłam ramionami.

-Czy ty siebie słyszysz? On mnie wykorzystał! -usłyszałam piskliwy głos Katie koło ucha.

-Ohh, jak byś nie wiedziała jakim jest palantem! To nie jego wina! On po prostu skorzystał z okazji skoro nie protestowałaś! -warknęłam, dotykając palcem jej klatki piersiowej.

-Ty i twoje cholerne argumenty! -usiadła na ławkę.

-To jak? Umowa stoi? -spytałam z uśmiechem.

-Niech ci będzie -mruknęła niezadowolona Kattie.

-Ja zajmuje Zayna! -ożywiła się Amber.

-Okej, w takim razie ja biorę Nialla -rozpromieniła się Kattie.

-A ja Harrego - westchnęłam - Tylko chwila, oni się nie zorientują, że to my? W sensie to będzie dziwne kiedy do 3 chłopaków z ich paczki ktoś będzie pisał. W dodatku po ostatniej akcji mogą podejrzewać, że to my.

- Masz rację -przyznała Kat.

-W takim razie ja napiszę do Matta A Kat może do Blake'a -Amber wzruszyła ramionami - Ich grupka nienawidzi Matta więc nic podejrzewać nie będą a Matt to taki sam dupek. Blake to nie miły odludek, z nim też nie rozmawiają. Każdy jest z innych sfer.

- Okej, więc wszystko ustalone -mruknęłam.

-Ale by była wtopa -zaśmiała się Kattie -Z Harrym najbardziej.

Przytaknęłam nieśmiało głową.

Cholerny Harry Styles.

To będzie istne szaleństwo.

________________________________________
Witam was kochani w moim kolejnym fanfiction!

Z góry dziękuję za każdy komentarz oraz gwiazdkę!

Wasze komentarze to moja motywacja!

Pamiętajcie o tym!

Kocham was♥️
Wiktoria

Message To The Dick || H.SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz