Öncelikle kendimi tanıtıyım ,ben sinem diyarbakır lıyım 22 yaşında olup üniversitede psikoloji okuyorum. zayıftan normale doğru olan kilom ve uzun saçları olan ,170 boylarında kızım.hayata pozitif bakmaya çalışan gülmeyi ve gülümsemeyi seven biriyim ha bide biz iki kardeşiz ben hariç birde bir kız kardeşim var .deniz adında, 13 yaşında sevimli, akıllı, ve anlayışlı bir kardeşim var. ne kadar arada didişsekte birbirimizi seviyorduk bide annemle babam var tabi, annem ev hanımı, babam ise sağlık personeli. Okuduğum okul annemlerin evine uzak olduğu için okula yakın,2 katlı, küçük tatlı bir ev tutmuştum kız arkadaşım sena ile, sena liseden beri en yakın arkadaşımdı .
Bir gün yine bir sabah kalktım elimi yüzümü yıkamak için banyoya gittim. avucuma suyu doldurup tam yüzüme götürücekken sena ,
^^sineeem hadi daha uyanmadın mı?
Hadi kalk ^^
Diye seslendi ,iyice elimi yüzümü yıkadıktan sonra , kafamı kaldırıp aynayla karşı karşıya geldim eskiden beri aynalara karşı içimde anlamadığım hafif bir korku var en kısa zamanda bunu burdan kaldırmalıydım , ama yine her zamanki gibi erteliyordum işte.Sena ikinci kez beni çağırıp , hadi yumurtalar soğuyacak çabuk gel diye seslendi aşağıdan .bende, geliyorum iki dakikaya diye ona karşılık verdim Son kez aynanın karşısında saçımı at kuyruğu yaptım ve merdivenlerden inip ,kahvaltı masasına oturdum. günaydınlaştıktan sonra , ^bu gün okul yok ne yapsak acaba^ diye konuşup plan yaparken kapı çaldı ve güzel başlayan günümü mahfedicek kişinin o olduğuna inanamıyorum kahretsin yine geldi ..
Bölüm nasıldı?
Sizce gelen kişi kimdi ?
Yorumlarınızı bekliyorum 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu mu yani ???
Horrorbir gencecik kızın ve ona musallat olan ve uğruna her şeyi göze almıs olan gence karşi verdiği savaş #korku #büyü #mucadele