bölüm_ 11 yeter artık

33 9 106
                                    

Keyifli okumalar💜
devamı👇
Hoca ya, çaktırmadan telefonu elime aldığımda ,mesajı gördüğüm anda kanım dondu .adeta, başımdan aşağıya kaynar su dökülmüştü sanki.
Mesajda tam olarak şöyle yazıyordu
(Sena'ya söyle elbiseni ondan alsın ) yazıyı okumamla, ağlamam bir oldu. neler oluyor, dün gece sena'nın bana söylediği sözü ,kim mesaj olarak attı ki . kendimi tutamayıp ağlamaya başladım .kafamı kaldırdığımda, tüm Sınıf ve Ömer hoca bana bakıyordu .

Ömer hoca: sinem, neler oluyor bir sorun mu var, istersen bana söyleyebilirsin .

Ben:yok bişi  hocam, bu ara pek iyi değilim.

Ömer hoca:istersen bir çık ,hava al elini yüzünü yıka .daha sonra kendini iyi hissedersen devam edersin olurmu .

Ben:tamam saolun hocam 🙏
Diyip, sınıftan hızlıca çıktım. tüm herkesin gözü bendeydi, onlara aldırmadan çıkıp ,lavaboya yüzümü yıkamaya gittim .kendimi okadar yorgun hissediyordum ki ,sırtımı duvara yasladım gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldıktan sonra gözlerimi açtım .yüzümü yıkayıp toparlandıktan sonra ,sınıfa geçtim. sınıf kapısını açar açmaz, herkez meraklı gözlerle bana bakıyordu. hızlıca sırama doğru ilerledim .sena korkmuş gözlerle bana bakıyordu .sırama geçtiğimde kısık bir sesle bana ,iyi misin diye sordu. bende gözlerimi kapatarak ,başımı olumlu yönde salladım . Tekrardan hocaya dönerek ,dersi dinlemeye devam ettim .ders bittikten sonra herkes dağıldı sena yanıma gelip,

Sena: bana hemen anlatıyorsun .sana ne oluyor ,bir kaç gündür hiç iyi görünmüyorsun .

Ben: Tamam ama şimdi değil nolur sonra kendimi iyi hissettiğimde her şeyi anlatıcam .ama şu an olmaz diyip, hüzünlü bir surat ifadesiyle, ona baktım .oda, kafasını olumlu yönde sallayarak ,
Sena: seni çok seviyorum biliyorsun değil mi .üzüldüğün şey ,her neyse umarım çabucak çözülür ,diyip şefkatli bir sarılmayla olayı taçlandırdı. ikimizde okuldan çıktıktan sonra, hiç konuşmadık. sadece bir kere, benim yapabileceğim bir şey var mı ,diye sordu. ben ise ,yok sadece eve gidip duş almak istiyorum dedim. daha sonrada ikimizinde ağzını bıçak açmadı. Eve gidip dinlenmek için koltuğa oturdum. 5 dakika dinlendikten sonra, ağırlaşan bedenimi, zorda olsa hareket ettirmeyi başarmıştım .üst kata çıkıp, banyoya doğru ilerledim .kıyafetlerimi çıkarıp ,suyu açtım. başımı yıkarken ,sanki biri kulağıma bir şeyler fısıldadı . sena sen misin? diye sordum .cevap yoktu yüzümdeki köpüğü yıkamak için çeşmeyi açtım ,su bir anda çok sıcak akmaya başladı. elimle çeşmeyi yana çevirerek, suyu soğua getirdim .bu seferde buz gibi su aktı. suyu, kapatmak için çeşmeye dokundum,  ama su kapanmadı. tekrardan açıp kapattım su kapanmıyordu .
Su ya çok sıcak ,yada çok soğuk su akıyordu .bir yanıyordum bir donuyordum. çıkmak için duşa Kabin kapısını açmaya çalıştım ,ama açılmadı .daha sonra ,sadece kaynar su akmaya başladı. canım çok acıyordu ,bağırdım .sena geldi ona, duşa kabin kapısını açamıyorum, sıkısmıs birde sen açmaya çalış dedim. oda bir kac denemeden sonra, açarak bornozu,  bana uzatıp ne oldu diye sordu .Çeşme kapanmıyor dediğim anda çeşmeye dokunduğu gibi Çeşme kapandı .ben ise bu duruma çok şaşırdım .
şaşkın gözlerle bakıp ,aa ama ben kapatmaya çalıştım ,ama kapanmadı dedim, ve dizlerimin üstüne çöküp ağlama krizi geçirdim. hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. yeter artık ,neler oluyor ya yeterrr !!diye bağırdım.  daha sonra ,sena ,elini uzatıp, ona  tutunarak olduğum yerden kalktim. hâlâ ağlamaya devam ediyordum. Beni odama götürdü, sakinleştirdikten sonra kıyafetleri giymemde bana yardımcı oldu. ben hala kendime gelememiştim, sena 'da bunun farkında olmuş olmalıki, saçlarımı sena taradı .benim içimi de korku  ve sıkıntı kaplamıştı. Daha sonra,
Sena yatağa uzandı ,benim başımıda kendi omzuna koydu. ben ise, kendimi tam olarak sena'nın güven veren kokusuna bırakmıştım .okadar bitkindim ki, gözlerimden uyku akıyordu. çok geçmeden uyuya kalmışım zaten. Sabah uyandığımda sena yanımda yoktu . Saat kaç acaba, diye içimden geçirdikten sonra, telefonu elime aldım ve annemin 12 cevapsız aramasıyla karşılaştım. hayırdır inşallah diyip, annemi aradım .annemin anlattıkları kanımı dondurmaya yetmişti ...!

Umarım beğenirsiniz 😊

Bu mu yani ???Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin