Yoğun istek üzerine 😉
Keyifli okumalar 💜
Telefonu açıp, alo dediğim anda anne korkmuş ve endişeli bir sesle bana,
annem: sinem, nasılsın annem iyi
misin ?Ben: iyiyim anne, hayırdır sesin niye öyle geliyor ,bir sorun mu var?
Annem : ayy sinem çok kötü bir rüya gördüm .ödüm koptu, kusura bakma senide telaşlandırdım .ama senin sesini duydum ya ,iyi olduğunu öğrendim ya ,çok rahatladım.
Ben : rüya mı hayır olsun ne gördün ?
Annem : ay sinem, simsiyah bir gölge vardı ,gözleri kıp kırmızıydı .senin karşında, sana bakıp pis pis sırıtıyordu. sen ise, bağırmak istiyordun ,ama ağzını oynatamıyordun .sanki ağzın kitlenmiş gibiydi ,elinden hiç bir şey gelmiyordu. kimseye anlatamıyordun ve ağlamaya başlıyordun . Ben ise, yan taraftan elim kolum bağlı, bir kafesin içinde sana yardımcı etmek için debelenip duruyordum .ama elimden, hiç bir şey gelmiyordu. Daha sonra ,sen kaçmayı başardın .O gölgede bir anda, siyah bir köpeğe dönüştü ,ve senin peşine vermeye başladı. ben ise ,
sinem koş demekten başka hiç birşey yapamadım uykumda sineeeeem diye bağırarak uyandım sana bir şey olacak diye okadar çok korkmuştum ki çok şükür iyisin amaBen: iyiyim anne ,sen beni merak etme .ee boş verelim rüyayı, siz nasılsınız ?
Annem: rüyayı saymazsak iyiyiz ne olsun ,seni özlüyorum sadece.
Ben : ya bende sizi çok özledim ,babamla bizim bıcırık ne yapıyo?
Annem : onlarda iyi oturuyorlar, bak sana selamları var .
Ben: Sende onlara ,benden selam söyle. onları, çok öpüyorum .
Hadi görüşürüz annecim ,çok çok öpüyorum sizi bay bay .Ne kadar anneme belli etmeme çalışsamda ,konuyu değiştirsemde, annemin anlattıkları ,kanımı dondurmuştu .sanki yaşadığım olayları ,görmüş gibiydi. allahım, kimse duymadan ,öğrenmeden başımdaki bu balayı al benden diye geçirdim içimden. daha sonra kafamı yatağın yan tarafına çevirdiğimde, sena yoktu. Yerimden kalkıp, yüzümü yıkadım . Daha sonra aşağıya ,sena'nın yanına gittim. Aşağıya indiğimde sena ,kahvaltı hazırlamış ,çayı demliyordu.
Sena: günaydın, dertli prensesim biraz daha iyi misin ?
Ben : günaydın, iyiyim yada iyiydim
Taki annem arayana kadar .Sena: Annen mi aradı, bu saatte ! Annen bu kadar erken aramazki hayırdır?
Ben :rüya görmüş gerçeği ,kabus demek daha doğru olur galiba
Diye başlayıp s,ofraya oturduktan sonra , annemin gördüklerini anlattım. sena, baya korkmuşa benziyordu . Bir süre yüzüme baktı ve daha sonra bana ,
Sena : bana bak ,hâlâ bana söylemiycek misin neler olduğunuBen: bişey yok ki ne söyliyim.
Sena : hadi ama sinem yapma seni az çok tanıyorum bu aralar keyfin pek yok ,olur olmaz yerlerde dalıp gidiyorsun .sürekli ağlıyorsun, nedir bu kadar canını sıkan ?Ben :anlatıcam ama bana deliymişim gibi bakma tamam mı
Sena : tamam ya, sen anlat.Ben hiç iyi değilim uykularım kaçıyor sanki ben uyurken ,biri ayağımı okşuyo ,üstümdeki örtüyü çekiyor, ben banyo yaparken biri kulağıma bir şeyler fısıldıyor,bide ...
Sena :bide ne?
Ben :bidee,geçenlerde,gecenin bir yarısı , ben uyurken ,
Beni çağırdın .sana birşey oldu korkusuyla hemen yanına koştum. sen ise ,salonun tam ortasında oturup ,başını öne eğmiş ,başını sallayıp duruyordun .sena iyimisin dediğimde, cevap vermedin. ikinci kere senaaa diye seslendiğimde ,kafanı kaldırıp kalın,erkeksi ve öfkeli bir sesle bana, sena 'ya söyle elbiseni ondan alsın! diyip bayıldın .seni ayılttığımda hiç bir şey hatırlamıyordun. bende seni, yatağına yatırıp olayı deşmeme ve unutma kararı aldım .çünkü, ne kadar düşünsemde ,mantıklı bir cevap çıkaramiyordum olaydan.Sena : ayyy inanamıyorum! ben bunların hiç birini hatırlamıyorum. hem ,niye böyle bir şey söyleyeyim ki .
Ben : sorunda orda işte, söyleyen hiç sana benzemiyordu ve işin tuhaf tarafı bir gün sonra derste ,bilinmeyen bir numaradan bir mesaj geldi . Mesajda tam olarak, şöyle yazıyordu. sena'ya söyle elbiseni ondan alsın .bu mesaj ne demek oluyor, kim tarafından geldi ve atan kişi bu olayı nerden biliyor, hiç bilmiyorum. artık düşünmek bile istemiyorum çünkü çok sıkıldım. ama sürekli bir şeyler oluyor ve ben olanlara akıl sıra erdiremiyorum .
Sena : ah canım korku filmi gibi yaa:(
Niye bana anlatmıyorsun, bu yükü tek başına üstleniyorsun.Ben : senide üzmek istemedim .ama sena, bu olanlar beni okadar yoruyor ki, dediğim anda göz yaşım süzüldü yanağımdan. o anda, sena hemen eliyle göz yaşımı silip bana, korkma ben yanındayım. Hadii ama ağlamak yok ,topla kendini ,kahvaltı yapıp dışarıya çıkalım mi hem biraz havan değişir olur mu?
Ben : olur aslında ,belki iyi gelir .
Yemeği yedikten sonra ,sofrayı toplayıp, işleri halletikten sonra sena'yla hazırlamaya başladık. sena ,
Siyah Kot ,üstüne desenli bir tshirt giydi ,günlük bir makyaj yaptı .ben ise, mavi bir jeans, üstüne beyaz bir tshirt, onun üstüne de kot ceket giydim .hafif bir makyaj dan sonra artık hazırdık. aslında ne kadar istemesemde ,eski havama geri dönmek için yapmıştım .
Çok geçmeden evden çıktık. tarihi yerleri gezdik,müzeleri gezdik , çocuklar gibi şen dik, dondurma yedik, her şey çok iyi ilerliyordu . Ee tabi bu kadar gezmektenden dolayı, tatlı bir yorgunluk ta vardı .
sena 'da hadi gel yorulduk ,şurda bir yorgunluk kahvesi içelim dedi. benimde hoşuma gitmişti bu fikir, olur diyip bir cafe ye gittik .sohbet edip gülüşürken ,bir kadın yanımıza gelip ,falınıza bakıyım mı ?diye sordu, sena ile göz göze geldikten sonra ,hadi bak bakalım dedim sonuçta amaç sadece eğlenmekti, sonunun böyle olacağını nerden bile bilirdimki...Yeni bölüm nasıldı😈 ☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu mu yani ???
Horrorbir gencecik kızın ve ona musallat olan ve uğruna her şeyi göze almıs olan gence karşi verdiği savaş #korku #büyü #mucadele