Bölüm 6 - hoca

36 11 12
                                    

Arkadaşlar oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmazsanız sevinirim😉

Ne zaman sonu gelecekti bu mesajların ,gerçekten bu durum gittikçe dahada canımı sıkmaya başlıyordu.onu her engellediğimde, başka bir numaradan mesaj atıyordu.gerçek dışı mesajlar!
1.mesaj Benim olacaksın
2.Direnme gel mutlu olalım
3.Seni seviyorum
4 .istesende istemesen de benimsin artık
Seni bırakmam

Allahım yardım et, kurtar beni bu adamdan .diye geçirdim içimden, başımı ,yastığa koydum usulca süzüldü göz yaşlarım yanaklarımdan. gerçekten, bu olanlar çok sıkıyordu canımı .uzun bir süre uyuyamadım .saat :03 :30 civarında uyuya kalmışım . Sabah uyandığımda, hiç bir mesaj yoktu hata gün boyunca Ahmet'ten hic mesaj gelmedi . Çok şaşırmıştım bu sessizlik hayra alamet değildi ama neyse ...

3 gün sonra..
3 gün boyunca ahmet'ten ses seda çıkmadı 3 günün sonunda bir gece içime bir sıkıntı düştü .uyuyamıyor sanki rahat edemiyordum Gecenin kaçında uyumuşum bilmiyorum .uyandığımda sabah olmuş , gün, aymıştı aşağıdan ses geliyordu sena'nın neşeli sesiyle şarkılar soylediğinin işaretiydi bu.
Deli kız bu ya diyip yüzümde hafif bir tebessüm oluştu .
Yataktan kalkıp, esneme hareketleri yaptıktan sonra, pencerenin önüne geçip perdeyi çektim . güneş,yüzüme bakıp göz kırpıyordu adeta . Pencereden etrafa bakıp ,derin bir oh be, çektikten sonra bugün çok güzel olucak ,dedim kendi kendime. Artık dert bitti ,kurtuldum diyerek sevinirken sena seslendi aşağıdan .
Sinemmm hadi kalkmadın sen daha !
Aşağıya, zıplaya zıplaya indim .
Sena ,hadi gel bugün kahvaltıyı dısarda yapalım dedim .
Sena ise şaşkın gözlerle bana bakıp :
Hayırdır tatlı cadı niye bu kadar neşelisin ?? Diye sordu ben ise büyük bir heyecanla, baksana, 3 gün geçti. Ahmet hiç mesaj atmadı ,karşımada çıkmadı ,kâbus sona erdi galiba dedim.

Yada ben öyle sanıyordum .asıl kabus daha yeni başlıyordu!

Sena 'yla hazırlanıp evden çıktık en sevdiğimiz kahvaltı salonuna gittik .tatlı bir sohbet eşliğinde kahvaltıyı bitirdikten sonra ,üstünede okkallı bir türk kahvesi söyledik kahveler içildikten sonra ,sena ile yürüyüş yaparken iki çocuk yanımıza gelip ,abla bakar mısın, şu köşedeki abi seni birakmiyacağını söyledi .bak şu abi işte . diye gösterdiği yerde kimse yoktu . Kıza dönüp hani nerde diye sorduğumda aa gitmiş heralde dedi .Sena yla bir birimize anlamsız bir bakış attıktan sonra çocukları geride bırakıp yolumuza devam ettik. neyse ya bir yanlışlık oldu heralde diyip umursamadık .

Olayları birde Ahmet 'ten dinleyelim

Ahmet:sinem'i çok seviyorum o benim olmalı ,benim kadınım olmalı. onu ne olursa olsun elde etmenin bir yolunu bulmalıyım.
Onu kafama koydum bir kere
Onun saçlarını okşamak, kokusunu ciğerlerime kadar çekmek istiyordum.

Oturmuş ,ne yapsam acaba diye düsünürken gecenlerde annemin anlattığı bir konu vardı . Eski mahallleden fehime teyze vardı . Anneme anlatmış. bir hoca var büyü işleriyle uğraşıyo .onu sevmeyen birini kendine aşık etmek için bağlanma büyüsü denen bişiy yaptırıyolarmıs . Hemen annemin yanına gidip bu konuyu açtım ve her şeyi iyice anlatmasını istedim .oda her şeyi anlattı. Anneme ,anne bana büyücünün numarasını bulabilir misin ?diye sordum oda ,bulurum ama ne yapacaksın ki diye sordu bende hiç bir arkadaş böyle bir hoca arıyordu da ,neyse sen yarına kadar bulursun heralde diyip odama gittim artık sonunda bu hasret sona erecekti sinem benim olacaktı. çabucak sabah olsun diye hemen uyumaya karar verdim

Ama sabaha kadar uyumamıştım .
Annemin sesini duyar duymaz yanına gittim .telefonla konuşuyordu ,telefonu kapatır kapatmaz ona numarayı buldun mu diye sordum . Numara yazan kağıdı bana doğru uzatıp ,dikkatli olun bu işler şakaya gelmez dedi .ben ise onu duymazdan gelip, hemen odama gidip numarayı aradım.telefonu bir teyze açmıştı .
Randevu almak istediğimi soyledikten sonra saat:16 :00 de burda ol sakın gecikme diye tembihledikten sonra telefonu kapattım .evden çıkıp söyledikleri adresin yolunu tuttum . Ama karşıma böyle bir yerin çıkacağını beklemiyordum...

Arkadaşlar normal yazı olan sinem in anlattıkları kalın yazılı olan Ahmet in anlattıkları bilmenizi istedim😊🙏

Bu mu yani ???Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin