Bölüm 5 - Gerçek Dışı ^Mesajlar^

47 15 21
                                    

Arkadaşlar kimler kitaplığına ekledi yorumlarda yazabirmi ?
ha bide bölüm nasıldı? görüşlerinizi yazmayı ,ve oy vermeyi unutmayın .sevgilerr😊

Sena, anlattıklarım karşısında âdeta buz kesmişti. ahmet'ten hiç hoşlanmazdı ama bu kadarını oda beklemiyordu . Sena,o anki sinirle, acaba karakola mı gitsek bizi rahatsız ediyor diyip şikayet edelim kurtulalım diyince ,benim suratım düşmüş bir yandanda panikli bir sesle,
aslaa ailemin bilmesini istemiyorum, özellikle annemin bilmesini istemiyorum ,duyarsa çok üzülür .şimdilik bilmelerine gerek yok hem ben haddini bildirdim .artık bana yaklasamaz diyip sena yı sakinleştirdim . Ama hala içim sıkılıyor , kafamdaki düşünceler başımı ağrıtıyordu. Ne kadar kendimi tutmaya çalışsamda,daha fazla göz yaşlarıma karşı gelemiyordum .göz yaşlarım kendiliğinden tek tek yanaklarımdan süzülüyordu . Başımı sena'nın dizlerine bırakıp , göz yaşlarımla ,içimdeki acıların akmasını sağlıyordum. sena 'da elleriyle saçlarımı okşuyor ,tıpkı bir anne gibi şefkat gösteriyordu .
işte sırf bu yüzden seviyordum onu. bazen bir kardeş gibi yaramaz ,bazen bir abla gibi yol gösterici ,bazen bir anne gibi şefkat gösterendi.

Bana bakıp , Bana bak hemen sil o göz yaşlarını bak bende ağlarım,hem bu eve iki sümüklü fazla :)
Diyip beni gülümsetmeyi başarmıştı.
Kalkıp üstümü çıkarıp, banyoya girdim.sıcak bir duş alıp,rahatladıktan sonra banyodan çıktım . burnuma miss gibi patlamış mısır kokusu geliyordu . Hemen üstümü giyip ,merdivenlerden koşarak aşağı kata indim. yani sena' nın yanına daha önce söylediğim gibi evimiz iki katlıydı alt katta sena ,üst katta ise ben oturuyordum .hızlı adımlarla alt kata indim ,ve burası ne kadar güzel kokuyor diyip tatlı bir gülümsemeyle, sena 'nın yanına koştum. Sena'da DVD leri çıkarmış film seçiyordu. beni görüp,koca bir gülümsemeyle, Hadi gel bende seni çağıracaktım ,gelsene güzel bir korku filmi izleyelim dedi . Bende tamam olur dedim .nede olsa ,seviyordum korku filmi izlemeyi .

Işıkları kapatıp ,mısırıda aramıza aldıktan sonra, kendimizi ,film izlemek için hazır hissediyorduk.
Korku filmini izledik . Bazı yerlerinde aniden çıkan seslerden dolayı korkuyor yüreğimiz ağzımıza geliyordu . İzledikten ilk bir kaç gün etkisinde kalıyordum . Çıkan en ufak seste bile ürküyordum, en çokta tek başına iken geliyordu aklıma.ama sena ise hemen boşver film bu, niye korkuyorsun ki diyip içimi rahatlatıyordu . Bende biliyordum kurgu olduğunu ama ne biliyim ürküyordum işte ...

Film bittikten sonra bulaşıkları makineye attıktan kısa bir süre sonra,bir ağırlık geldi üstüme .uyku bastırdı ben uyuycam, sana iyi uykular diyip ,sena'nın yanından ayrıldım . Yukarıya çıktım. telefonumu yatağın üstünde unutmuştum. Bir arayan varmı diye baktığımda, 28 yeni mesaj geldiğini gördüm .hepsi Ahmet tarafından yazılmıştı . Yine hiç görmek dahi istemediğim ,hiç bir gerçekliği olmayan mesajlar...

Bu mu yani ???Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin