Keyifli okumalar 😇
Fala bakacak olan abla ,önce kimden başlıyım dedi
Sena'da beni göstererek ,önce Sinem 'den başla dedi . Bende kafamı olumlu yönde sallayıp ,bana fark etmez dedim ve kadına baktım .
Kadın elimi avucuna alıp ,2 dakika baktıktan sonra ,bana baktı tekrardan elime baktı ve gittikçe kadının suratı düştü . Gözleri yerinden çıkacak gibiydi . Elleri hafiften titriyor ,korktuğu ,yüzünün her çizgisinde belli oluyordu .Ne oldu ?
ne gördün ? diye sordum . Suratıma bakıp ,bana acınası bir suratla bakıp , iç geçirdi .Falcı : ah kızım pekte gençsin ,pekte güzelsin .kim, senden niye bu kadar nefret etmiş .
dediği anda ,tekrardan moralim bozuldu. niye ne gördün ki ?diye sordum.
Tekrardan elime bakıp, çok kısa inceledikten sonra ,korkmuş bir surat ifadesiyle bana baktı ve,
Falcı: Ahh çok kötü ,çok karanlık şeyler bunlar .sana musallat olanlar var .sana, yaklaşıyorlar sen nasıl bulaştın bunlara . kızım kendine dikkat et daha fazla bir şey söyleyemem ama son bir şey söyleyeyim evde tek kalmamaya çalış.Diyip ,parasını da almadan ,
bizden ,kaçarcasına uzaklaştı.ben ise,duyduklarım karşısında buz kestim . Konuşamıyor ,konuşmaya çalışsamda sesim çıkmıyordu. Allahım bana yardım et diye geçirdim içimden .o anda dökülü verdi göz yaşlarım.okadar çok korkuyordum ki, kelimelere dökemem .anlatamam, yaşadığım korkuyuda ,acıyıda.
tam umutlanmışken her şey düzeliyor , bak bugün çok güzel geçiyor derken, her şey nasılda bir anda değişti .meğer ben öyle sanıyormuşum .gerçekler tokat gibi suratıma vurduğunda anladım ,benim hayatımın bittiğini .Sena : sinem özür dilerim, keşke ısrar etmeseydim fal konusunda. çok özür dilerim ya ,bu güzel günü mahvettim,bilseydim hiç izin vermezdim kadına .
ya üzülme ,belki gerçek değildir .hem sadece fal bakan biri belki yalandan sallıyordur olamaz mı?Ben : sena, kadının dediklerini duymadın mı ,tam olarak benim hayatımı anlatmadı mı ?
Hem ,nasıl korkmuştu görmedin miSena: doğru ,ama biz yinede olumlu düşünelim .hadi eve gidelim yorulduk evde dinleniriz hem olur mu ?
Ben : olur gidelim .
Hesabı istedikten sonra , cafe den çıktık . Durağa doğru yürürken, bedenim ağırlaştı,adım atacak halim yoktu . Sena'da ,bunu fark etmiş olmalı çünkü ,sinem istersen koluma gir dedi .bende onun koluna girip ,bir kaç adım yürüdükten sonra ,bir anda kulağım , etraftaki sesleri duymamaya başladı. Yanımızdan geçen insanların ağzı oynuyor ,ama ne söyledikleri anlaşılmıyordu. Kulağımda sadece bir hırıltı sesi vardı .Ne olduğunu anlamaya çalışıyordum . Etrafa boş boş bakarken birden gözlerim karardı ,düşecek gibi oldum . O anda hemen sena 'ya tutundum. Sena hemen beni tutup ,Sena: iyi misin ?
Ben: iyiyim tansiyonum düştü heralde .
Sena: istersen hastaneye gidip bir baktıralım .
Ben : gerek yok iyiyim ya ,çok yoruldum heralde ondandır .Sena : peki kendini kötü hissedersen söyle hastaneye gideriz .
Ben :tamam canım .
Yürümeye devam ettik . Ne ben konuşuyordum, nede sena konuşuyordu. Bu sessizliği bozmak ve ve bu tatsız olayları unutmak için, ilk sessizliği bozan ben oldum .
Ben : pişşt :) ben çok acıktım ne yiyecez
Sena : ay canım benim arabamız geldi hele bir eve varalım ben sana salçalı makarna birde yanına salata yapıcam.
Ben : hımm çok severimm:)
Diye gülüştükten sonra ,arabaya bindik .kısa bir süre sonra eve vardık. üstümüzü değiştirip ,pijamalarımızı giydik .10 dakika dinlenip işe koyulduk .sena ,makarnayı yaparken bende salatayı yapıyordum.
Sena ile ben mutfağa girdik mi ,çok eğleniriz. Birbirimizi güldürmek için her türlü şaklabanlığı yaparız . Yine öyle yapıyorduk . Arada ,aklıma bu gün olanlar gelsede ,onları unutmaya çalışıp gülmeye çalışıyordum . Çok geçmeden sofrayı hazırladık.
ve artık yemek yeme zamanııı 😀diye diye bağırdık neşeli bir şekilde .
Daha sonra sofraya oturup,
bir çatal salata aldım sofranın ortasına duran ,salata kasesinden .
O sırada da ,keyifli bir sohbet dönüyo aramızda . Tam herşey çok iyi gidiyor derken ,bir çatal makarna almamla, her şey yine kötüye doğru gitti .Çünküü...
Uzun zamandır yazmıyordum
Yeni bölümü beğendiniz mi?Görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim😌🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu mu yani ???
Horrorbir gencecik kızın ve ona musallat olan ve uğruna her şeyi göze almıs olan gence karşi verdiği savaş #korku #büyü #mucadele