Arkadaşlar okuyup çıkmayın görüşünüzü bildirin 😊
Ha bide OKUMA kitaplığına ekleyen varmı merak ediyorum varsa kendini yorumlarda göstersinYine pis bakışlarıyla karşımdaydı .
Evet o kişi Ahmet'ti.Yüzündeki ifade ,çok sertti. onu ilk defa bu kadar sert ve sinirli görüyordum.
Ne istiyorsun benden ,cevabını almadın mı hala niye peşimdesin.
Laftan anlamıyor musun sen,istemiyorum seni ,sevmiyorum ve sevmiycem .hadi bırak gidiyim, dedim. oda bu sözlerime çok kızmış olacak ki ,
Lavaboda bulunan aynaya sert bir yumruk attı .ayna paramparça olmuştu .eli ise hep kanıyordu. çok korkmuştum,
korkudan , o aynaya vurduğu anda gözlerimi kapatı vermişim kendiliğinden, gözlerimi açtığımda kanayan elini gördüm ve iyimisin diye sordum .O ise sinirden göz bebekleri büyümüş bir şekilde ,nasıl beğendin mi yaptığını ,bunlar hep senin eserin . Eğer benim olmayı kabul etseydin, çok mutlu olabilirdik
Dedi Ahmet . Ama ozamanda ben mutlu olmayacaktım . Bu hareketleriyle beni kendinden daha soğutuyordu ,ama o bunun farkında bile değildi.Seni çok seviyorum ,neden anlamıyorsun beni ,diyerek üstüme doğru yürümeye başladı . O her üstüme gelmek için,bir adım ileri attıkça ben ise bir adım geriye atıyordum . En son gidicek yerim kalmadı , beni duvara yapıştırdı yüzünü yüzüme yaklaştırdığı anda ,kırdığı aynanın bir parçasını alarak ,yüzünü derin bir şekilde çizdim . Ve ordan hızlıca uzaklaştım .
Koşarak, sınıfa girip hocadan geç kaldığım için özür diledim. Koştuğum için nefes nefese kalmıştım. Sırama geçtim . Sena' da benim yanımda oturuyordu.meraklı bakışlarla bana bakıyordu . Kısık bir sesle, sonra anlatırım dedim. tekrardan hocaya dönüp , dersi dinlediğim de konsantre olamıyordum . Aklıma 10 dakika önce yaşadıklarım geliyordu.o sırada telefonum titreşim de olduğu için titremeye başladı . Hoca ya çaktırmadan , telefona baktığımda Ahmet'ten mesaj gelmişti ,^ne yaparsan yap benim olacaksın eninde sonunda ^ yazıyordu.
Allahım bana yardım et diyerek ,
Allahtan yardım istedim .gittikçe korkmaya başlamıştım .hoca görmeden ,telefonu yerine koyup dersi dinlemeye çalıştım .Neyseki sonunda ,bugün de okul bitmişti . Sena yla eve doğru yürürken,konuyu açıp ,hadi ne zaman anlatmayı düsünüyorsun . Dedi ve çok haklıydı normalde her şeyi ilk ona anlatırdım. Taman anlaticam diyip, ona yaşadığım korkuyu anlatmaya başladım . Anlatırken fark etmeden evin önüne gelmiştik bile.
Bu günlük bu kadar bir sonraki bölümü beklemede kalın 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu mu yani ???
Horrorbir gencecik kızın ve ona musallat olan ve uğruna her şeyi göze almıs olan gence karşi verdiği savaş #korku #büyü #mucadele