Sinem -
Ahmetten gelen mesajlara daha fazla aldırmayıp ,uykuya dalmıştım bile. sabah olup gün aydığında, telefona bakip hiç mesaj olmadığını gördüm. tuhaftı , hemen hemen her gün atığı mesajlarla binevi taciz eden adam ,nasıl olduysa bugün hiç mesaj atmamıştı . Bunun şaşkınlığını üstümden atıp ,tatlı bir gülümseme belirdi yüzümde . Nede olsa mesaj atmaması ,iyiye işaretti diye düşündükten sonra kalktım yataktan. alt kattan hiç ses gelmiyordu , merak edip aşağıya indikten sonra etrafta kimse olmadığını fark ettim. sena'nın odasının kapısını açtıktan sonra ,şapşik kızın hala uyuduğunu gördüm. Yavaşça kapısını kapatıp , mutfağa girip ona güzel bir kahvaltı hazırladım bir de küçük bir not : ben annemlere gidiyorum akşam üstü dönerim sana afiyet olsun huysuz prenses :) yazıp üst kata hazırlanmak için çıktım . Kıyafetlerimi giyip tam hazırlandıktan sonra cüzdanımı bulmaya çalışırken, telefon çaldı. arayan, bilinmeyen bir numaraydı. telefonu açtığımda ,sesinden anladım ki arayan Ahmet'ti , bana sadece şunu söyledi : ^PİŞMAN OLACAKSIN SİNEM ^ önce ne demek istediğini anlayamadım. ne diyosun sen ya dediğim anda telefonu kapattı . Kahretsin ki yine kafamı karıştırmayı başarmıştı. Ama bir yandan da daha fazla zaman kaybetmeden evden çıkmalıydım. anneme ,gelecegıme söz vermiştim . Daha fazla oyalanmadan evden çıktım . annemlere doğru yol aldım . Beni ne kadar özlediğini tahmin edebiliyordum . annemlere vardığımda beni o sıcak gülümsemesi ile karşıladı . Hemen o şefkatli kollarına attım kendimi daha sonra anne kız güzel bir şekilde muhabbet ederken saatin geç olduğunu fark etmemişim . annem , yemek hazır nolur yemek ye öyle git ailecek güzel bir yemek yiyelim diyince onu kıramadım yemeğe kaldım . Yemek yerken akşam ezanı okuyordu. ezan bittikten sonra ,elimi su bardağına uzattım tam içiyordumki ,su boğazıma kaçtı .öksürmeye başladım öksürük gittikçe daha da şidetleniyordu .her kez panikle iyimisin falan diyordu. kız kardeşim deniz ,korkulu gözlerle bana bakıp iyimisin abla diye sordu. kendimi biraz toplayıp iyiyim ablacım, sen yemeğini yemeye devam et dedim .
Yemeği bitirdikten sonra ortalığı toplayıp kahve yaptım. kahveleri içerken bir benden bir onlardan konuşuyorduk derken saat 9 ,10 civarındaydı bende hadi bana müsade yarın okul var diyip, annemlerle vedalaştım. hepsini tek tek öptükten sonra, yola koyuldum .annemlerin evi biraz durağa uzaktır yürümem gerekiyordu. tabi bu benim için bir sorun teşkil etmiyordu nede olsa bildiğim yollardı . Etrafta kimse yoktu normal bir şekilde yürüken ,arkadan bir yaşlı kadının sesini duydum .kızım bana yardım et diyerek bana sesleniyordu .arkama döndüğümde kadın kaldırımda oturmuş, başını öne eğmiş oturup sadece bana yardım et kızım diyordu. iyide ben az önce ordan geçtim nasıl olurda teyze yi fark etmedim. neyse dalgınlığıma gelmiş heralde, diye düşünüp yanına gittim .kıyafetleri pis ve yırtıktı , Teyze bana mı dedin diye sordum hiç kafasını kaldırmadan sadece bana yardım et kızım diyip duruyordu . Teyze ,senin kimsen yokmu ,evin nerde seni götüreyim dedim. hala kafası öne eğik bir şekilde yardım et diye sayıklıyordu. elimi omzuna koyup, teyzee diye seslendiğim anda kafasını kaldırıp çirkin ve öfkeli suratıyla bana SANA PİŞMAN OLACAKSIN DEDİM diye bağırdı. o ani çıkışı beni korkutmuştu .daha sonra kolumu tutup İşaret parmağıyla karşı kaldırımı gösterip bak onun olacaksın dedi . Karşı kaldırıma baktığımda kimse yoktu .
Ona , orda kimse yokki diyip kafamı teyze ye çevirdiğimde kimse yoktu teyze gitmişti korkulu gözlerle etrafa bakıp ,teyzee diye seslendim ama kimseden ses çıkmadı .teyze hangi ara gitti, kimden bahsetti acaba diye düşünüp yola devam ederken, bir el omzuma dokundu korkudan yerimden zıpladım .arkama döndüğümde Ahmet'i gördüm. çok korktum ya senin ne işin var burda dedim .oda hiç burdan geçiyordum seni görünce bir selam veriyim dedim ama çok korktun özür dilerim dedi. iyi verdin selamı ,hadi git! otobüs gelicek şimdi dedim . Bana niye böyle davranıyorsun sinem, hiç olmazsa arkadaş kalalım, en azından bir yerde karşılaşsak selamlaşırız bunu bana çok görme diyince. bende, tamam hadi öyle olsun ama sadece bu kadar daha fazlasını aklından bile geçirme tamam mı diye uyardım oda pis bir sırıtışla hı hı dedi neyseki o sırada araba geldi ve bu itici çocuğu daha fazla çekmek zorunda kalmıycaktım .
Yaklaşık bir saat sonra eve vardım. sena endişeli gözlerle bana bakıp, iyimisin telefonun niye kapalı niye bu kadar geç kaldın, diye soruları ard arda sıralayınca, dur bi sakin iyiyim sadece bu gün saçma şeyler yaşadım. sana anlatıcam ,bırak önce bir oturup dinleniyim sonra herseyi anlatıcam zaten kafam karışık dedim. ayakkabıları çıkarıp koltuğa oturdum derin bir oh çektikten sonra her şeyi bir bir sena ya anlattım .sena bana bir tuhaf bakıyordu ,bana bak kız sen bu teyze yi hayal olarak görmüş olmiyasın ,yoksa yaşlı teyze nasıl olurda birden kaybolur dedi ben ise ne biliyim , zaten bağırınca çok korktum o korkuyla donup kalmışım heralde dedim .ama ikimizinde aklına yatmiyordu bu durum. daha fazla üstelemiyip, konuyu değiştirme kararı aldık ve annemlerin nasıl olduğunu onlarla nasıl zaman geçirdiğimi anlatım .gülüp biraz televizyon izledikten sonra uyumak için odama çıktım.Bu günlük bu kadar 😀😈
Oy vermeyi ve düşüncelerinizi yazmayı unutmayın 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu mu yani ???
Horrorbir gencecik kızın ve ona musallat olan ve uğruna her şeyi göze almıs olan gence karşi verdiği savaş #korku #büyü #mucadele