bölüm _10 gelen mesaj

22 10 35
                                    

Gözümü açtığımda sabah olmuştu. gün aymıştı ,ama okadar yorgun ve halsiz hissediyordum ki ,yataktan kalkmak için, bedenimi hareket ettirmekte zorlanıyordum .zorda olsa, yataktan kalkmayı başarmıştım. banyoya gidip ,elimi yüzümü yıkamak için çeşmeyi açtım .sular akmadı biraz bekledikten sonra değişik sesler çıkarıp ,bir anda sular akmaya başladı. elimle suyu alıp yüzüme götürücekken ,suyun rengi gittikçe bozuldu ve siyahlaşmaya başladı. korkup ,avucumdaki suyu lavabonun içine döküp çeşmeyi kapattım . Elimdeki suyu döktükten sonra, bir baktımki döktüğüm siyah su, deliklerden giderken arkasında kalıntı bıraktı .bu kalıntının ne olduğunu anlamak için kafamı lavabonun içine yaklaştırdım. dikkatlice bakıp ,buda ne böyle ,diye söylediğim anda,sena nın bir anda yanımda olup ne yapıyorsun burda ya demesi ödümü koparmaya yetmişti.

Ben :hinh ay ne öyle hırsız gibi sessiz geliyorsun ödüm koptu ya   

Sena :ay korktun mu ,kusura bakma hiç korkucağını düsünemedim.hadi niye gelmiyorsun iki saatir ?

Ben: ya sular bir değişik akıyor, az önce su simsiyah aktı biliyor musun

Sena: yok artık, siyah mı aç bi bakıyım.

Ben:bak !

Sena : e hani mis gibi su işte .

Ben: aaa bak valla siyah su akıyordu. düzeldi heralde ,neyse sen git ben de yüzümü yıkayıp aşağıya inerim .
Diyip sena'yı yolladım, daha sonra yüzümü yıkadım .yüzümü kurutmak için havluyu alıp yüzüme bastırdığım sırada, sanki biri kısık sesle  sinemm diye fısıldadı kulağıma. havluyu yüzümden kaldırıp, etrafa baktığımda kimse yoktu. içimi yine bir korku kaplamıştı .zaten hala dün gecenin etkisi altındaydım .ama sena'ya çaktırmiycaktım çünkü anlatıp onuda korkutmak istemiyordum .daha sonra güzel bir dille her şeyi anlatıcaktim. şimdi anlatırsam, kahvaltı kursağımızda kalacaktı ama yinede içten içe bir tedirginlik vardı ,çünkü hayatımda daha önce bu kadar enteresan olaylar olmamıştı. çok geçmeden kendimi toplayıp ,aşağıya indim beni gören
sena : sen iyimisin bi rengin solmuş benim yüzümden mi yoksa, ya valla kusura bakma seni korkutmak istemezdim .
Ben:yok canım ,senden dolayı değil dün pek uyuyamadımda .halsiz im biraz diyip durumu toparladım. kahvaltı yaparken ona ,
Ben: sena ,sen hiç benim kıyafettimi kimseye verdin mi

Sena :yoo vermedim ,niye ki elbiseni mi kayıp yoksa!

Ben :yok sordum sadece ,hadi çabuk yemedin mi daha okula geç kalacağız, diyip hemen sofrayı halledip hazırlandık .okula giderken de biraz lafladık. konuşuyoruz ,gülüyoruz ama içimde bir sıkıntı var .ama ben sürekli olanları unutmaya çalışıyorum ,ama olanlar bir an olsun aklımdan çıkmıyor .bir yandan sena dan bir şeyler saklıyor olmakta canımı sıkıyor, derken okula vardık .yanımıza 2 kız arkadaşımız geldi .sohbet edip gülüşürken ,bir ara kafamı kaldırıp karşıya baktığımda, Ahmet'in bizi pis pis izlediğini gördüm ve görmemle suratımın düşmesi bir oldu .onu görmek bile, beni rahatsız ediyordu .tuhaf bir şekilde beni ürkütmeyi başarıyordu. sena beni görünce ,suratımdan anlamış olmalıki ,bana ne oldu bir sorun mu var diye sordu .ben ise ,yok bişiy ya diyip geçiştirdim .daha sonra derse girdik .hoca bir şeyler anlatıyo, görüyorum ağzı oynuyo ama ne söylediğini anlamıyorum. sanki kulaklarım hiç bir şey duymuyor insanların hareket ettiğini, konuştuklarını görüyorum .ama onları duyamıyorum sanki.
sonra tahtaya baktım, oraya kitlenip kalmışım. sena nın beni dürtmesiyle kendime geldim .sena'ya bakıp ne oldu diye sorduğumda ,
sena : hoca ,iki saatir sinem diye sesleniyor sen neye dalıp gittin ya

Hoca:sinem ,iyimisin sen derste böyle şeyler yapmazdın pür dikkat bizi dinlerdin ne oldu canım iyi misin

Ben : hocam, kusura bakmayın dün geceden uykusuzumda ondandır özür dilerim

Hoca :tamam sorun değil. neyse arkadaşlar, nerde kalmıştık
Diyip dersi anlatmaya devam etti. bu sefer dikkatimin dağılmasına izin vermiycektim. ve sonunda ders bitmişti .teneffüse çıkıp biraz hava aliyim derken, Ahmet yanıma gelip selam verdi. bende selam verip, onun daha fazla konuşmasına izin vermeden ,bak arkadaşlarım bekliyo onların yanına gitmem gerek hadi görüşürüz diyip hızlıca uzaklaştım. onu görmeye bile tahammül edemezken ,onunla konuşmak mı, kabus gibi . Sena bana ordan, hadi işareti yaparken bende ona doğru hızlı adımlarla ilerledim .geri kalan iki arkadaşı da alıp kantinde oturmaya karar verdik. biz otururken,  Ahmet'in bizi izlediğinin farkındaydım ,ama elimden hiç bir şey gelmiyordu .kahretsin ki onu hergün görmek zorundaydım .
Tekrardan ders vakti gelince, herkez sınıflara dağıldı . derse başladık gayet güzel cevaplıyor ,dersi dinliyordum.
ama taki telefona gelen o mesaja kadar ...

Ya umarım bu bölüm hoşunuza gider 😊😙

Yeni bölümlerde görüşmek üzere 😁😎

Bu mu yani ???Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin