Bölüm 3 - ^ takıntı ^

63 16 11
                                    

Ahmet in bana söylediklerini bir yandan unutmaya çalışırken ,birden kapı çaldı gelen sena'ydı . Kapıyı açtığımda anda,bana hayırdır ne oldu ?Diye sordu, bende bişiy olmadı diyecekken lafı ağzıma tıkadı.
hemen bana anlat .ne oldu suratın düşmüş seni iyi tanıyorum sinem .sen hep neşelisindir ,bu gün moralin yok gibi ,ne o ahmet'le görüşmen iyi geçmedi mi ?

Sena'ya olanları anlattıktan sonra, pek şaşırmadığını ,ahmet'in zaten bana bir ilgisi olduğunu ,anladığını söyledi. ama ben pek farkında değildim. Boş ver ya bir daha görüşmezsiniz olur biter diyip ,beni sakinleştirdi . Daha sonra ,oturup film izlerken saatin geç olduğunu fark ettik. Hadi yatmaya diyip , ikimizde odamıza çekildik.
Başımı yastığa koyduğumda yine Ahmet'in söyledikleri gelmişti aklıma .
^sen benimsin benim olacaksın^
Sözleri kulaklarımda çınlıyordu âdeta.
yarın okulda denk gelmeyiz umarım... diye içimden geçirdikten sonra, yorgunluktan uyuya kalmışım yatakta .
Sabah uyandığında sena 'ya sürpriz güzel bir kahvaltı hazırlamıştım görünce şaşırdı . Bende günaaaydın huysuz prenses diye neşeli bir şekilde seslendim . Hayırdır neşeni neye borçluyuz tatlı cadı. Bakıyorumda unutmuşsun Ahmet'ti, dedi sena .
Yine hatırlatmıştı o kötü günü ve o kabalığı .gerçekten duymak dahi istemiyordum . Hatta okula geleceği düşüncesi bile ,sinirlerimi bozmaya yetiyordu . Sena ,moralimin bozulduğunu anlayınca ,şaka yapıyorum ya boş ver. hadi bizde bişeyler yiyip çıkalım.daha okula yetişmemiz lazım dedi .hızlıca kahvaltı yapıp , okulun yolunu tuttuk .

Okula gittiğimde , bir köşede durmuş beni izliyordu . Ben ise hiç onu fark etmemiş gibi yapıyordum . Ama bakışları gerçekten rahatsız ediciydi.
2. dersin sonunda ,herkez sınıftan ayrıldı .bende lavaboya gittim , lavabodan çıktıktan sonra biri arkamdan gelip ,koluyla boğazımı sıkarak diğer eliylede ağzımı kapattı. beni lavaboya soktu.eger bağırmıycaksan elimi ağzından çekicem ama bağırma , bagırırsan seni öldürürüm .bu ses çok tanıdıktı ,ama kim olduğunu çıkaramıyordum kafamı tamam anlamında salladım. Ve arkama baktığımda karşımdaki kişi...?

Sizce kim?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmazsanız sevinirim😊🙏

Bu mu yani ???Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin