Odama girip ,temiz kıyafetler çıkarmak için dolaba doğru yürürken ,dolaptan garip bir ses geldiğini fark ettim . Dolaba tamamen yaklaşıp, kulağımı dolaba yasladıktan sonra ,kısa bir süre sesin ne olduğunu anlamaya çalıştım .tamamen sese odaklıyken telefonun çalması ,yüreğimi ağzıma getirmişti. Adeta kalp atışlarımın sesi ,dolaptaki sesleri bastıracak kadar hızlıca atmaya başlamıştı. Derin bir nefes aldıktan sonra, kimin aradığına baktım arayan annemdi .telefonu hızlıca açtım . Annem,seni merak ettim kızım ,sağ salim eve vardın mı diye merak ettiğim için bir ariyim dedim uyumuyordun dimi ?
yok anne, uyumuyordum bende yeni vardım zaten dedim . Sesimdeki telaşı anlamış olmalı ki bana,ne oldu bir sorun mu var sesin iyi gelmiyor. diye söyediğinde ,iyiyim merdivenlerden koşarak çıktım nefes nefese kaldım ondandır heralde diyi verdim .peki iyi uykular prensesim diyip telefonu kapattı.arkamı döndüğümde, kıyafet dolabım açıktı. ama ben ise dolabı açtığımı hiç hatırlamıyordum yavaşça dolaba doğru ilerledim .kıyafetleri tek hamlede iki yana bölüp içinde ne olduğuna baktım . Oraya nasıl girdiğini hiç bir şekilde bilmediğim, bir yavru kedi buldum .tek yapmam gereken ,hemen olanları unutup bu tatlı kediyi elime alıp o heyecanla senaya göstermek için aşağıya inmek olucaktı . Hızlı adımlarla aşağıya inip sena ya ,bak bakalım burda ne buldumm dedim, heycanlı bir şekilde yanına koştum. kedi, bana yaşadığım kötü olayıda, yaşadıgım o korkuyuda unutturmayı başarmıştı. sena kedi yi görünce ,bana meraklı gözlerle bakıp bu tatlı şeyde nerden çıktı diye sordu ben ise ,dolapta bulduğumu söyleyince çok şaşırdı .bir yandan kedi için, kaba süt doldururken, bir yandan da sena ya yaşadığım olayı ve korkuyu anlattım. dolaptan gelen sesler ikimizide korkutuyordu .sonra kedi dir ya heralde diyip, o konuyu kapattık .ilgimizi tamamen kediye vermiştik .onunla oynadıktan sonra, çok uykumun olduğunu ve yorgun olduğumu söyleyip ,sena nın yanından ayrıldım . Odama gidip çok geçmeden uyumuşum .bir süre sonra bir elin, yüzümde gezdiğini fark ettim . Hemen gözlerimi açıp etrafa baktım ama etrafta kimse yoktu .çok düşünmeden tekrardan kapatı verdim gözlerimi ,bir süre sonra sena' nın bağrış sesiyle uyandım bana 'sinem çabuk gel 'diye bağırıyordu . Çok korktum ,sena'ya bişiy oldu sandığım için merdivenlerden koşarak indim .
İndiğimde sena yerde ,dizlerinin üstüne oturmuş, başını öne eğmiş ve başını durmadan sallıyor vaziyetteydi. onu bu şekilde gördüğümde çok şaşırmış ve korktum. yanına yaklaşıp ,'sena canım iyi misin' diye sordum hiç bir tepki vermedi . Tekrardan senaaa diye seslendiğimde kafasını kaldırıp öfkeli ve kalın bir sesle bana ''sena' ya söyle elbiseni ondan alsın''diyip olduğu yere düşüp bayıldı. ben ise bir yandan söylediklerinin şokunu yaşarken, bir yandan da sena nın yanına koşup onu ayıltmaya çalıştım . gözlerini açıp bana , ne oldu burda uyuya mı kalmışım dediğinde çok şaşırdım. nasıl yani ,sen az önce söylediklerinin hiç birini hatırlamıyor musun dediğimde ,yoo ben ne söyledimki diyip meraklı bakıslarla bana bakıyordu. ben ise hiç ya boş ver yarın konuşuruz sende hadi kalk yatağına yat diyip onu olduğu yerden kaldırdım. onu yatağına yatırıp, bende kendi odama çıktım. ama içimde anlamadığım tuhaf bir sıkıntı vardı olanları anlamamam canımı çok sıkıyor ve beni fazlasıyla geriyordu .artık korkuyordum, Son zamanlarda yaşadığım şeyler, korku filmlerindeki sahneleri andırıyordu. ne kadar olayları unutmaya çalışsamda sürekli aklıma başka şeyler geliyordu .yatağa girip bunları düşünürken, sanki içimde tuhaf bir his vardı ve bu his odada yalnız olmadığımı söylüyordu .
Üstüme atığım çarşafın etrafında sanki birileri beni gözlüyor gibiydi. korkudan çarşafı her yerime dolamıştım. o kadar korkuyordum ki bildiğim dualar hepsi bir birine giriyor süreler hep karışıyordu. gözlerim dolmuş bir şekilde telefonu elime aldım ve korku ve vesvese ye karşı ne dua varsa okumaya başladım.
Okumaya başlayacağım sırada, biri sanki ayaklarımı okşuyordu. korkudan çarşafı kaldırıp etrafa bakamadım ve daha fazla dayanamayıp elimle ağzımı kapatıp ağlamaya başladım bir yandan kendimi susturmaya çalışıyordum ama yapamıyordum daha fazla zaman kaybetmeden süreleri okumaya başladım. ben okudukça sol kulağım çınlamaya başladı. ben süreleri okumaya devam ettikçe çınlama sesi gittikçe artıyordu .artık dayanılmaz bir hale gelmişti ama yinede ağlayarak Rabbimden yardım istemeye devam ediyordum. bir anda Allahü ekber diye ezan okuyunca, kullağımdaki çınlama sesi son buldu ben hala dua ederken bir süre sonra uyuya kalmışım .Bu günlük bu kadar bir sonraki bölüm için takipte kalın 😀
Ha bu arada düsüncelerinizi dile getirirseniz sevinirim😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu mu yani ???
Horrorbir gencecik kızın ve ona musallat olan ve uğruna her şeyi göze almıs olan gence karşi verdiği savaş #korku #büyü #mucadele