✏30✏

4.8K 165 31
                                    

Jak obiad był gotowy to przyniosłam opał i poszłam do swojego nowego pokoju na górze. Był urządzony w moim stylu bo czasami u cioci spałam.
W szkole bardzo dziwnie się czułam ponieważ trzy miesiące tam mnie nie było. Wyciągnęłam zeszyt i książkę i zaczęłam odrabiać zadanie domowe z matmy. Dobrze że rozumiem ten dział i co mam zrobić. Powiem tak. Jestem bardzo kiepska z matmy i z fizy, ale za to dobrze idzie mi chemia i historia.

Po godzinie skończyłam odrabiać piekielne trudne zadanie.
Zeszłam na dół i podłożyłam do pieca. Potem poszłam usiąść w salonie na kanapie i włączyć telewizor.
Włączyłam na swój ulubiony serial "Nastoletni wilkołak" kocham, to oglądać.
Po jednym odcinku odrazu leciał kolejny. Byłam szczęśliwa.
-Już jestem-usłyszałam głos z przed pokoju odrazu pobiegłam i ją przewitałam.
-Tak jak ci obiecałam zrobiłam co miałam zrobić-uśmiechnęłam się. Kobieta zacząła iść do kuchni więc poszłam za nią-siadaj a ja ci zaraz naleje zupy
-A jaka jest
-Rosół- ciocia uśmiechnęła się i usiadła przy stole. Ja szybko nagrzałam zupę i podałam ją mojej teraz prawnej opiekunce.
-Smacznego
-Dziękuję- wzięła łyżkę i spróbowała-mniam-uśmiechnęła się
-To ja lecę dalej oglądać
-Dobrze
Odrazu pobiegłam żeby dokończyć odcinek mojego ulubionego serialu.

Kiedy skończył się film moja ciocia usiadła koło mnie.
-Kochana
-Tak?-spojrzałam na nią
-Za 14dni masz osiemnastkę. Więc może zrobisz sobie imprezę
-Ciociu nie wiem-spojrzałam w podłogę
-To chociaż pójdź do klubu z przyjaciółką kilka ulic od naszego domu.
-Zobaczę.
-Dobra idz spać bo jest 23:30
-Już?!-byłam w szoku. Przed chwilą była 17 a kobieta jadła obiad
-Nooo
-Dobranoc
-Dobranoc-pobiegłam do góry. Zrobiłam bardzo szybki prysznic i spakowałam się do szkoły. Położyłam się na łóżku.

Próbowałam zasnąć ale dalej cały czas miałam twarz Remigiusza przed moimi oczami. Dlaczego dalej o nim myślę. Nie wiem. Ale tydzień przed wyjściem z tamtego miejsca był troskliwy, kochający, i miły dla mnie. Tak jak chłopak powinien traktować dziewczynę.
Usiadłam i złapałam się głowy
-Dlaczego ciągle jesteś przy mnie-powiedziałam do siebie.
Zeszłam na dół do kuchni żeby napić się mleka. Prawo podobnie działa to dobrze na sen.
Kiedy napiłam się odłożyłam kubek do zlewu i poszłam do pokoju.

Kochani mam takie pytanie i liczę na odpowiedź. Chcielibyście żeby byli razem czy nie?












🌟-cenię
💬-kocham

~Wi~

Król MafiiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz