P.S.: Va sugerez să vizionati trailer-ul de mai sus înainte de a începe lectura.
The beginning
Kim Areum POV
Ma ridic in sfarsit de la birou si caut cheile pentru a părăsi incaperea. Este deja a patra zi pe aceasta saptamana in care stau peste program la munca si plec ultima acasa. A fost o perioada foarte incarcata si stresanta pentru mine de cand mi s-a oferit cazul domnului Yoo Sang ,dar din fericire este pe terminate , iar eu sunt pe cale sa castig procesul ,urmand ca acesta sa fie declarat vinovat . Parasesc cabinetul de procuratura si ies in fata cladirii in asteptarea unui taxi. Bineînteles ca nici in seara asta nu voi merge direct acasa . In momentul in care simt ca munca ma oboseste prea tare si am nevoie de o pauza , fac o mica oprire la barul „Chaplin's" înainte de a mă duce acasa . In acel bar lucreaza cea mai buna prietena a mea ,Daesa .Pe langa faptul ca îi mai țin companie si mai vorbim de-ale noastre , ma bucur si de un pahar bine meritat de vin care mă face să mai uit un pic de problemele de la muncă.După câteva minute bune ajunge si taxi-ul. Intru salutând ,apoi specificand locul in care vreau să ajung cu nerăbdare.
–Barul Chaplin's , va rog.
Acesta doar m-a privit prin oglinda retrovizoare , întrucât m-am așezat pe locul din spate , ca de fiecare dată. Nu a spus nimic, nici măcar nu a schițat vreo expresie faciala , ci doar a pornit mașina inrdreptându-se spre locație . Drumul a fost unul liniștit , nu am schimbat nici măcar o vorbă cu taximetristul , dar mai bine așa pentru că este una dintre serile in care singura persoană cu care vreau sa vorbesc este cea care deja mă așteaptă cu paharul de vin in interiorul barului. Plătesc cursa taxmetristului care sincer mi s-a parut un pic cam mare pentru distanta pe care am parcurs-o, dar trecem cu vederea de data asta .Ultimul lucru de care am nevoie in momentul de față ar fi o cearta cu acel individ. Mă apropii cu pași repezi de intrarea barului, nerăbdătoare să-mi văd cea mai bună prietenă după o zi extenuantă de lucru.
–Credeam că nu mai ajungi, îmi atrage Daesa atenția fiind toată un zambet la observarea prezenței mele.
–Tu credeai? Încă mă mir eu ca am ajuns, îi spun așezându-mă comod pe canapea si trântind geanta pe cealaltă parte a acesteia.
–În cazul ăsta, aici este recompensa ta, spune ea așezând ușor paharul de vin pe masă. Nu arăți deloc bine. Altă zi grea la munca sau ..?
–Zi grea la muncă, atâta tot, o întrerup începând să mă bucur de paharul de vin.
–Uite ce cred eu, vine lângă mine având si ea la rândul ei un pahar de vin în mână.
–Nu știu dacă sunt pregătită sa aud ce cre-... .
–Areum ,mă întrerupe ea, lucrezi prea mult si totodata te stresezi prea tare. Uite , sâmbătă seară iesim in club, e o petrecere tare care se anunță de ceva timp. Iei și tu o pauză de la toată treaba asta cu procuratura si ne distram un pic. Ce zici?, mă întreabă ea entuziasmată așteptând cu sufletul la gură un răspuns.
–Daesa, mi-ar plăcea, dar... .
–Nu,nu,nu. Niciun dar. Pe bune, de când ai devenit așa plictisitoare , Kim Areum? Unde e fata care se urca pe mese și țipa ca nu pleacă acasă până nu mai dă un rand de shot-uri de tequila?, mă întreabă ușor deranjată de atitudinea mea.
CITEȘTI
Drunk on you // j.jk - ROM (In curs de editare)
Hayran KurguUn oraș al libertății și al minciunilor... unde în libertate, majoritatea își găsesc slăbiciunile. Un oraș în care să iubești pe cineva nu te conduce nicăieri altundeva decât la moarte. Ghiciți unde nimerește o tânără precum Areum? Exact în mijloc...