Capitolul 7

1.5K 178 89
                                    


"Dirty mind"

–Ah și pe lângă asta, ca să știi în seara asta nu rămâi singură, adaugă în timp ce caută un număr în contact.

–Normal că nu, o să stau cu Daesa după ce te asiguri că ajunge teafără la mine acasă, spun accentuând cuvântul „teafără".

–Nu , Areum. În niciun caz.  Rămâi cu mine în seara asta.

Mi-am întors privirea spre el și l-am privit direct în ochi. Acei ochi. Îmi aruncă o privire rapidă, iar apoi se concentrează înapoi la drum, încercând să scape mai repede de Jeep-ul din spatele nostru. Își ține o mână pe volan, iar cu cealaltă încă caută un contact prin agenda lui telefonică. Are părul ciufulit , ușor ud din cauza transpirației și nu am să ascund faptul că arată periculos de atractiv în momentul ăsta. Arată atât de natural. I-au căzut toate măștile pe care le purta în preajma mea și a rămas el în cea mai pură variantă a lui. Cea mai reală. Pot să simt asta din modul în care vorbește cu mine. Se agită și îi este frică să nu pățesc ceva din cauza lui.

Este vulnerabil.

–O rezolv imediat pe Kyo, spune într-un final.

–Și Daesa, îl întreb imediat după.

Nu îmi răspunde și apelează un număr de telefon, dar este prea întuneric ca să-mi mijesc ochii până la ecran și să-mi dau seama pe cine.

–Unde ești, întreabă el persoana din spatele telefonului în timp ce accelerează și face o curbă bruscă la stânga.

Nu se aude nimic din spatele telefonului, dar în schimb mă concentrez asupra lui ca să-mi dau seama ce vorbește. Asupra buzelor lui. Îl pot observa foarte clar cum poartă o conversație cu persoana din spatele telefonului, dar atenția mea brusc este total atribuită modului în care își mișcă buzele , făcând mici pauze în care își mușcă puternic buza de jos din cauza stresului. Mintea mea deja este departe, ajungând să creeze scenarii ce probabil niciodata nu vor deveni realitate. Îmi îndrept ușor mâna dreaptă spre buze imaginându-mi ce perfect s-ar plia peste ale lui . L-aș săruta agresiv, dar în același timp pasional încercând să pun cu totul stăpânire asupra lui. Mi-ar răspunde sărutului exact în acelasi fel, completându-ne perfect. Mintea îmi spune să mă opresc, dar sunt complet prinsă în propria imaginație.

Continui.

Cu cealaltă mână îmi apuc strâns partea stângă a bluzei de pe mine, deja începând să simt furnicături pe șira spinării. Emoții.

Aș continua prin a mă urca deasupra lui, fără a rupe sărutul. Mi-aș încrucișa mâinile în jurul gâtului lui, iar mai apoi le-aș furișa pe dedesubtul tricoului, lăsând mici zgârieturi de plăcere pe spatele lui lucrat. Mi-ar face cale liber, știind perfect ce vreau. Mi-ar ridica bluza încercând să scape de ea , masându-mi spatele gol ,iar mai apoi coborând ușor ușor în zona posteriorului.

Îmi trec un picior peste altul având coapsele încordate, simțind cum imaginația mea începe să o ia razna, nemaiputând distinge realul de imaginar.

În continuare aș scăpa și de tricoul lui, rupând sărutul și concentrându-mă asupra abdomenului lui bine lucrat. Mi-ar zâmbi, iar mai apoi s-ar repezi asupra gâtului meu, lăsând săruturi asigurându-se că își lasă amprentele asupra acestuia. Între timp i-as desface cureaua pantalonilor și...

–Areum, ce faci? Tu mă auzi ce-ți spun?mă întreabă , scoțându-mă complet din imaginația mea.

Îmi măresc involuntar privirea la auzul întrebării lui . Mă privesc pe mine , iar încă îmi pot observa mâna în jurul buzelor , iar piciorul drept peste cel stâng cu coapsele încordate. Adopt imediat o postură normală și îmi îndrept privirea spre drum. Doamne Areum, ce se întâmplă cu tine?

Drunk on you // j.jk - ROM (In curs de editare) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum