Capitolul 5

1.6K 179 53
                                    


                                                                       
Another try

Nici nu mi-am dat seama când a ajuns Areum lângă mine și m-a tras spre ea. Jimin și-a lăsat palma jos ,iar acum își muta privirea de la mine la Areum. Jungkook se apropie de noi ,încercând sa se bage la mijloc pentru a încheia toată aceasta scena ce consider eu ca a ajuns mult prea departe . Nici nu ajunge Jungkook bine între noi , ca-i pot vedea și totodata auzi foarte clar palma lui Areum lipita de obrazul lui Jimin .

–Să fie pentru ultima dată când încerci sa-ți atingi mâinile alea murare de ea.

Kim Areum POV

Am intrat înapoi ca să o iau pe Daesa și să plecăm mai repede pentru că deja nu mai aveam răbdare să stau în preajma lui Jungkook și a prietenilor lui. Probabil li se păreau amuzante comentariile la adresa mea si a lui Kyo ,iar pe lângă asta probabil ei se distrau pe seama noastră, dar pe mine mă scoteau din sărite.

M-am ridicat de pe scaunul pe care stăteam și m-am îndreptat direct spre cameră. Îl pot vedea pe Jungkook care se ridică imediat după mine, urmându-mă. Kyo se îndreptă și ea grăbită spre noi.

Am deschis fără ezitare ușa , fiind gata să mă duc către Daesa, să o iau după mine și să plecăm de aici , dar totul a luat o mare întorsătură în momentul în care îl văd pe Jimin cu mâna ridicată deasupra Daesei. Fără să mă gândesc asupra situației m-am îndreptat spre ei . Jimin părea un băiat într-adevăr de treabă, la prima vedere nu pare deloc genul de tip care ar amenința o fată cu palma, dar acum pot confirma faptul că aparențele înșeală.

M-a enervat gestul lui. Aș putea spune că m-a scos din sărite . Mi-am încleștat pumnii, ținându-mi mâinile pe lângă corp, bineînțeles încercând să mă calmez.

Am eșuat.

M-am lăsat purtată de nervii provocați de el, iar în următoarele momente mă apropii de el, plesnindu-l cât de tare pot peste față.

–Să fie pentru ultima dată când încerci sa-ți atingi mâinile alea murdare de ea, îi spun în timp ce-l privesc în ochi, așteptându-i reacția.

Pentru câteva momente Jimin își ține privirea fixată într-un punct, fără să spună sau să transmită ceva. Jungkook se duce lângă el, îl trage de mână și îl scoate afară din încăpere.

–Areum.. , o aud imediat pe Daesa zicând, vorbele ei fiind urmate de o îmbrățișare.

Zâmbesc la reacția ei .

–Asta a fost super! O doamne , palma aia...Vai trebuia să-i lovești și celălalt obraz !, adaugă ea imediat entuziasmată , ieșind din îmbrățișare și gesticulând haotic în jurul nostru. Kyo, ai vazut?, întreabă ea , având privirea spre Kyo și degetul arătător îndreptat spre mine.

Mă amuză reacția ei. Mă așteptam să fie speriată și să plecăm imediat de aici, dar aparent nu este așa.

–Da , am văzut și nu mi se pare nimic amuzant! Să plecăm , acum, spune Kyo serioasă.

–Plecăm, dar totuși ai văzut, nu?, întreabă ea încă entuziasmată.

N-am făcut nimic altceva decât să pufnesc în râs. În ciuda seriozității lui Kyo , reacțiile Daesei sincer mă amuză. Mă duc spre ea , o iau de braț și o scot din încăpere pentru că altfel am fi stat aici până mâine discutând despre palma pe care i-am dat-o lui Jimin.

–Nu e vreo ieșire prin spate?, le întreb oprindu-mă brusc din mers.

Daesa dă negativ din cap, afișând un zâmbet trist. Adineauri era fericită datorită palmei , dar probabil a uitat că ne vom intersecta iar cu ei în interiorul barului.

Drunk on you // j.jk - ROM (In curs de editare) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum