„I know how to make the devil cry"
-Areum POV-„O să ajung mai greu, Daesa. Mulțumită cuiva mașina mea e pentru a doua oară în service." Îi spun prietenei mele prin intermediul apelului telefonic. „Chiar a fost ultima dată când te-am lăsat să-mi conduci mașina."
„E vina ta pentru că mă distrăgeai de la condus cu problemele tale la adresa lui Jungkook." Răspunde ea imediat, încercând să-și ia singură apărarea. „Apropo, ai mai auzit ceva de el?" Mă întreabă imediat după.
„Nu."
Încă nu m-am împăcat cu ideea că Jungkook nu a mai dat niciun semn încă de săptămâna trecută când m-a luat de la bar. Din câte am apucat eu să-l cunosc, și țin să menționez că am trecut prin multe într-un interval destul de scurt, nu îi stă în caracter să se comporte așa.M-ar fi căutat, iar mai presus de asta s-ar fi asigurat că sunt în regulă, dar de data asta nimic. Mă simt vinovată, poate nu ar trebui, dar o fac, iar cel mai tare mă agită faptul că mă interesează , că în fiecare seară încă îmi verific telefonul în speranța că mi-a scris, ca mereu îmi fuge gândul de nicăieri la el, iar cel mai grav este că mă deranjează gândul că și-ar putea petrece timpul cu o altă femeie. Am mai trecut pe la bar într-o seara în sperața că ne vom întâlni, dar nimic. Este un adevărat test pentru mine să mă confrunt cu ce tocmai mi se întâmplă, dar îmi pare rău să-l dezamăgesc că eu nu pierd niciodată, iar dacă cumva crede că poate scăpa așa repede de mine, se înșeală pentru că eu încă sunt aici.
Și nu am de gând să plec nicăieri.
„Erau acum.." Spune făcând o mică pauză. „ cam trei seri cred cu niște femei în bar. Au cerut o sticlă de vin." Adaugă imediat după.
„Erau Rose și Lisa?" O întreb jucându-mă cu pixul în mână, dezvoltând mai degrabă un tic nervos.
„Nu, nu erau ele. De ce? Ești geloasă?" Mă întreabă încercând să râdă pe seama situației.
„Tu nu ești? Doamna „Jimin e de treabă atunci când vrea" ?"
„Dacă eu sunt numită așa, ție cum ar trebui să-ți spun? Doamna..". Vrea ea să spună, dar o întrerup imediat, nelăsând-o să ducă afirmația până la capăt.
„Te rog nu, abține-te." Îi spun ridicând ușor vocea în formă de glumă.
„ Doamna „îmi dau filme erotice cu Jungkook atunci când mă privește." ." Spune ea într-un final, mândră pe faptul că a reușit să mă tachineze încă o dată pe seama acestui lucru. Mi-am sprijinit fruntea de palmă, inspirând și expirând zgomotos deoarece a trebuit să trec încă o dată peste gluma ei. Totuși nu mă deranjează, știu că nu o face cu gândul de a mă face să mă simt prost.
Verific ceasul și observ că este cu puțin trecut peste ora 21:00, iar afară începe puțin câte puțin să se întunece de tot. Sunt în cabinetul de procuratură încă de dimineață, iar sinceră să fiu am crezut că nu mai trece ziua de azi. Trebuie să ajung la bar ca să mă întâlnesc cu Daesa după care mergem la mine, probabil o să băgăm un maraton de seriale totată noaptea. De la incidentul de acum vreo două săptămâni de când am fost urmărită cu Jungkook, am preferat să stăm împreună pentru că asta ne transmite o oarecare siguranță.
„Bine, Daesa." Îi spun făcând o mică pauză. „Strâng de aici, iau un taxi și vin spre bar. În regulă?"
„Te aștept." Spune, iar cu asta încheie apelul telefonic.
CITEȘTI
Drunk on you // j.jk - ROM (In curs de editare)
FanfictionUn oraș al libertății și al minciunilor... unde în libertate, majoritatea își găsesc slăbiciunile. Un oraș în care să iubești pe cineva nu te conduce nicăieri altundeva decât la moarte. Ghiciți unde nimerește o tânără precum Areum? Exact în mijloc...