„God is love, but Satan does that
thing you like with his tongue"-Autoarea POV-
Jungkook nu a fost niciodată genul de tip care și-ar fi putut găsi o femeie de lunga durată, iar cu siguranță încă nu este. Dacă ar fi fost întrebat, răspunsul lui ar fi fost că in primul rând trebuie sa te protejezi pe tine, iar lumea în care el trăiește nu i-ar permite sa poarte grija unei alte persoane, dar în realitate lucrurile nu stau chiar așa.
Jungkook este inteligent, are în propriile mâini întregul Seul, iar toată lumea încearcă să-i ia ceea ce îi aparține, ei știind ca șansa pentru a face asta se apropie. Problema este ca deasupra inteligentei, mereu exista o așa-zisa slăbiciune sau punct sensibil care te face să pari ceva mai slab decât ești cu adevărat. Aici este problema lui Jungkook, din momentul în care mama lui i-a părăsit pe el și pe tatăl lui încă de la o vârstă frageda, l-a făcut să-și promită ca nu va lăsa vreodată o femeie să se apropie de el pentru a nu sfârși precum tatăl lui.
Niciodată.
***
Jungkook a ales cu încredere locul în care își vor petrece noaptea în Vegas, cu siguranța nefiind prima data când aude de celebrul club de noapte Omnia, ce are o întindere impresionanta, un întreg lanț cu puncte în diferite locuri ale lumii, dar adevăratul motiv pentru care a ales această locație este că într-o oarecare măsură îi aparține, deținătorul de drept al clubului fiind unul dintre oamenii pe care îi are sub control în Seul.
Taeyong se ocupă cu tot ce înseamnă cluburile de noapte și prostituatele ce le aduc un venit impresionant. Jungkook îl cunoaște pe Taeyong încă de când a început să pună stăpânire pe Seul, iar cu siguranța i s-a părut că el este potrivit pentru genul ăsta de treburi „murdare", iar intuițiile lui nu au dat greș, tipul face o treaba excepțională. Înălțimea îl avantajează,iar prezența lui transmite din start un aer superior, cu părul lui dat pe spate, de un roșcat aprins, mereu perfect aranjat de zici ca seamănă cu tipii din cărțile fictive. Se afișează aproape mereu îmbrăcat la costum, pentru a oferi un aspect plăcut clubului pe care îl deține, iar totodată reușind să întoarcă capetele multor fete după el, ele știind că își face prezența doar în serile importante.
Iar asta este una dintre ele.
Cei 4 intră în club, iar Jungkook îi ghidează spre balconul acestuia, anume zona VIP, de unde ai o imagine de ansamblu a întregului local. În partea de jos este ringul de dans, în jurul lui aflându-se diferite mese ocupate de tot felul de persoane, iar Jungkook poate observa pe ele „marfa buna" ce se vinde prin diferitele cluburi de noapte. Lumina reflectoarelor umbla haotic prin întregul local, leduri de toate culorile picând pe anumite părți ale clubului, luminând vag siluetele persoanelor ce se mișcă provocator pe ritmul muzicii. În partea de sus, unde se află de altfel și locul celor patru, este zona VIP, aceștia având loc la separeul cu balcon, de unde se observă întreaga activitate a clubului. Arată exact a tipicul de club dintr-un serial American bine realizat, fiind ceva mai diferit față de ce se frecventează în Seul.
Jungkook își pune o mână pe partea de jos a spatelui lui Areum pentru a se asigura că-i oferă un minim de siguranță prin mulțime, în timp ce urcă scările spre locul rezervat de ei. Jimin își împletește degetele cu ale Daesei, ținând-o cât mai aproape posibil de el, fără să o scape din ochi până ce ajung la separeu.
Areum se asează pe canapea lângă Jungkook, iar Daesa cu Jimin pe partea dreapta a canapelei, lângă ei. În jurul lor sunt diferite cupluri ce s-au retras pentru un moment de intimitate, sau grupuri de persoane ce se bucură de o seara într-un club pe cinste, muzica făcând ceva mai complicată comunicarea între ei. Jungkook îi face un semn scurt cu degetele chelnerului pentru a veni la masa lor, iar acesta o face fără a mai sta pe gânduri.
CITEȘTI
Drunk on you // j.jk - ROM (In curs de editare)
Hayran KurguUn oraș al libertății și al minciunilor... unde în libertate, majoritatea își găsesc slăbiciunile. Un oraș în care să iubești pe cineva nu te conduce nicăieri altundeva decât la moarte. Ghiciți unde nimerește o tânără precum Areum? Exact în mijloc...