Capitolul 25

1.3K 122 122
                                    


„Listen to
The silence.
It's telling
The truth."


Deeeci, capitolul anterior. Areum și Jungkook au purtat o mică discuție despre cum vor sta lucrurile la proces, anume că Hyuna îi va fi avocat etc etc. Jungkook, dragul de el, i-a mulțumit lui Areum ca a stat lângă el, iar ea i-a spus CA VA RAMANE LÂNGĂ EL. Ma auziți, da?? LANGA EL!!! Daesa e la spital cu Jimin, iar el pare să se vindece, iar ei par sa fie bine din nou. San le strica întâlnirea lui Hoseok și Kyo, dar Hoseok sfârșește spunând faptul că, Kyo e iubita lui!!! Apoi huh, Areum visează că Jungkook sângerează în brațele ei, iar apoi se găsește ținând arma în mână, iar apoi când pare că se trezește, de fapt nu e așa, știți ce zic,nu? Vis într-un vis. Nimic nu a fost real, doar mintea lui Areum ce nu-i dă pace. Astea fiind spuse, lectura plăcută !!!



-Autoarea POV-

     Areum își verifica pentru ultima dată servieta, iar apoi îi arunca o privire scurta lui Jungkook, pentru a verifica dacă este gata.

     Astăzi.

     Astăzi are loc prima înfățișare a procesului ce a avut o puternica contribuție la tot stresul pe care l-a acumulat Areum în ultima perioadă.

     Își trece palmele peste fusta neagră, ce îi stă perfect aranjată pana deasupra genunchilor, iar apoi inspira adânc înainte de a vorbi.

     „Ești gata, Jungkook?" Întreabă, acum având întreaga atenție ațintită asupra lui.

     „Iau cheile de la mașina și da, cred ca sunt gata." Spune mutându-și privirea în diferite locuri ale camerei în căutarea cheilor.

     „Nu." Spune făcând o scurta pauză. „Mă refer dacă tu ești gata. Dacă te simți psihic pregătit pentru asta." Adaugă imediat după, simțind cum i se înmoaie picioarele din cauza presiunii aruncate asupra ei.

     Areum știe faptul ca succesul lui Jungkook în proces, anume eșuarea ei ca procuror al cazului, îi va aduce mari probleme la firmă, cel mai probabil scăderea în funcție, dar nu o deranjează. Este matură și evident o femeie inteligentă, așa ca face toate lucruile astea pe spinarea ei, fiind conștientă de consecințe.

     Pentru că mereu exista consecințe.

     „Sincer?" Spune inghitind în sec înainte sa vorbească. „Nu, nu sunt gata, Areum. Dacă nu câștig procesul o sa.."

     „Oprește-te." Îi spune și se apropie cu pași lenți de el. „Am nevoie să asculti absolut tot ce îți zice Hyuna și sa nu vorbești fără acordul ei. Ne-am înțeles?"

Jungkook dă scurt aprobator din cap și își trece stresat o mâna prin păr după care alege să vorbească din nou.

„Jimin." Adaugă lăsându-și greutatea de pe un picior pe altul. „Tocmai a plecat cu Daesa."

Areum dă scurt aprobator din cap, după care inspiră adânc aer în piept, făcându-și drum către ieșire. Ies amândoi din apartament, iar tocurile lui Areum nu ezită în a se face auzite. Jungkook urcă la volan, iar Areum în dreptul lui, simțindu-se presiunea dintre ei. Tot drumul către judecătorie a fost al naibii de liniștit, amândoi stand tăcuți în gândurile lor, Areum redandu-și de nenumărate ori în cap scenariul pe care trebuie să-l urmărească pe parcursul procesului.

     Jungkook oprește motorul și își ține palmele sprijinite de volanul mașinii, privind țintă în față.

     Areum coboară din mașină, iar Jungkook pare să iasă din gândurile lui atunci când aude portiera izbindu-se, urmând-o pe Areum spre intrare. Cu cât se apropie mai tare, cu atât siluetele Daesei și a lui Jimin sunt din ce în ce mai vizibile. Areum trece pe lângă ei și le face scurt semn pozitiv din cap, cum că ar trebui să o urmeze. Urca toți patru scările spre intrarea propriu-zisă, iar înainte de a pași în interior , Areum se întoarce spre ei și își trece privirea peste fiecare.

Drunk on you // j.jk - ROM (In curs de editare) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum