AMARAN KERAS JANGAN BACA KALAU TIDAK SUKA UNSUR GAY DAN ROGOL .
HANYA DIANJURKAN 18 TAHUN KE ATAS.
Jungkook telah bertunang dengan seorang psychiatrist yang berjaya,Aroura Yi.
Aroura tua daripada Jungkook 5 tahun dan Jungkook baru berusia 19 tahun,meskipun begitu,Jungkook amat mencintai Aroura.
"Sayangggggggg!!!!!!"sergah Jungkook.
"Aihhhhh terkijut saya"marah Aroura sambil menayangkan muka cemberutnya.
"Ahahaha comel"puji Jungkook lalu mencium dahi Aroura.
"Apa cium2 ni belum kawin no kiss kiss"kata Aroura.
Jungkook tertawa melihat Aroura yang berumur 24 tahun seperti kanak2 yang sedang merajuk.
"Ok jom"kata Jungkook lalu menarik tangan Aroura.
"Eh gi mana pulak ni"tanya Aroura.
"Ikut je lah saya tengah culik awak"kata Jungkook.
Aroura hanya mengikut Jungkook sehingga di hadapan gereja.
"Dah sedia sayang"tanya Jungkook.
Aroura mula faham dengan apa yang berlaku.
"Saya dah lama bersedia,awak tu dah bersedia ke,awak budak sekolah lagi tau"kata Aroura.
"Saya pun dah lama bersedia jom lah semua dah kat dalam"kata Jungkook.
"Hahh takkan kita nak kawin pakai macam ni je"tanya Aroura panik.
"Baju wedding cuma pakaian,kawin pakai apa pun tak apa yang penting hati tu"kata Jungkook.
Aroura mengangguk.
"Cepat omma appa kita dah tunggu kat dalam dengan tetamu"kata Jungkook.
Maka Aroura dan Jungkook masuk ke dalam gereja sehinggalah di hadapan paderi lalu berlangsunglah angkat sumpah perkahwinan.Setelah itu Jungkook mencium bibir Aroura.
"I got your first kiss"bisik Jungkook.
"Gatal"marah Aroura.Marah tapi suka.
Lepas perkahwinan yang tidak dijangka itu,Aroura dibawa ke dorm BTS.
"Ermm Kook kalau boleh malam ni slow sikit eh kitorang boleh terseksa dengar"pesan Namjoon.
"Eh apa kau merepek"marah Aroura.
"Pasal first night lah"kata Namjoon membuatkan Aroura malu.
"Ye hyung Kook tunggu dia tidur baru buat aktiviti tu"kata Jungkook lalu berhigh five dengan Namjoon.
"Euwwww dah lah Kook saya balik rumah bujang saya je lah"marah Aroura.
"Ahaha janganlah saya gurau"kata Jungkook.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Keesokkannya,Aroura dan Jungkook tetap bekerja dan bersekolah seperti biasa kerana perkahwinan mereka adalah secara mengejut dan perlukan penyesuaian jadual untuk honeymoon."Sayang saya balik lambat kot malam ni lepas sekolah terus ke studio sebab dah nak dekat tarikh comeback"kata Jungkook.
"Oh takpelah saya pun ada kes pembunuhan jugak,nak tengok pembunuh tu gila ke waras untuk sabitkan kesalahan"kata Aroura.
"Hati hati sayang risau saya"kata Jungkook.
"Iyee encik suami,saya dah lama hidup dikelilingi orang psyco jadi takde masalah"kata Aroura.
YOU ARE READING
BTS Oneshot
Fanfictiononeshot ini adalah idea gabungan daripada kawan2 saya serta saya ianya berpunca daripada satu game😂😂 Banyak mengarutz dan itu wajib😂. saya akan buat 2 versi untuk satu oneshot -original (banyak mengarut punya) -edit atau idea asal(untuk mengurang...