Sejak kejadian itu Big Hit Entertainment telah memecat encik Shin dan melaporkan pada polis.
Berita tentang Jungkook dirogol dan didera telah tersebar luas.Army tetap menyokong BTS dan Jungkook walaupun keadaan Jungkook sebegitu rupa.
Jungkook mulai sembuh dengan traumanya tetapi masih lagi sensitif dengan sentuhan.Jungkook telah mengabaikan tanggungjawabnya sebagai suami dari segi nafkah batin.
Sehinggalah Aroura yang cuba mengajar Jungkook untuk melawan ketakutannya.
Aroura cuba bersentuhan dengan Jungkook.
"Kookie"panggil Aroura cuba menyentuh Jungkook tetapi Jungkook menerik semula tangannya dengan segera.
"Sorry sayang saya tak mampu bersentuhan dengan awak"kata Jungkook kesal.
"Hei ada sesetengah fobia kita kena tangani dengan melawan takut kita contohnya awak haphephobia kena lawan dengan cuba sentuhan selamat"kata Aroura.
Aroura sekali lagi menyentuh Jungkook.Jungkook menggigil dengan sentuhan itu tetapi cuba bertahan.
"Ini adalah sentuhan selamat,sentuhan saya,hyung dan orang yang menyayangi awak adalah sentuhan selamat untuk melindungi awak bukan nak menyakiti awak"terang Aroura lalu mencium tangan Jungkook.
Jungkook mula rasa selamat dan nyaman dengan sentuhan itu.Lalu Jungkook memeluk Aroura dengan erat.
"Saya rinda pelukan ni"kata Jungkook sambil mencium leher Aroura.
"Me too darling"balas Aroura.
"Biarkan saya jalankan tanggungjawab saya sebagai suami"kata Jungkook lalu membaringkan Aroura.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"BERITA TERKINI SEORANG BANDUAN BERNAMA SHIN DONG HWA TELAH MELARIKAN DIRI DARI PENJARA PADA 9 PAGI TADI.BANDUAN YANG DISABITKAN KESALAHAN MEROGOL SERLTA MENDERA.DIMINTA ORANG RAMAI BERHATI HATI DAN POLIS SEDANG MENJEJAKI BANDUAN"Aroura serta BTS mula rasa risau.Jungkook mula rasa takut dan sesak nafas.
"Ok Jungkook come masuk bilik saya rawat awak"kata Aroura.
"Apa polis buat ni tak reti buat kerja ke"marah Yoongi.
"Benda macam ni tak dijangka kita tak boleh salahkan polis seratus peratus"kata Jhope.
"Sekarang kita kena pantau Jungkook takut Jungkook diserang Shin lagi"kata Seokjin.
Selang beberapa hari,Jungkook menerima pesanan ringkas dari nombor yang tidak dikenali.
Pesanan tersebut:
Hai rindu aku tak Jungkook.Aku Shin sekarang sama ada kau rela hati datang kat alamat yang aku bagi atau kalau kau degil aku sebarkan gambar badan kau sedap tu kat khlayak ramai memandangkan kau bukan suci mana pun.Ingat jangan bawak isteri bodoh kau kalau tak depan mata kau aku rogol dia lepastu bunuh dia.
Pada malam tu BTS tidak pulang dan Jungkook menganggap mereka masih berlatih.Manakala Aroura belum pulang dari kerja.
Ketika Jungkook keluar dari dorm,Aroura menyergah Jungkook.
"Kookie nak pergi mana"tanya Aroura yang baru balik kerja.
"Eh awalnya balik"kata Jungkook.
"Kook sekarang dah pukul 1 pagi awal apa bendanya,awak ni pagi2 keluar nak ke mana.Oppas mana"tanya Aroura.
"Diorang ada latihan comeback kot,saya ni ermmm nak ambil angin"kata Jungkook panik.
"Pagi2 buta ni"tanya Aroura yang sebenarnya sedang membaca fikiran Jungkook.
"Ha yelah,awak pergi tidur dulu nanti malam saya peluk awak"kata Jungkook
"Perlu ke tipu,mengikut psychology kalau seseorang menipu anak mata akan bergerak dan bergetar dan awak adalah pesakit phobia.Phobia tu akan jelas teenampak pada mata bila awak menipu,Shin paksa awak lagi kan"marah Aroura.
"Saya lupa isteri saya psychologist"kata Jungkook
Akhirnya Jungkook mengangguk.
"Saya ikut"kata Aroura.
Jungkook serta merta memeluk Aroura dan menangis.
"Jangan saya tak sanggup awak jadi mangsa,saya tak nak dia apa2 kan awak saya terlalu sayangkan awak"kata Jungkook.
"Apa guna saya jadi isteri jika tak mampu tolong awak takpe kali ni biar kita tanggung sama2"kata Aroura.Jungkook terpaksa akur kerana bagi dia jika dia tidak mampu biarlah dia ada pertolongan.
Setibanya dia lokasi yang diberi Shin,Aroura dan Jungkook terus meninjau ke rumah lama dan terlihat BTS sedang terikat dengan mata tertutup.
Kepala Aroura ditetak dan pengsan.
Muka Jungkook dicengkam dengan kuat oleh Shin.
"Aku dah cakap jangan bawak perempuan sial ni,takpe malam ni aku ada 8 lauk nak makan.Aku tak pernah rasa badan perempuan macam mana takpe aku habiskan kau dulu lepas tu abang2 baru bini kau.Orang kata benda jarang dapat kena last sekali"kata Shin lalu merobek baju Jungkook dan melakukan perkara sumbang.
Aroura tersedar dan melihat keadaan sekeliling.Terlihat Jungkook telanjang dengan badannya berlumur darah akibat didera dengan teruk.Mukanya dicalarkan.Jari2nya dipatahkan dan badannya lemah.
Aroura bagai nak gila terus bangkit dan dia menumbuk cermin yang ada di sebelah.
"Ohhh dah bangun nak volunteer jadi lauk aku seterusnya ke"kata Shin.
Aroura secara tiba2 tergelak seperti orang gila.
"Aku ada penyakit mental yang takde siapa tahu kecuali BTS dan suami aku.Jadi malam ni kau lah jadi lauk aku aku dah lama dahagakan darah"kata Aroura seperti orang psycho.
Aroura mengambil cermin yang pecah dan menusuk ke perut Shin.
"Kau tengok suami aku calar balar so rasakan ni"kata Aroura lalu menoreh seluruh wajah Shin sehingga tiada satu pun kawasan tidak calar.
Lalu Aroura menusuk ke perut Shin bertubi tubi sehingga darah memancut keluar.
Pada ketika itu polis telah tiba dan segera mengepung Aroura.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aroura tidak disabit kesalahan kerana ketika itu Aroura tidak berada dalam keadaan waras dan tujuannya untuk mempertahankan keselamatan diri dan BTS.Jungkook dimasukkan ke hospital mental tempat Aroura bekerja dan Aroura ditugaskan untuk merawat suaminya.
YOU ARE READING
BTS Oneshot
Fanfictiononeshot ini adalah idea gabungan daripada kawan2 saya serta saya ianya berpunca daripada satu game😂😂 Banyak mengarutz dan itu wajib😂. saya akan buat 2 versi untuk satu oneshot -original (banyak mengarut punya) -edit atau idea asal(untuk mengurang...