Arleennur melangkah masuk ke dalam makmal dan disambut dengan hormat oleh staff yang ada di makmal kerana Arleennur salah seorang sainstis yang terkenal.
"Lambat ko dik gi mana ha"marah Jungkook a.k.a abang Arleennur.
"Tercirit bro"jawab Arleennur selamba.
"Encik Valentine kesayangan awak tu suruh kita implan subjek ni"kata Taehyung.
Arleennur mempunyai minat terhadap bosnya kerana baginya bosnya itu mengancam.
"Eh ko ni jgn ckp kuat2 pecah rahsia aku bengong"marah Arleennur sambil menjentik dahi Taehyung.
"Woi bos dah mai"kata Jin.
Semua menunduk hormat kepada Valentine selaku bos di Vamp lab.
"Ok saya selaku bos awak saya nak Arleennur jadi ketua dalam projek ni kerana dia paling mahir di antara kalian"puji Valentine membuatkan Arleennur mengembang.
"Saya nak subjek ni hidup balik dan berfungsi macam manusia biasa faham ke tak jgn sampai gagal klo tak awak semua akan menyesal sebab dah kerja kat sini"ugut Valentine.
"Mmg dah menyesal pun"bisik Shamini.Arleennur menyiku Shamini kerana takut didengari Valentine.
Setelah Valentine pergi,mereka semua sambung kerja mereka.
"So apa je yang menyebabkan subjek mati"tanya Arleennur.
"Subjek ni mati dibunuh,identiti tidak diketahui syntax error,mati pada tahun 20xx."jawab Jhope.
"Dan subjek telah kehilangan beberapa organ seperti jantung,hati dan buah pinggang.Tangan telah patah teruk tapi bahagian lain masih normal"kata Namjoon setelah menganalisis subjek.
"Sadis hidup ko"ejek Jungkook.
"Eh abang ni"marah Arleennur.
Mereka pun mula menggantikan jantung dengan Core (ala mcm iron man tu)manakala hati dan buah pinggang di implan.Beberapa bahagian tubuh lain diubahsuai menjadi senjata dan banyak lagi.
Setelah sebulan akhirnya subjek yang telah bertukar menjadi Cyborg telah siap.
"Ok mari kita tgk hasilnya"kata Jhope teruja.
Jungkook mencabut segala wayar yang bersambung pada tubuh subjek tersebut.Namjoon menghidupkan Core subjek tersebut.
"Wah handsome lah wei korang betulkan muka dia"puji Shamini sambil membuat thumb up pada bts.
"Yep berdasarkan wajah asal dia"kata Taehyung.
"Ok Core subjek takkan mati kecuali Core dicabut dan dimusnahkan.Btw Core mengandungi semua info pasal manusia yang telah dimasukkan oleh semua yang terlibat dia akan jadi macam manusia biasa"terang Namjoon panjang lebar.
Subjek mencelikkan matanya lalu memandang sekeliling.
"Hai"sapanya
"Agrhhhh cutenyaa"puji Shamini.
YOU ARE READING
BTS Oneshot
Fanficoneshot ini adalah idea gabungan daripada kawan2 saya serta saya ianya berpunca daripada satu game😂😂 Banyak mengarutz dan itu wajib😂. saya akan buat 2 versi untuk satu oneshot -original (banyak mengarut punya) -edit atau idea asal(untuk mengurang...