Nurse yang merawat Jungkook panik apabila Jungkook meracau.
Aroura segera ke ward Jungkook setelah dipanggil.
Aroura sudah tahu puncanya apabila salah seorang nurse di situ mencengkam tangan Jungkook ianya mungkin mengingatkan Jungkook kepada kekerasan yang dilakukan Shin.
"Keluar semua keluar sekarang"tengking Aroura membuatkan semua nurse berlari keluar.
"Bila aku kata keluar termasuk kau doktor praktikal"kata Aroura tegas.
"Tetapi pesakit perlukan ubat penenang doktor"kata doktor praktikal itu terketar.
Aroura mencampak bekas ubat penenang sehingga pecah.
"Aku belum makan ubat lagi tau pagi ni kalau kau tak nak mati baik kau berambus"ugut Aroura.Doktor praktikal itu terus berlari keluar kerana takut.
"Kookie stop meracau im here your wife here"kata Aroura lembut.
Jungkook terus memeluk Aroura.
"Di..diorang s...sen..sentuh saya sa..ya takut diorang macam Shin"kata Jungkook terketar.
"No they wont hurt u as long im here"kata Aroura.
"Sekarang tidur ye"pujuk Aroura lalu mendodoikan Jungkook.
Jungkook kembali takut dengan sentuhan kecuali sentuhan daripada isterinya.
Ibu bapa mertua Jungkook memujuk Aroura untuk mengizinkan mereka menyentuh dan memeluk Jungkook tetapi hakikatnya Jungkook tidak boleh menyentuh sesiapa kerana otak Jungkook sudah tidak mengenal sentuhan dari orang2 yang dia sayang kecuali Aroura.
Ibu bapa Jungkook terpaksa akur dan tunggu sehingga Jungkook pulih.
Salah satu nurse datang merawat Jumgkook tetapi secara kasar.
"Eh kau gila.Dah lah gila schizophrenia pulak tu.Kau tu dah tak diperlukan oleh masyarakat,kotor hina ,jijik muka kau dah tak sempurna macam dulu"hinaan nurse itu membuatkan Jungkook menangis sambil menutup telinganya.
"Tapi nasib baik kau kacak"kata nurse tersebut lalu meraba peha Jungkook dan dada Jungkook.
Jungkook meracau tetapi di halang nurse.
"Diam kalau tak aku upah nurse lelaki liwat kau nak"ugut nurse tersebut.
"Dah lama buat kerja ni"marah Aroura yang baru keluar dari bilik air ward Jungkook.
"D..doktor"kata nurse itu tergagap.
"Besok sediakan surat perletakkan jawatan pada pihak atasan kalau tak aku akan sebarkan perbuatan kau yang suka torture pesakit kat sini,sekarang berambus"arah Aroura.
Aroura sempat menarik rambut perempuan tadi dengan kasar.
"Kau bernasib baik aku makan ubat hari ni kalau tak kau dah selamat jadi mayat"kata Aroura.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jungkook sudah beransur pulih setelah 3 bulan di ward tersebut Jungkook juga tidak takut pada sentuhan berkat bantuan Aroura dan dirinya yang ingin sembuh.Esok Jungkook boleh keluar dari hospital tersebut.
Pada hari itu merupakan hari jadi Jungkook.
Ahli keluarga dan BTS menyambut hari jadinya di hospital tersebut kecuali Aroura yang membuatkan Jungkook sedikit sedih.
Ketika Aroura datang ke ward Jungkook,Jungkook merenung keluar jendela.
"Hey kookie"panggil Aroura.
Jungkook tidak melayan.
"Happy birthday my babyboy"kata Aroura.
Jungkook sedikit tersenyum lalu memandang Aroura.
"Ingatkan lupa"kata Jungkook.
"Mana boleh lupa sebab saya dah siapkan lama hadiah untuk awak"kata Aroura.
"Apadia"tanya Jungkook teruja.
Lalu Aroura membawa tangan Jungkook ke perut Aroura.
Jungkook sudah mengalirkan air mata gembira.
"Sayang mengandung"tanya Jungkook.
"Ye dah 4 bulan sejak 2 minggu selepas perkahwinan mengejut kita tu saya dah sah mengandung,saya nak sangat bagitahu awak tapi keadaan tak mengizinkan dan keadaan awak makin teruk.Now awak dah makin baik dan awak berhak tau"kata Aroura.
Jungkook mencium dahi Aroura lalu mencium perut Aroura.
"Kembar 4 tau"kata Aroura.
Jungkook terus memandang Aroura.
"Kecik je perut awak ni macam tak mengandung pun"kata Jungkook.
"Perut saya nipis nanti dah 6 bulan nampaklah baby bump"kata Aroura
Jungkook kembali mendapat keyakinan dan semangat untuk terus hidup.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Eh sayang jangan kacau appa tengah rehearsal"kata Aroura pada anaknya Jeongsan.Jeongsan berlari ke arah Jungkook dan memeluk kaki Jungkook.
Jungkook yang sedang membuat soundcheck terkejut kerana ada makhluk kecil memeluk kakinya.
"Hei sannie"kata Jungkook lalu mendukung anakynya.
BTS sedang membuat rehearsal di Jepun untuk concert love yourself.
Aroura dan Jungkook dikurniakan 4 orang kembar yang sihat 2 lelaki dan 2 perempuan.
Anak sulung bernama Jeon jeongsan,anak kedua Jeon Jeongeun,anak ketiga Jeon Yeongsan dan anak keempat Jeon Yeongeun.
"Army ni anak saya Jeongsan say aishiteru"kata Jungkook pada army jepun yang datang melihat soundcheck BTS.
Mereka bersorak dan mengatakan Aushiteru pada Jeongsan.
"Bye see ya later army"kata Jungkook.
Jungkook segera ke backstage.
"Sorry Kookie"kata Aroura.
"Alaa takpe biarlah army nak tengok anak kita"kata Jungkook.
"Mana yang lain"tanya Jungkook.
"Ada main dengan staff2 Big Hit"kata Aroura
"Ni kat dalam perut ni naughty tak"tanya Jungkook lalu mengusap perut Aroura yang memboyot.
Selang 3 tahun Aroura mengandung lagi dan kembar 2.Kandungannya mencecah 6 bulan.
"Ceh dulu sebelum kawin beria kata nak 2 orang anak je sekarang dah masuk enam tau"marah Aroura.
"Eh dua lah tu betullah orang kata kembar tu satu sel so kandungan kedua awak pun kembar satu sel jadi dua sel betullahkan"katq Jungkook membuatkam Aroura mencubit lengan Jungkook.
"Ahhhh sakitt"rengek Jungkook.
"Allololo meh kiss cikit"kata Aroura lalu mencium bibir Jungkook.
Seokjin terus menutup mata Jeongsan.
"Hoi cari bilik lah"marah Jimin.
Jungkook dan Aroura tergelak bersama.
Kini mereka bahagia dengan keluarga mereka yang harmoni dan memori hitam yang lalu kekal terpahat tetapi kekuatan Jungkook untuk bangkit menjadikan dia yang sekarang.
Dia selalu ingat sayangngilah dirinya dan orang2 yang tersayang.Segala seksaan lalu hanya sebagai pengajaran hidup.
YOU ARE READING
BTS Oneshot
Fanficoneshot ini adalah idea gabungan daripada kawan2 saya serta saya ianya berpunca daripada satu game😂😂 Banyak mengarutz dan itu wajib😂. saya akan buat 2 versi untuk satu oneshot -original (banyak mengarut punya) -edit atau idea asal(untuk mengurang...