Takdir (Suga)(idea asal)

19 1 0
                                    

"Eunhi sini jap aku ada misi untuk kau"kata Min Rae Young ketua pasukan pembela wanita.Tetapi kumpula itu seolah telah menjadi kumpulan pembunuh.

"Aku nak kau pergi pada mamat ni nama dia Suga,dia keturunan Mr Min tapi bukan family aku."kata Min Rae Young.

"Mr Min yang memperdagangkan perempuan tu ke"tanya Eunhi.

"Ye,aku nak kau dapat kepercayaan dia dan bunuh dia kerana dia lah satu satunya pewaris Mr Min aku tak nak anak dia pulak yang sambung kerja kotor bapak dia"arah Rae Young.

"Yes ma'am"balas Eunhi.

Kerja sebegitu amatlah mudah baginya sekadar membunuh sudah hampir beratus orang dia bunuh tapi polis tidak boleh buat apa kerana alasan mereka dan bukti menunjukkan mereka membunuh untuk menuntut hak wanita.

Eunhi menyamar menjadi salah seorang pelacur di tempat Mr Min agar mudah dia memulakan langkah.

"Siapa budak baru tu"tanya Suga.

"Entah tadi masuk je dah ada bos"kata orang kanannya Jhope.

"Simpan dia jangan bagi orang sentuh dia sikit pun,dia dah jadi milik aku"arah Suga.

"Bila kita nak buat kerja kita bos"tanyap Jhope

"Tunggu orang tua tu mampus dan pusat pelacuran ni jadi milik aku lepas tu kita mula kerja kita selagi orang tua tu hidup kerja kita mungkin gagal"kata Suga.

"Jhope panggil budak baru tu ke sini"arah Suga.

Jhope pun membawa Eunhi pada Suga.

"Hei sayang mulai sekarang kau milik aku dan kau patut bersyukur sebab  tak perlu melayan nafsu lelaki jahanam kat luar sana"kata Suga.

"Terima kasih encik"kata Eunhi.

"Mulai hari ni kau wajib duduk dengan aku"arah Suga.Eunhi sekadar mengangguk.Dia sudah mulah berjaya bagi fasa 1 seterusnya mula untuk aku masuk fasa baru.

"Good job Eunhi"kata Rae Young yang memerhati dari jauh.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Kau boleh duduk mana yang kau nak,bilik tu,bilik hujung tu dan bilik besar tu"kata Suga.

"Kalau saya nak bilik besar tu"pilih Eunhi.

"Pilihan yang bijak sayang"kata Suga lalu mendukung Eunhu masuk ke dalam bilik itu.

"Apa yang awak buat ni"marah Eunhi.

"Bilik ni bilik saya tapi takpe kita kongsi je saya tak kisah"kata Suga.

"Eh takpelah saya pilih bilik hujung tadi"kata Eunhi.

"Nope dengan Suga sekali kau dah pilih itulah pilihan kau selamanya"kata Suga.

"Tapi selalu ada peluang kedua"kata Eunhi.Suga mengabaikan kata2 Eunhi.

"Well aku tak kenal pun siapa kau dari mana dan macam mana kau boleh ada kat kelab bodoh tu"tanya Suga.

"Saya Eunhi,dari Busan anak yatim saya dikutip dan dijaga oleh seorang perempuan yang baik but satu malam tu saya keluar dan tersesat dan saya terus diculik tau2 je saya dipaksa kerja kat situ"kata Eunhi dengan suara yang agak sedih lebih tepat buat2 sedih.

Suga bertindak memeluk Eunhi.

"Takpe aku akan berjanji,aku akan lindungi kau"kata Suga.

Eunhi mula rasa hangat dalam pelukan Suga sudah lama dia tidak merasa kehangatan kasih sayang selama ini dia hanya menurut perintah Rae Young dan tidak pernah diber kasih sayang walaupun Eunhi menganggap Rae Young seperti kakaknya.

BTS OneshotWhere stories live. Discover now