M am trezit din cauza cantatului superb al pasarilor, notati sarcasmul,ce sa spun?! Stai!Pasari?? Ce nai..? Am deschis ochii speriata ca de bombe si am ramas nemiscata...Sunt in padure...ce caut eu aici?? Sunt nervoasa si imi e si frica!! Ce mama lui Lucifer???Pe drecu am eu ce cauta aici.M am ridicat incet, dar imediat ce am ajuns in picioare ,am cazut.Nu ma mai puteam ridica, o durere groaznica la glezna si o zgarietura adanca la genunchi imi mai trebuiau, nu e de parca nu aveam deja destule probleme...totul imi da batai de cap. Am gemut de durere.Nu vad pe nimeni,doar pasari si cam atat.
-Ciori???spun eu.
-Cioara-i mă-ta, fă !!eu sunt corb desteapt o !
- Tu-tu-tu po-poti v-vovorbii??
-Logic ca pot vorbii, iti explic asta mai târziu...acum trebuie sa facem ceva cu rana asta,hai ridica te!
-Crezi ca nu o faceam pana acum daca puteam?il intreb eu sarcastica si umpic ridicata,chiar daca socul din voce nu m ia disparut.
-Stai calma femeie!! Ma duc sa aduc pe cineva sa te ajute.
-Mai sunt oameni pe aici?intreb curioasa,dar el incepe sa pufneasca in ras..nu inteleg ce are.
-Oameni??nu calca picior de om pe aici,ei nu au ce cauta aici,au dimensiunea departe rau de tot,nici nu stiu sigur pe unde e.fata mi se schimba drastic ,intr una ingrijorata,cum adica nu a mai calcat pocior de om pe aici,cum adica alta dimensiune...cum adica totul?? Nu imi place ceea nu intelegea si ma si sperie pe deasupra.Uff.ce caut aici...dar mama cum e,e bine,a patit ceva,o sa o mai vad vreodata??O lacrima imi scapa rapid pe obraz si o scot repede. Fata corbului se schima intr una ingrijorata.
-Atunci eu ce caut aici? Ma intreb pe sine cu vocea tare.
-Cum adica ce cauti tu aici? Vrei sa spui ca tu esti un om...? Vocea lui tremura..nici el nu intelegea nimic din ce ii spuneam.
-Da..sunt... .nu stiam ce sa mai spun,daca nu ma va suporta..daca imi va face ceva..nu neaparat el..dar restul persoanelor,adica creaturilor de aici...
-Atunci trebuie sa iti gasim drumul spre casa.
CITEȘTI
Drumul Spre Casa
RandomVrei doar sa ajungi acasa ,dar se dovedeste ca e mult mai mult de atat