-Ce naiba,Rafael?Cum, cum sa fie ea Mery?
-Nu am nici o idee amore.-Amore,si pe ăsta ce l a apucat?
-Doamne..vorbind de asta..nu stiu nimic de Marco,el cum mai este?-Rafael a dat din umeri semn ca nu are habar unde ar putea fii.-In regulă,nu asta conteaza acum..trebuie sa aflam asta . Cred ca mai bine vorbim cu Bruno...
-Poate a avut un motiv să ascundă asta.
-Mda...care ar fii acela?
-Nu am nici o idee..que hacemos?(ce facem?)
-I don t know...-spun eu
-Nu imi trece nimic prin cap.
-Ca de obicei.-am inceput sa rad,el m a privit urat pentru o secunda ,dar a inceput să râdă si el.
-Ha ha,ce gluma....bună...oricum,ce voiam sa iti spun este ca diseară se organizează un bal in regatul vrajitoarelor..ai vrea sa vii?-FUCK!nu pot sa cred..se presupune ca trebuie a cant si acolo,nu?ce raspund?
-Si.sigur-Idioato!!ce faci?
-Ok printeso,te astept la 9.acum am niste treaba in birou.
-bine.-se intorcea sa plece.-ma gasesti in sala de antrenamente!paa!-m am intors rapid stiind ca va vrea sa ma opreasca ,dar ce pot spune,regulile sunt facute ca sa fie incălcate.
-Stai.cum?Harley!vino inapoi!-a strigat el ca sa il aud.
-Si eu te iubesc amore,pa!-i am spus de la ultimul colt al holului.imi place sa ii dau batai de cap.Dupa ce am mers in sala de antrenamente ma simt mai libera,cum sa spun,mai dezlănțuită,ca si cum am descătușat toate gandurile si lucrurile rele petrecute,si mi am aruncat agresivitatea pe sacul de box pe care sper sa nu il fii rupt.M am hotarat sa trec pe la ăstia prin birou,intai ma duc la Ale,ca si asa ma vad cu Rafa după . E abia ora 7,deci mai am destul timp pana la 9. Am batut de doua ori si se aude un "intra" de după uşă.
-Eeee,ce face cumnățica mea favorită?
-Ale,sunt singura ta cumnata care deocamdata nu e cumnata.
-Ai zis si tu,deocamdata.-imi face cu ochiul si eu incep sa rad.-Ce te aduce pe aici misterioaso?-stai umpic,el stie ca sunt primavera? Fuck! M am albit la față si am zis sa evit subiectul ca poate nu stie despre ce e vorba asa ca mai bine tac din gură si continui discuția.
-Bine,pe aici să văd ce mai zici.
-Perect,doar ca organizez niste acte si habar nu am daca merita sa facem alianțe cu regatul şerpilor.
-Nu merită.-el îşi ridică privirea gen "ce vrei sa spui" sau "argumentează".-adica uite te la zona in care sunt plasați,munte.-se auzise uşa deschizându se ,dar nu i am dat importanță.-nu au resurse care noua nea r putea lipsii,bine petrol ,aur,argint stai umpic...adică voi vreți să colaborați cu cei mai mari duşmani.
-La ce te referi?-spune Alejandro nedumerit.
-Idiotule!sunt singurii de pe harta care dețin metale prețioase!
-Adică?-mi am dat o palma peste față.
-Bă,da esti prost rău!voi deja aveti contracte de pace cu ei,iar in Regulamentul Rece spune că nu au voie sa comploteze împotriva celor care au si au semnat contractul reciproc.-Vreau a spun ca sunt singurii care dețin argint şi că îl vând pe piața neagră chiar daca nu au acord,ceea ce inseamna ca daca semnezi hârtia asta esti dus dracului, toti suntem duşi dracului daca o semneaza cineva de la puterea întâia, iar daca consiliul ar afla asta ei s ar duce dracului. Dar cinsiliul nu trebuie să afle asta.
-De ce?
-Pentru că după aceea argintul si intregul pamant nu va fii păzit de nimeni si atunci orice idiot va putea lua mai mult argint decat este vandut deja,deci dacă se află suntem teoretic in război,dar nu si practic.
-Cum adică nu si practic?-intreaba Ale din nou.
-Ești mai idiot decat credeam,si sa fiu sincera credeam ca nu se poate mai mult,dar uite că mă surprinzi.
-ha ha ha,tu si sarcasmul tău.
-du te dracu!in primul rând,aceasta haita fiind cosiderata una dintre cel mai puternice daca nu si cea mai puternică-ii povesteam aratand pe harta cu degetul.-are foarte multi duşmani,deci atunci ar fii oportunitatea lor pentru a ataca,mai ales că daca fabrică gloanțe de argint,cum ti am mai spus ,suntem duşi dracului,adică vom fii,iar regatele, satele sau haitele din jurul nostru,ei bine nu pot spune ca ne suporta chiar toate.Asa ca ei cum stau aproape, atacurile pot fii foarte imprevizibile si rapide fara sa dea de bănuială ceva .Iar acestea sunt motivele pentru care nu trebuie sa va aliați cu șerpii.
-Tu chiar ai invatat mult.-Spune Ale surprins.
-Nu chiar,sincera sa fiu. Incerc sa fac pe deșteapta cand am toate răspunsurile pe hartă.adica doar asociezi cu ce au fiecare ,zona si actiunile pe care le fac. E logic.Acum daca ma scuzi ,trebuie sa merg sa ma schimb.Bye!-dau sa ma intorc si dau cu capul de ceva tare.-Auu,ce perete!-spun eu punandu mi mana in cap si închizând ochii.am auzit un chicotit.
-Nu cred ca sunt perete.-raspunde Rafael.
-Man,esti ca o piatră. Le multumesc sfinților daca nu se vede vreun cucui.By the way,ce faci aici?
-Voiam sa ii aducem niste foi lui Alejandro si am dat de discuție foarte interesanta -raspunde Bruno pe care nu il observasem pana acum.
-aha,hei Bruno,nu te am observat.
-mă intreb de ce.-raspunde el privindu l pe Alejandro su facandu mi din sprancene.
-Mhm,da' fix alta idee nu ti a venit?
-Eh,mai stii?-raspunde el mai pervers ca inainte si ma hotarasc sa ii continui jocul.
-nu mai stii.-ii raspund dând din spracene,stateam amandoi fara sa zicem nimic doua secunde iar apoi am izbucnit ambii in ras.
-ok Harley. Se vede ca stii cate ceva despre asta.
-Despre ce?-dau eu din sprancene.
-Nu la asta mă refer. -spune Bruno dand rapid din maini negând ce am spus eu,iar toti din camera au inceput sa râdă.
-Atunci la ce?-intreb eu.
-Ai mare dreptate in legatura cu șerpii, nu ar trebuii sa ne aliem cu ei si imi place ca ai spus niste argumente corecte din punctul meu de vedere.-Spune Bruno.
-Evident.-zic eu dându mi părul peste cap ca o divă.
-Si te ai descurcat bine si in sala de antrenamente.-adauga Alejandro.
-Stai umpic,erai acolo?
-Nu chiar ,aici sunt camerele de filmat de la sala de antrenamente si holurile .
-A,ok
+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×
Heey!capitol nou,mai plictisitor de fel..I know.dar nu puteam pune actiune in capitolul ăsta pentru ca părea că totul se intampla mult prea repede,chiar dacă chiar se intâmplă repede deja,e mai ok.in fine,postez maine capitol nou.cartea va mai aveaiai jur de 4-5 capitole+un epilog,iar apoi va fii finisată..as vrea sa continui cu al III-lea volum,dar nu stiu sigură dacă voi putea,urmeaza sa plec peste cateva zile intr un loc in care nu prea cred că voi avea internet,voi fii plecata in jur de 3 săptămâni aşa că s ar da dracu proiectul si nu vreau sa risc să distrug ce am făcut până acum.BYE!BESOS!!
-Lunita☆♡☆♡☆
CITEȘTI
Drumul Spre Casa
RandomVrei doar sa ajungi acasa ,dar se dovedeste ca e mult mai mult de atat