volumul2 cap I

791 40 8
                                    

Am stat la bările ruginite pana cand am auzit pe cineva venind.
-Hey!-am strigat sperand sa ma auda.
-Ce vrei?-a intrebat taios si foarte serios.
-De ce sunt aici..nu imi amintesc s afii omorat pe cineva.
-Fix. Ai folosit transportul intergalactic fara acordul regatului in care erai.asta se pedepseste cu macar 100 de ani de inchisoare.
-100 de ani? Eu nici nu mai traiesc atata!
-sigur,ce sa spun,un vampir pe jumatate varcolac sa moara asa de tanar?crezi ca m am nascut ieri?acum te mai asteapta judecata printesito.-s a intors sa plece.
-stai!-se aude un marait din partea lui.
-acum ce mai vrei!?!
-cine ma va judeca?
-Nu e clar? Regele Marco.
-Al vampirilor?
-Nu..al gainilor!da,logic inteligento!
-a..ok.multumesc...-ok..ce fac ca sa scap?cred ca Marco ma va recunoaste..dar nu cred ca imi va da drumul mai ales dupa ce am fugit de el si m am ascuns de el 2 zile..sau..daca îmi va da drumul..Rafael!poate el știe ceva .. poate îmi va da drumul ca sa merg la el.
 

-Trezirea-am auzit pe cineva spunând in soapta .-m am ridicat dar nu am vazut oe nimeni
-ce nai..?
-sunt in capul tau,idioato -perfect, acum aud si voci,mai bine de atat nu se putea mai bine.-nu auzi voci ,fă!sunt eu,Alejandro!
-ce cauti acolo?
-am facut legatura mintala cu tine in lumea spiritelor!
-lumea spiritelor?
-da ..asta se intampla de multe ori daca nu ai pregatire pentru calatoriile intergalactice si acordul regelui.
-okay..dar de ce m ai contactat?
-ca sa te scot de acolo..o sa ai un proces peste o ora jumătate..nu ai martori acolo..nu ai nimic..pentru ca nimeni de acolo nu e real..nici măcar Marco..e o lume paralela unde toți sunt tratați ca niște gunoaie,nici un proces nu te poate salva.iar singura ta scăpare e sa evadezi din inchisoare.
-bun..dar cum o fac?cum scap?nu am nici cea mai mica idee asa ca spune mi ce trebuie sa fac.
-in primul rand nu mai vorbii singura , pentru ca vor stii ce faci,incearca sa comunici cu gandul,apoi rupe o bara .
-esti idiot?cum sa rup o bara?
-ai putere de genul asta acolo,dar o poti face doar daca chiar vrei sa scapi de acolo-ma gandesc la Rafael,si ...poc!parca se sparge bara.-bravo Harley!,nu esti chiar atat de idioata .
-de nu iti rup gatul cand te vad!
-hoo fă!ca tot eu te ajut sa scapi.
-ma rog..cum spui tu!acum ce fac?
-acum fugi pana iesi din inchisoare,nu intoarce capul la nimeni,nu ajuta pe nimeni,lumea asta e doar imaginatia ta!-am fugit cat ma tin picioarele,vad o gramada de creaturi inchise,ce as vrea sa le dau drumul.dar tine minte Harley,e doar rodul imaginatiei tale,cand sa ies din inchisoare ,un gardian se opreste la intrare,iar eu ca fetita care stie sa se lupte,ma rog ,nu sunt chiara tat de rea,dar nu am avut alta idee decat sa il trag de par pana il dau jos.IQ 200,si unii varcolaci ma mai numesc si Luna.mda...
-acum ce fac?...Alejandro!Ale?-si m a lasat chiar acum,dai tati,fugi pana iesi din inchisoare,am iesit,dar acum ce fac?eh,fug in continoare ca desteapta.
-Ce pana mea fac Alejandro!
-Sari in primul boschet pe care il vezi!
-Tu vorbesti serios?
-Da.
-nu e nici un dulap,nimic?
-Da ce?te crezi in Narnia?nici vorba,doar un boschet ne am permis ,acum sari pana nu e prea tarziu .-am sarit in boschet,iar o poarta era deschisa,am intrat acolo,si am fost aruncata cu viteza in alta lume.
-Auch.-am pus mana pe spate si aratam ca babele alea de 80 de ani,haoleoo,zici ca am cazut de pe marte,nu ca ar fii mare diferenta.
-Cine esti si ce cauti aici?-ma intreaba cineva cu o sulita indreptata spre mine,am inghitit in sec .
-am venit din alta galaxie si nu vreau probleme,vreau doar sa merg in pace la mine in regat..
-de unde vii?
-din haita lui Rafael.
-Haita lui R-r-rafael?
-da...vezi tu..sunt doar o luna pierduta printre galaxii.
-Tu esti luna lui Rafael?
-Da...ne am gasit acum o saptamana si ceva..uite,ii aratam partea corpului unde scria numele lui Rafa.
-Mda..observ..sa stii ca esti in celalalt capat de lume,el are haita peste trei regate,asa ca..vei ajunge doar in 3 saptamani..sau daca esti vampir mai repede..doar daca stii drumul,ajunge sa incurci o poteca si ajungi in alta parte totalmente.
-Vrei sa vii cu mine?
-daca vrei..sigur Lună,as fii onorat sa va ajut.
-Spune mi Harley,nici vorba de luna.-ne am zambit si am dat mana.

×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+
Hey,primul capitol din volumulHeysper ca va placut,nu prea am avut idei cum sa il incep,dar m am straduit.BESOS!

                                                -LUNITA☆♡

Drumul Spre CasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum