III

2.2K 82 3
                                    

-Bun,deeeeeeci,unde mai exact mergem???am intrebat eu curioasa.
-A,pai cum ti am povestit ,vom merge la o haita din padure,dar inainte trebuie sa trecem pe la o vrajitoare.m ia spus el foarte casual, ca si cum ar fii normal,adica,daaa,se intampla zilnic.
-Vrajitoare???Exista asa ceva ?
-Logic ca exista.
-Adica...de alea cu potiuni si cazane???
-ăăăăă..nu chiar..adica..mai mult cu vraji.A ,uite ,ne am luat la vorba si am si ajuns. Isi indreapta mana spre ocasuta construita in munte,la propriu.usa si casa erau din lemn,geamurile rotunde ,avea floricele de o gramada de tipuri.nu prea ma gandeam ca asa arata o casa de vrajitoare.
-wow....
-stiu,nu?? E chiar draguta,hai sa intram.deschidem usa,intram si acolo era o vrajitoare ,presupun,draguta,cu parul saten spre roscat cu cativa pistrui,niste ochelari rotunzi si ochii albastrii.avea vreo 11 carti in mana,cat biblia,nici nu stiu cum le putea tine in mana pe toate. Langa ea statea un baiat de vreo 19 ani cred cu parul drept si ochii albastrii ,era destul de inalt .
-Maaaaaary!a strigat corbul .
-Da Lucas!!de unde ai mai aparut de data asta??
-Asta nu conteaza,dar dupa cum vezi,am aici o prietena care are nevoie de ajutorul tau,urgent.
-In regula,dar depinde de ce vrea.
-Ar avea nevoie de potiuni de semi-transformari.
-De ce ,mai exact?
-Pai ea a venit de pe alta lume ,si da.
-A,ok? In regula,ce esti ,fato??
-aaa,om??a facut ochii plati si o fata foarte mirata.
-cum ,cum adica om?
-exact,dupa cum ai auzit.raspunde corbul
-ok.ce vrei sa fii?
-Exista vreo specie cu care nimeni nu are nimic??toti cei 3 prezenti au pufnit in ras,iar eu am ramas nedumerita.
-Ok,scuze ca iti zic asta draga..dar aici nu e chiar asa de usor,adica ...in general nu suportam speciile diferite de noi..dar rar exista si exceptii.
-Dar de ce mai exactitrebuie sa imi schimb infatisarea??
-Pentru ca daca nu esti lafel ca ei,nu ai nici o sansa.spune baiatul care nu a vorbit pana acum deloc.
-ok.atunci fămă ce vrei tu.
-in regula,bea asta.am baut toata sticluta fara sa mai intreb ce era.se uitau ingrijorati la mine. Eu eram ok,pana ce am simtit o durere puternica la gura.
-Ahhhh.am scos un sunet de durere destul de putetnic. Am cazut in genunchi cu mana la buze simtind cum imi apare sange pe palme. Am inchis ochii si de acolo totul negru.
*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*
M am trezit pe un pat si durerea nu mai era prezenta. M am ridicat in cautarea lor ,coborand scarile si auzind o parte micuta dintr o conversatie.
-Eu cred ca ea e Luna lui Rafael.a spus corbul. La urma urmei ,luna aceasta trebuia sa apara.
-Posibil,spune Mary,dar nu suntem siguri.
-Despre ce luni si Rafael vorbiti??? am aparut eu din spatele lor speriindui pe cei 3. Din cate stiu,Luna e ceva de la varcolaci,iar eu ce legatura am cu asta???. Ei au ramas muti,nestiind daca vorbesc serios sau glumesc. Si mai ales se intrebau de unde stiu eu asta.
-------------------------
Heeeey!ce faceti?? Nu a fost foarte interesant capitolul asta,dar trebuia sa va explic niste detalii,in fine, sper ca va place povestea . Pupiiiici!

                                               -☆♡☆

Drumul Spre CasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum