XIII

995 52 2
                                    

Rafael pdv.
Eu chiar o ador pe Harley, e glumeata,draguta si obtine ceea ce vrea,lupta pentru acel lucru,e dedicata,chiar scrue scrisori prin care sa isi ia adio de la noi...imi place ca e asa de grijulie cu fiecare,nu vrea sa raneasca pe nimeni si imi place sa o vad cum se enerveaza, mai ales ca m ia povestit Alejandro ce s a intamplat cu gardianul...uff , la terminat pe tip. Cred ca ar fii cea mai buna Luna..chiar daca nu va fii aici pentru toti ,ea ar fii perfecta pentru haita,pentru mine..pentru toti.
-Hermano?
-Da,Alejandro. Ce e?
-Te am vazut cam ganditor si ma intrebam daca e posibil-hehe,ii place sa isi bata joc de mine,dar e frate miu,la ce sa ma astept din partea lui,chiar daca nu semanam mult,macar de la tata avem cate ceva..nu am cunoscut o niciodata me mama...as vrea sa vad cum e..as vrea sa o simt aici si sa imi spuna ca ma iubeste...Tata a fost mereu pentru noi.adica ne a sustinut,n ea incurajat in ceea ce facem. Chiar imi e dor de el,cred ca ii voi face cunostinta cu Harley si il voi chema aici in vizita.
-Pur si simplu ma gandeam sa o fac pe Harley, Luna haitei.
-Dar a zis ca pleaca,nu imi spune ca te vei impotrivii si o vei forta sa ramana,te va urî.
-Nu o voi forta sa ramana, nici nu ma gandesc sa ma impotrivesc cuvantului ei,dar cred ca ea ar trebuii sa fie Luna,e cea mai potrivita ,eu o iubesc,si chiar daca nu va fii mereu aici ,tot o voi iubii.
-WOW...nu ma asteptam sa zici asta..tu mereu faci ce vrei..decizi cum vrei,nu accepti un "nu" ca raspuns ,si totusi la ea ai facut o. Cred ca e o slabiciune pentru tine,de verdad(cu adevarat).
-Stiu.dar nu vreau sa o ranesc,sa o fac trista,nu vreau sa verse nici o lacrima,vreau sa fie fericita,pentru ca daca ea e fericita asa,atunci voi incerca si eu sa fiu.
-imi place ca iti pasa de ea asa de mult,dar-
-Baieti!-se aude ea strigand.
-Da,Harley!
-Am cam terminat scrisorile.
-Asa de repede?-am intrebat confuz,sa fim seriosi,a trecut doar un sfert de ora si avea multe scrisori de scris.
-da,pai am scris ce am simtit si ce m ia venit prima oara-cand a zis asta,m am uitat catre Ale,da ,Ale,pentru ca "Alejandro" e prea lung si enervant daca o spui de multe ori,care zambea catre mine,intr un fel"ai avut dreptate despre ea".
-perfect-am spus zambitor,mi se pare ridicol ca sunt asa in preajma ei,pentru ca eu nu am mai zambit ca idiotul de ani buni..de cand sunt la conducere..de sute de ani..ceea ce cred ca e destul de mult.adica...pentru o fata care abia a aparut in viata mea,deja a reusit multe tipa,m a facut sa zambesc,a fost centrul atentiei la o petrecere,sunt mort dupa ea,gardianul si el mort de frica cand apare,e prietena cu o vrajitoare si cu Marco si se intelege bine si cu Ale.-acum poti venii sa iti spun ceva?
-Sigur!-am tras o dupa mine pana la balconul mare din centrul castelului,din el poti vedea o parte foarte mare din haita,ai si o vedere superba la luna.
-pai voiam sa te intreb ceva..defapt doua lucruri.primul era daca ai vrea sa fii luna acestei haite...stiu ca pleci cat mai curand..dar am nevoie de asta..te vreau langa mine macar prin legatura marcajului nostru ,te rog.
-ok.-a spus de parca ar fii fost cel mai usor lucru din lume,de parca o rugam sa deschida un geam sau ceva.
-ok?serios?adica ,nu vei intreba ce naiba vreau si apoi imi vei da o palma peste fata si o sa imi spui ca sunt nebun?
-nu.-a pus o mana pe obrazul meu,mama ce imi place cand face asta,are mana atat de fina-daca pe tine te face fericit si iti doresti asta asa de mult,atunci,in regula,dai talpa si musca ma !-avea in un ton de amuzament si incercare deordonare.
-daca asta zici,dar sa imi spui daca te doare-m am aplecat spre gatul ei si l am muscat pana la os,am simtit ca a tresarit si apoi am simtit ceva fierbinte pe fata mea,m am ridicat rapid dupa ce am lasatmarca si am vazut o plangand,cred ca a durut o rau,de ce oare nu m ia spus.
-printes-o,esti bine,te doare tare-am intrebat super ingrijorat,ea a dat aprobator din capsi apoi s ia invartit mainile in jurul gatului meu si m a luat in brate,am starns o rapid si eu , mi se rupe inima doar vazand o plangand de atata durere,iar apoi imi mai si spune ca e bini,cred ca o face doar ca sa nu ma simt eu vinovat,dar imi pare atat de rau,mai bine nu o muscam si o lasam asa.
-nu te ingrijora ,sunt bine,nu e nimic grav- s ia strans lacrimile acumulate pe faţă si m a imbratisat din nou.
-ma ingrijorez si ma simt vinovat ca te am facut sa suferi pentru o prostie,te rog sa ma ierti.
-Ti am spus,totul e in regula,nu e de parca ai vrut tu sa ma ranesti,doar sunt eu mai sensibila-nu mai avea lacrimi in ochi,ma bucur ca nu o mai doare asa de tare,sau sper si ma bucur ca m a iertat.
-nu esti tu mai sensibila ,e normal sa te doara.-acum asteptam sa vad daca si ea voia sa ma muste.
-stai umpic,sa nu razi de mine,ok?dar eu in filme si in carti, vedeam ca trebuie sa te musc si eu. -am zambit ,pentru ca ii era rusine ca m ia zis asta,si apoi cand m a vazut zambind s a inrosit,a ladat capul in jos si era pregatita sa plece-stii ceva,las o balta,nu mai conteaza.-am prins o de mana si am intors o spre mine.
-ai vazut bine,acum ce mai astepti?am intrebat o jucaus si am inchis ochii , am asteptat o ,dar nimic ,asa ca am deschis ochii vazand o Harley nesigura pe ea si confuza in fata mea.
-O singura problema,nu stiu cum se face.- am chicotit pentru ca ii era asa rusine ca m ia spus asta,dar nu stiu de ce.
-e in regula printeso,trebuoe sa iti scoti coltisorii tai de vampir sa ii infingi aici,apoi s aii scoti-a incercat de vreo 5 ori sa isi scoata coltii ,dar a reusit,i a infins in pielea mea de la gat, am tresarit putin,dar nu am simtit durere asa de mare,doar ca o piscatura,cand a vazut ca am tresarit , a scos coltii rapid .
-Esti bine? Te am lovit? Te doare tare?-a zis rapid,dar cred ca pe mine ma doare de mii de ori mai putin decat pe ea,a pus mana pe gatul meu rapid-imi pare atat de rau ca te am lovit,esti bine?
-gata amore,nu ma doare,sunt foarte bine.
-ce ma bucur ca esti bine,nu stiu ce as fii patit daca ti s ar fii intamplat ceva,spune cu mainile in jurul meu si cu capul pe piept.fata asta chiar e speciala. Ce a facut un idiot ca mine sa o merite pe ea?adica sa fim seriosi,nu cred ca s a mai preocupat cineva asa pentru mine.-adica.. nu asta voiam sa spun-zice ea cu o roseata foarte vizibila in obraji,am luat o eu in brate de data asta si am sarutat o pe nas,a ras,nu imi vine sa cred. Fata asta se gadila la nas.si am stat asa pana seara,am invitat o sa doarma cu mine,si spre surprinderea mea a acceptat zicand ca nu se poate intoarce la Marco atat timp cat el vrea sa o tina aici,acum stau cu ea in brate in pat,doarme,si deja imi e dor de ea doar daca ma gandesc ca va pleca. 

×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+
Saluuuut ,capitolul asta are peste 1400 de cuvinte,celalalt avea 1666, in fine,eu personal il ador pe Marco ca personaj,dar ce vrea sa faca acum nu prea imi convine,imi place asa mult perechea pe care o formeaza Harley cu Rafael. Harlael sau Rafaley sau idk.in fine,mai am cred ca UN CAPITOL,maxim DOUA,dar nu va faceti griji caci va fii si VOLUMUL II si deja am o gramada de planuri ,la propriuuu,I am super exciteeed!am scris cu litere mari lucrurile esentiale ca sa le cititi😂, stiam ca nu o veti face:).    -Lunita☆♡-1510cuvinte

Drumul Spre CasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum