Am plecat de acolo si m am indreptat spre casa lui Mery,chiar daca stiu ca Marco v a venii sa ma caute aici, cred ca intai va merge la Rafael,cred ca el crede ca am mers la Rafa pentru ca stie ca nu as fii mers la sor-sa,era prea evident,am folosit psihologia inversa.
Marco pdv.
Stiu ca ce am facut e gresit, dar s ar creea unintreg haos daca ea ar pleca acum, Rafael ar devenii irascibil si enervant, va fii furios si nu vreau sa isi arunce furia pe poporul meu, poate am gresit sa nu ii spun lui Harley despre asta , dar ce pot spune...nu am vrut sa imi pun regatul in pericol..acum trebuie sa o conving pe ea sa ramana..cred ca s a dus la Rafael,nu are cum sa plece la Mery , ar fii prea evident.Ajung la palat.
-Alfa Rafael, ce mai faceti?
-Bine Marco, dar stii ca nu trebuie sa imi spui Alfa .
-Am venit aici cu o micuta problema si cu o intrebare.
-Spune
-Apropo,vad ca esti bine dispus azi.am zambit catre el ,iar pe fata lui s a format un zambet larg,sa moara Haitele Varcolacilor ca nu l am vazut pe tip zambind in viata mea.
-Da...Harley e de vina, sau mai bine zis ,ea m a facut sa zambesc si sa am un feeling fantastic.
-Vorbind despre Harley?ai vazut o?pentru ca eu si ea ne am certat si a cam disparut, de aia am venit aici sa vad daca a venit la tine.
-Nu a venit..de ce intrebi?a patit ceva?-era foarte alarmat.
-Nu,nu a patit nimic,dar problema e ca vra sa se intoarca acasa...
-Logic ca vrea sa o faca..familia ei,prietenii ei, tu gandesti ,Marco??cum sa nu vrea sa se intoarca acasa cand tot ce ea iubeste este acolo.
-Credeam ca te vei infuria ,Rafael.adica ma gandeam ca vei urla si ca o vei cauta in toata dimensiunea si o vei inchide intr o celula si o vei lega de pat.
-Nu sunt un idiot atat de mare, o iubesc , de aceea o las sa zboare,pentru ca daca ea asta isi doreste ,atunci asa e mai bine. Stiu si sunt constient ca voi suferii ca dracu,dar o iubesc prea mult ca sa o ranesc.
Harley pdv
Am ajuns la Mery si i am povestit planul, a inceput sa planga ca ii va fii dor de mine,ca ma iubeste ,ca tot, dar m ia spus ca Rafael ar putea stii si m ar putea ajuta...dar ma indoiesc...daca un varcolac isi gaseste sufletul pereche ,atunci sunt de nedespartit..nu vrau sa il fac pe Rafa sa sufere...adica...stiu ca totul se intampla repede intre mine si el...dar asa e la sufletele pereche..Mery m ia povestit ca exista un portal prin care pot ajunge acasa..dar nu stie unde se afla..asa ca acum ma duc sa vorbesc cu Rafa...nu inainte sa o anunt pe Mery ca orice s ar intampla sa nu ii zica lui Marco nici o iota din conversatia noastra si sa nu ii spuna ca am trecut pe acolo. Am ajuns la portile castelului,gardianul ma privea cu spaima si vedeam cum ii tremura genunchii. Am inceput sa rad cand l am vazut,iar el se uita confuz.
-Stai chill,hermano ca nu te omor.-apoi si el a scos un chicot mic de o secunda si dupa si a revenit inapoi la privirea serioasa dar foarte putin inspaimantata
Am intrat pe porti si m am intalnit cu baiatul ala blond.
-Hey,baiatu'!(suna ca aia care vand droguri la colt de bloc,gen"pssst,baiatu', vrei droguri?!:))-a intors capul spre mine si cand m a vazut a pus un mic zambet pe faţa.
-Hey, luna Harley!
-Nici o luna, doar Harley, entiendes?
-Si ,si entiendo,pero veo que alguien habla español.(da,da inteleg,dar vad ca cineva vorbeste spaniola).
-Si la hablo,no es tan complicada como no lograr estudiarla,verdad?pero ahora dime,como te llamas?(da ,o vorbesc,nu e atat de complicata ca sa nu o poti invata,adevarat?dar acum spune mi ,cum te numesti?)
-Alejandro.
-Oooooo,stii piesa lui Lady GaGa??
-Da ,logic,de nu isi bateau joc toti de mine la scoala.-am inceput sa radem ambii.
-Auzi ?mi se pare mie sau tu nu esti de pe aici?
-Ai mare dreptate,sunt din Columbia.dar mi se pare mie,sau nici tu nu esti de pe aici?
-Sunt din Mexic.
-Wow..interesant,dar de ce ai venit aici,lucruri serioase sau doar nu mai puteai sa suporti sa stai departe de iubitelul tau?-mi am dat ochii peste cap si ela inceput sa rada.
-Oo,ba puteam,dar trebuie sa vorbesc ceva important rau cu el,vreau sa ma intorc acasa si am auzit ca el ar fii posibil sa stie,you know?
-Da,stiu ce vrei sa zici...dar nu stiu daca te va ajuta.
-Stiu..si eu m am gandit la asta ,dar nu am cui sa ii cer ajutor , si vreau sa ma intorc acasa ..
-Stiu ce vrei sa zici..asa eram si eu pe la inceput,adica eu nu am vrut sa ma intorc,dar cred ca nici tu nu ar trebuii a o faci...adica ai idee ce reactie va avea Rafael?va inebuni fara luna lui aici?
-in primul rand ,decizia e de la bun inceput luata,iar in al doilea rand,nu imi mai spune Luna!!
-am zis o in numele lui, asa nu se pune.
-o faci doar ca sa ma tachinezi.acum imi poti arata te rog unde e biroul lui??
-Sigur!hai cu mine!
Ajungem la usa, iar Alejandro ma lasa acolo singura ,bat la usa si se aude tare "Intra!"
-Hey,Rafael!
-Hey,Harley!
-Pai ,as vrea sa iti cer un favor..
-Am aflat despre ce e vorba de la Marco.
Iti inteleg decizia..dar vrei sa pleci acum...adica nu mai poti sta cu mine nici umpic?-m am apropiat de el,el acum fiind in picioare si i am pus mana pe obraz.
-Rafa..stiu ca poate nici eu nici tu nu vom ractiona bine la asta..dar sa stii ca si mie imi vei lipsi..adica aud toate rautatile despre tine..si acum ca te cunosc ,te vad altfel.-un zambet s a format pe fata lui.
-Ce ma fac eu fara tine aici?nu voi mai avea cu cine discuta asa..nu va mai fii nimeni care sa ma calmeze ca tine..nu va mai fii nimeni ca tine,pentru ca tu esti speciala..si mie mi ai ajuns la inima..imi placi al naibii de mult..as putea spune si ca te iubesc din toata inima mea,dar doar daca si tu o faci.-m ia spus cumva temator.
-Rafa..eu tin o gramada la tine..si as putea spune ca si eu te iubesc-deja era surprins-dar vreau sa ma intorc acasa..asta nu inseamna ca daca exista o cale prin care sa ma pot intoarce nu o voi face..voi incerca mereu sa te vizitez daca e posibil si desigur si daca tu vrei sa o fac.
-Adica..tu nu vei pleca si gata?te vei intoarce ca sa ma vezi?logic ca exista caisi logic ca vreau sa te vad!pot sa te sarut?
-Logic ca o poti face-i am raspuns cu un zambet pe buze la care si el m ia raspuns.apoi m a sarutat..as vra sa fim asa mereu..dar atrebuit sa apara Alejandro pe usa.
-aha Harley!ce lucruri importante aveati de discutat!-Rafael a oftat sonor iar eu mi am dat ochii peste cap indepartandu am de Rafa.brusc o idee m ia venit in minte.
-Alejandro Alejandro Ale-ale-jandro Ale-ale-jandro, don't call my name Alejandro,I'm not your babe,I'm not your babe Fernando,don't wanna kiss,don't wanna touch,just smoke one ..-apoi m a oprit.
-Gata!stii ca nu suport asta si chiar o faci! By the way,ai o voce chiar foarte faina, poate te angajezi in corul bisericii-si eu si ei doi am inceput sa radem.
-Paii...Harley...cand vrei sa pleci?
-As vrea sa scriu cateva scrisori dac imi puteti da niste foi si ceva de scris.
-Sigur-mi au inmanat lucrurile.-Dar de ce vrei sa o faci?
-Pentru ca vreau sa ii scriu fiecarei persoane pe care am cunoscut o aici cate ceva ..
-Si pe cine ai cunoscut aici?-a intrebat Alejandro.
-.un asa-zis corb vorbitor,o vrajitoare pe nume Mery,pe Marco,pe gardianul acela foarte "politicos",pe Rafael,pe domnul centaur si pe Alejandro.
-domnul centaur?-a intrebat Alejandro razand.
-Da ,pai nu am apucat sa il intreb cum il cheama..normal am intalnit mai multe persoane.dar ne am spus doar "salut" si cam atat.in fine,vreau sa le scriu fiecaruia o scrisoare cat pot de rapid..pana sa vina Marco pe aici.
-De ce ar venii Marco?-intreaba Alejandro.
-Pentru ca nu vrea sa plec , din motivul tau si inca cateva.in fine,I need some space.
-ok ,ok ,plecam.-spune Rafael in timp ce imi da un sarut in varful capului pe par.
-Aaaaawww,porumbeii,ce repede cresc.-apoi l a luat pe Rafael de obraz si a inceput sa se poarte ca o bunica.am ras toti ,apoi baietii au iesit din camera.
Am o gramada de scris.×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+++×+×+×++×+×+×+
Heeey ! Vreau putin respect ptr ca am facut un capitolal naibii de lung.Asa ca votati ma ca sa am cu ce sa ma dau mare!cartea va mai avea in jur de 2-3 capitole pana vom pornii spre volumul 2,oricum..voi face o mica pauza dupa ce voi ternina sezonul..nu prea voi mai avea timp saptamana asta ,cu festivitati , iesiri in oras ,nu ca m as plange,dar vreau sa stiti ca ma voi starduii!BESOS!
1666-SATANA😂
CITEȘTI
Drumul Spre Casa
RandomVrei doar sa ajungi acasa ,dar se dovedeste ca e mult mai mult de atat