-Stai!poti venii o secunda cu mine te rog?-a intrebat umpic cu teama legata de rspuns.am zis,ok,adica sa ii dau o sansa,poate nu va fii chiar un mare idiot.
-Ok....-m a luat de mana,de cateva degete,care nu aveau inele de argint,daca ii dau o sansa nu inseamna ca am incredere in el,doar nu sunt idioata ca sa o fac.
-Vreau sa iti arat ceva.-ma trage dupa el facandu le semn tuturor prezenti sa nu ne urmeze ca daca nu ,kaputt!ma duce in spatele casei-hotel-castel-penthouse. Era chiar foarte frumos prin spate pe acolo,sincera sa fiu nu ma asteptam,era un lac,iarba nu era asa de ingrijita si monotona,era mult mai frumos ca in fata,arata rebel,salbatic ,natural.
-wow,ce frumos se vede!-m a privit ciudat.
-stiu ca se vede frumos,scuza ma ,dar nu apucat gradinarul sa vina aici.
-Nici nu e nevoie...ai strica tot ce e frumos aici daca ar venii cineva sa taie iarba si copacii .pentru ca locul asta e perfect fix asa.
-Daca tu spui ca e perfect asa ,atunci asa va ramane.-m a privit zambind,iar eu tot nu inteleg de ce a reacrionat asa..stiu ca asta nu e un lucru important ...dar ma asteptam sa ma contrazica si sa spuna in continuu ca nu am dreptate...el chiar a luat in serios chestia cu schimbatul.-deci,ai vrea sa iti dau ceva de baut?o cafea ,ceva?
-Nu merci..am baut una acasa.
-a,ok...dar..sigur trebuie sa pleci acum?adica ,nu te fortez sa ramai...dar totusi...
-nu trebuie sa plec neaparat acum,dar trebuie sa ma vad cu Marco,cred ca deja a inceput sa se ingrijoreze,cine stie ce prostii ii mai trec prin cap"poate nu i a ajuns argintul","stiam eu ca e prea imatura si iresponsabila ca sa se descurce singura doar la atat"-spun eu cu vocea pitigaiata si batjocoritoare,a inceput sa rada-nu de alta, dar uneori Marco devine enervant cand face asta,adica e ca si cum i ai spune unui leu sa intre in cusca si nu reusesti, eu fiind leul,el dresorul. Adica stie ca ma enerveaza si ca niciodata nu l as asculta,dar cu toate asta isi mai bate capul degeaba.
-heh,apropo,uitasem sa te intreb cum te cheama.
-Harley, doar harley, fara nici un Davidson.-l a apucat rasul.
-Da .dar ce s a intamplat cu gardianul acela la poarta?-intreaba curios.
-a..pai ...nimic...neaparat.adica pur si simplu i am spus"trebuie sa vorbesc cu Rafael",iar el a inceput sa urle la mine cu nu ii spui tu lui Rafael si a sarit la bataie, apoi i am dat o palma de zici ca s a dat cu blush, i am zis vreo doua de mă-sa si s a potolit. Apoi a venit un tip blond si cam atat.- a ras la cum am jucat ce am zis, dar cand a auzit ca a sarit ala la bataie s a infuriat ,zici ca clocotea,ca ceaiu pe foc.
-Cum adica a sarit la bataie, te a lovit,idiotul ala nu o sa mai apuce ziua de maine...-a inceput sa ridice tonul cand vorbea,iar ochii i se faceau rosii aprins,dar l am intrerupt ,nu vreau sa se ajunga la cine stie ce scandal global din atat,i am dat un mic sarut pe buze ,scuze,dar nu am avut de ales,l am mangaiat pe fata pana cand am vazut ca s a calmat.
-Nu iti fa griji,nu sa intamplat nimic,ok?eu nu sunt fraiera ca sa il las sa dea in mine, mai mult ar trebuii sa iti faci griji ptr el,pentru ca palma aia,i a lasat o vanataie pe putin,in regula?-acum ii mangaiam buclele, iar el era putin surprins,dar totusi a dat din cap afirmativ.
-ok.dar daca patesti ceva,te rog sa imi spui,vreau sa fii bine.
-e in regula,stiu sa imi port singura de grija,incep sa cred ca devii lafel ca Marco-am scos ambii un chicotit,apoi s a apropiat de mine ca sa mi dea un sarut,eu nu mam impotrivit.
-acum chiar trebuie sa plec-i am spus.chiar imi parea rau ca plecam..dar poate Marco avea dreptate..chiar suntem suflete pereche...de asta lucrurile intre noi merg mult mai repede decat ar trebuii...mi am luat adio de la Rafael si am plecat,la iesire gardianul se uita speriat la mine ca de bombe×+×+×+++×++×+++++×++×++×++×++××+×+++
Dai tati,asta a fost un capitol smecher,azi e vineri ,iar eu nua m mers la scoala ptr ca chiar nu aveam chef,si asa nu facem majoritatea orelor asa ca fuck you bitch, am scapat de testul de la mate!! TENERIFEEEE!!!-Lunita ♡☆♡
CITEȘTI
Drumul Spre Casa
DiversosVrei doar sa ajungi acasa ,dar se dovedeste ca e mult mai mult de atat