VII

1.3K 71 3
                                    

Dimineata,dai tati ,trezirea cu dureri d alea puternice al drecu de cap. Am coborat jos cu mainile tinandu ma de balustrada pana ajung jos cu picioarele tremurate.
-Ai idee de ce ai facut ieri? apare Marco tipand la mine
-Ce am facut ieri?il intreb calma,nu am chef de o cearta si totusi ma simt naspa ca tipa la mine...asta nu s a intamplat prea des...defapt cred ca e prima oara.
-Ai tipat in fata alfa ului suprem si la i facut de ras.
-Vina e amea ,cand el apare de nicaieri si ca un psihopat imi spune ca sunt a lui? Nu prea cred ca eu sunt de vina.
- Cum adica ca esti a lui? a intrebat mirat de situatie.
-pai se uita in ochii mei, si de odata s au colorat violet.Marco face ochii mari si ma priveste 100% surprins.
-e sufletul tau pereche....Rafael e....sufletul tau pereche.acum fata mea a cazut.
-Nu se poate...ca la varcolaci??
-Exact...-imi spune el umpic ¿trist?
-nu se poate...nu inteleg...eu nu sunt varcolac.
-Stiu..dar daca zeita a ales asta...atunci asa sa fie..va trebuii ori sa incerci sa va departati, ori sa va apropiati..ori sa...
-Ori sa ce????il intreb super curioasa.
-ori sa il ...respingi..
-perfect, acum ma duc.eram pe cale sa plec cand marco ma ia de mana.
- Ai inebunit?? Cum sa il respingi? Tu ai idee ce inseamna asta?ramane terminat psihic pe viata!
-bine,bine..nu il resping...deocamdata, dar inainte sa plec sa vorbesc cu el am sa imi iau tone de argint pe mine, pentru orice eventualitate..
-haha,nu cred ca ar fii in stare sa iti faca rau...el a jurat de milioane de ori ca pe tine te asteapta tot timpul asta..ca pe tine te va iubii si te va asculta cum va putea.
-toti spun toate, dar nu prea il vad in stare sa ma iubeasca un necunoscut..nici nu imi doresc asta de la el..dar daca ma trateaza urat, vorbeste urat cu mine si de mine si doamne fereste sa ma loveasca, ca daca ma atinge doar la un fir de par , ajunge in coma.
-hoo femeie, nu cred ca o va face, dar voi incerca sa vorbesc cu el despre asta
-nu merci,vrau sa o faca de la sine, daca se simte obligat, drum bun, pa, si
la revedere!
-ok...presupun ca acum te duci
-nu inca , ma duc sa pun argintul.
-tu vorbesti serios?hahahaha.-crapa de ras

Drumul Spre CasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum