Bagami as ...telefonul la incarcat ,nu de alta dar poate sunt si minori care citesc,lafel ca mine,dar sa trecem peste asta.cand idiotul ăla de pitic m ia spus ca era in urmatorul regat ,cica "aproape",nu ma gandeam ca ma trimite la mama dracului,unde stau ăstia,in puii mei?am mai trecut de un sat,am ajuns in urmatorul regat...nu iti va vine sa crezi,ăsta e regatul vrajitoarelor, jumatate de populatie arata gotica, in sfarsit ma simt integrată. Mereu aveam problema cum toti isi intorceau capul spre mine ca eram gotica,cand am ajuns aici nu aveam haine negre pentru ca am aterizat parca in pijamale,iar eu nu sunt tocmai o gotica activa acasa,am pijamalele roz bombon,macar de apucam sa imi iau geaca de piele,iubirea vietii mele. Am ajuns inoras si mai bine de doua ore cutreieram sa gasim adresa,dar cei de aici nu erau nici prea sociabili,si eu nu prea mai aveam rabdare,ei sunt parintii mei,de ce nu m au cautat atata timp ,de ce nu au incercat sa ma ia de acolo,de ce?poate ca daca ma nasteam direct aici eram fericita..cu Rafael..cu toata lumea asta full de ciudati si ciudatenii..uff,si daca as stii ce sa fac.eram ganditoare cand am vazut numele Vegas scris undeva
-Baieti?-am dat usor cu cotul in Jack.mi am ingustat ochii si m am apropiat incet..el era ..Fredric Vegas...dar de ce avea numele scris aici.mcand el avea o haita de luptatori..de ce era in terenul vrajitorilor?poate pentru Amily...poate..nu stiu. Am mers cu baietii sa batem la usa.
-Acum!-se auzise un baiat cum a strigat. a deschis usa si m a privit lung...confuz.. parca ma mai vazuse odata si acum isi fixase imaginea clara..
-Buna..-am zis eu ,dar el se pare ca ramasese intr o transa.-am venit sa vorbesc cu Frederic Vegas si cu Amily Evans.-isi scuturase capul clipind de cateva ori .
-ă,da ,sigur,pe aici-era foarte...cum sa spun..parca atent la mine,parca nu ii venea sa creada si asta il facea intr un fel agitat si neindemanatic.
-Hai baieti.-le facusem semn cu mana sa vina.
-Harley,cred ca mai bine ramanem afara sa te asteptam..ce zici?
-ok.ma grabesc.
-aici e biroul lui.-m ia spus baiatul de la intrare.
-merci.
-pentru nimic.-era inca agitat ,dar mai bine umpic.a plecat iar eu am batut la usa.o voce de barbat a raspuns rece cu un "Intra!".
-amm..bună?-stiu ca duna ridicol,dar cum vreti sa incep o conversatie"hey baiatu!sunt fică-ta si abia acum ne intalnim pentru prima oara in viață!stiu ca nu ma cunosti,ei bine,nici eu."ce ar trebuii sa ii spun?orice as spune as parea o idioata..
-buna.-a spus el ridicand privirea ,dar cand ochii ni s au intalnit ,el a inghetat privindu ma,s a ridicat de la birou venind spre mine,dar nu a mutat privirea de acolo debunas ia pus mana pe bratele mele si m a intrebat.-tu esti?
-cred ca da..?-i am raspuns nesigura ne stiind daca se refera la acelasi lucru ca si mine.el a zambit luandu ma inbrate si ma stranse puternic,l am strans si eu ,o lacrima isi facuse aparitia pe obrazul meu sstan..pentru ca eu nu simtisem asa ceva din partea parintilor mei..adica ceilalti parinti..nu simteam iubire din partea lor,iar cand tata imi oferea o imbratisare era o premiera..poate băuse prea mult..nu stiu ce sa spun.
-Fiica mea..ce frumoasa si mare ai crescut!nu pot sa cred ca esti tu. Dar cum de esti vampiot
-Poveste lunga domnule Vegas.
-cred ca am destul timp domnisoara Vegas.
-Te porti ca Bruno acum,mama ce dor imi e de el -o lacrima se scursese din nou pe obraz.
-Bruno?care Bruno?-ma intrebase el curios.
-Amm,tatăl lui Rafael.-apoi usa se deschise pe ea intrand Jack.
-Corecție!Viitorul tau socru!-cand Fredric auzi asta mai sa faca infart,stiu ca e tatal meu ,dar nu pot sa ii spun tata dintr o data..de parca as fii obisnuita asa de o viață.
-Jack!-am strigat eu la el sarind mai sa il iau la bătaie,dar ma luat Ren in brate.
-Gata printesă,stim cu totii ca e un mare derbedeu,dar nu trebuie sa il lovesti ,nu aici cel putin,pentru ca sangele nu se ia de pe perete asa usor.- Jack se uitase la el amenintator-vrei sa ii dau drumul?-il intreaba Ren,apoi acesta da rapid dezaprobator din cap.
-Nici vorba,tine o pe nebuna pana se calmeaza .-spuse Jack,iar eu iar simteam cum mi se inrosesc ochii,pana mea ,nici macar nu ai motive sa te enervezi asa, lupul ăsta interior al meu e mofturos.
-Ce ai spus?-am zis eu rudicandu l de gât la perete si strangandu l tare,Ren incerca sa imi inlature mana fara nici un fel de rezultat.
-Nu am spus nimic.-a zis Jack cu o mica teama in ochi,incearca sa te calmezi,nu mai pot cu bipolaritatea asta a mea,zici ca sunt gravida,daca....?nu ,nu se poate,nu am mai facut nimic de dinainte sa ajung aici cu vreo 2 luni. Am spus eram intr un grup de motociclisti,eram rebela si gotica,nu imi puteati cere prea multe atunci.m am calmat si i am dat drumul brusc ,scuturandu-mi capul de cateva ori.
-Imi pare rau Jack,nu am vrut,serios..
-E in regula,stiu ca iti e greu s ate controlezi,mai ales ca inca ai dubii cu ce esti.
-Fredric!-se auzise o voce de femeie din capatul holului.A intrat o doamna blonda cu ochii caprui in camera.era foarte zambareata,iar privirea ei s a mutat pe mine si a sarit imediat sa ma ia in brate, eu nu stiam cum sa reactionez sau ce sa zic..asa ca am imbratisat o inapoi.Ea m a luat de o mâna si m a tras afara din incapere,ma uitam confuza la baieti ,dar si ei la mine.Doamna aceasta m a tras pana la o camera si a deschis usa..era un pat maro,la fel ca si restul mobilierului. Peretii incaperii erau albi simplii,un raft de carti era chiar deasupra patului, iar camera era decorata cu diverse luminite ,perne ,haine si cosmetice.
-Te am asteptat atata timp..nici nu am stiut ce sa fac cand te am vazut,asa ca pur si simplu te am imbratisat,imi plac la nebunie imbratisatile..-ea era mama mea..era atat de calda si zambareata,si acum stiu de unde am mostenit iubirea de imbratisari,am ramas tacuta umpic,privirea ei nu mai era asa de luminoasa si voia sa se ridice si sa plece, dar am prins o de mana,ea s a intors putin surprinsa de gestul meu.
-Mamă,stai!-cand a auzit ca am numit o mama ,o lacrima s a prelins pe obrazul ei.- Eu doar nu stiu cum sa reactionez..imi pare rau.dar nu v am mai vazut niciodata si nu stiu ce asteptari aveti de la mine,nu stiu ce ar trebuii sa fac,cum ar trebuii sa ma port, si e greu pentru mine..
-Te inteleg draga,as vrea sa fim prietene daca esti de acord..adica..cred ca relatia noastra se va forma pe parcurs,nu?-imi spusese ea,sincera sa fiu..asta voiam sa aud.voiam sa creez o relatie de prietenie cu ea,cu care cu mama mea nu am putut avea.
-Sund de acord,as vrea sa mai vorbim mai mult timp ,dar cred ca seara asta trebuie sa ma intorc inapoi la drum...
-Unde trebuie sa ajungi,ma intreaba ea.- eu am inceput sa ii povestesc cum am ajuns aici si toate lucrurile intamplate.-uuuu,si acum mergi sa ti l recuperezi pe Romeo,nu?
-Ceva de genu'.-am raspuns eu cu un zambet trist pe față.
-Hey,ce ai patit?
-Nu vreau sa par un copil mic..dar imi e al dracului de mult dor de el si nu stiu de ce,dar te rog nu rade de mine.-m ia zambit.
-E normal sa iti fie asa de mult dor de el draga mea,sunteti suflete pereche si acum ca ai si chestia asta-arata spre marcaj-cred ca te doare si mai tare.Daca vrei poti dormii tu si prietenii tai aici noaptea asta,iar maine dimineata puteti pleca odihniti,mai ales ca vreau sa stau si eu putin cu fiica mea,ce zici?-cred ca avea dreptate.am coborat din camera jos unde i am vazut pe baieti plictisiti,iar Ren se chinuia sa inchida usa,pentru ca nu putea a se intoarca ,pentru ca holul era mult prea mic pentru corpul lui de cal,la propriu,am inceput sa rad cand l am vazut.
-Ce e atat de amuzant?se rasteste el la mine si Jack ,cand il auzim ca striga , incepem sa radem si mai tare.
-Bine, gata!-am spus eu-nu de alta,dar ma doare burta de la atata ras.Uite baieti,plecam maine dimineata de aici.
-Perfect!dormim pe strazi!-a spus Jack incercand sa mimeze cat de fals este entuziasmul lui,am ras din nou.
-Nu,fă! Au spus ca ne lasa sa dormim la ei peste noapte.-i am spus eu idiotului.
-Aaaa,si pana atunci ce facem ? -ma intrebara amandoi.
-Pai plimbati.va,tineti astea-le am inmanat doua cutite-nu vorbiti cu strainii si aveti grija pe unde mergeti, inteles?
-Da sefa!-au spus in acelasi timp facand un salut militar.
-Dar de ce ne dai astea-au aratat sore cutite.
-Pentru orice eventualitate.-le am facut din ochi,inainte sa iasa le am spus-aveti grija de ele,mi le a dat un prieten din inchisoare-serios vorbesc,inainte sa ies,cineva m ia intins o mana cu vreo 3 cutite.
-Ai fost la racoare deci?-m am speriat si am auzit vocea tatei spunand asta.
-Da,ceva de genu.
-Cum ai intrat?-a intrebat baiatul de dinainte.
-Folosirea ilegala a transportului intergalactic-am spus asa usor,m am obisnuit cu asta,incepeam sa ma simt cool ca am fost in inchisoare ,you know?-privirile lor ma ocheau.
-Ce?- m au intrebat in acelasi timp .
-Am spus ca am-m a intrerupt baiatul.
-Am auzit ce ai spus,cum ai scapat?
-Pai...nu stiu sigur,doar mi am imaginat ca sunt mai mult decat locul ala ,mai puternica si am reusit sa rup o bara,am scapat si i am dat una unui gardian si am fugit.
-ar trebuii sa ai un tatuaj cu un sarpe ,e facut tuturor prizonierilor-a spus tata.-mi am verificat umarul acolo gasind un sarpe incolacit tatuat cu negru .
-Uu,e chiar cool.-am spus eu.
-Da,e cool,dar cei de la inchisoare care il vad,te pot lua inapoi...-uf,la asta nu m am gandit.
-Cum scap de el?-am intrebat
-Nu prea poti..daca iti scrijelesti pielea va aparea inapoi ,orice vei face va aparea inapoi ,fie ce o fii.
-In regula,totusi trebuie sa gasim cumva o cale.×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×
HEEEY!ce faceti ,asta e unul dintre capitolele cele mai lungi,daca nu,chiar cel mai lung,al doilea capitol pe ziua de azi am scris o ora jumate la el ,minim,asa ca vreau apreciere.BESOS!!-Lunita☆♡☆♡
CITEȘTI
Drumul Spre Casa
RandomVrei doar sa ajungi acasa ,dar se dovedeste ca e mult mai mult de atat