-Harley!!-se auzise mama dintr o camera.
-Da!
-Vin o umpic!
-Acum!-am urcat scarile din nou spre altă incapere.-Ce este?
-Pai...m am gandit ca daca totusi nu am avut timp sa vorbim atâția ani si nu ne am intalnit deloc..ma gandeam sa recuperam timpul pierdut azi..cat stai la noi si sa stiu ce culori iti plac,daca vrei ne vopsim si parul si mergem la manichiura ,vreau sa luam haine impreuna.
-As fii atat de fericita,dar dupa cum stii,nu am nici un ban la mine pentru ca din inchisoare nu prea ai metode prin care sa ii castigi,toti sunt la castel.
-Doamne,vreau sa fim impreuna,platesc eu,la urma urmei,tu esti fiica mea. Apropo ce stil ai?
-Gotica..stiu ca nu arat ca una,dar atat aveam la racoare.-am inceput sa radem ambele.
-Perfect.hai sa mergem caci soarele deja incepe sa apuna.-m a tras rapid de mana ca un copil cand vede parcul de distractii si am iesit . Am mers sa cumparam haine.Nu prea voiam multe,mai mult ea insista,dar nu am chef sa fiu genul ala de fata caruia ii sunt cumparate lucrurile de mami si tati,nu imi place cand cineva plateste pentru mine,stiu ca sună umpic cam ciudat dar am luat doar un outfit,ca sa zic asa. O geaca de piele neagra,un tricou negru cu scris rosu,niste blugi cu talie inalta si niste ghete cu toc. Apoi am mers cu ea la coafor,nu pot sa spun ca am fost obligata,imi place asa de mult prezenta ei. Nu stiu daca intelegeti,dar ea chiar e o buna prietena,chiar daca azi ne am cunoscut e super draguta. Si iauzi la ei,Lună,daca ma vad babele o sa zica daca nu mi a scapat capul in galeata de vopsea sau daca "asta e regina,arata ca drogatii aia de la colt de bloc sau de sub pod." Sa fim seriosi,e mai ridicol ca ora de mate.. aproximativ.
-Ce culoare vrei sa te faci,sau doar te tunzi?-ma intreaba mama.
-As vrea niste suvite roz, pentru ca arata bine pe blond.
-Da ,asa e,dar ce vor spune cei din haita.
-Mamă,nu conteaza ce o sa creada despre mine sau despre părul meu,cel mai important este sa fie ei in siguranta,sa le mearga bine,iar eu si Rafael sa conducem bine.
-A,usuvite sa te intreb,cum se poarata Rafael cu tine?te a lovit?va certati des? Tipa la tine?T ia facut ceva?-intreaba ea cumva speriata.
-Doamne,nu,nu m ia facut nimic din toate astea.
-A vrut sa te omoare?! Stiam eu!
-Mamă!stop!nu a vrut sa ma omoare!urasc ca toata lumea spune lucruri aiurea despre el cand el defapt este doar corect si aplica justitia asa cum trebuie.-ea se uita la mine mirata, apoi fața ei se schimbase intr una calma chiar.
-Poate ai dreptate legat de asta.dar el cum se poarta cu tine.
-Perfect.-am spus eu formandu mi pe față un zambet trist.
-Hei,ce e?am spus eu ceva gresit?
-Nu ,numai ca discutia asta m a facut sa imi fie dor de el mai mult decat deja imi era.
-Si cum e el defapt..?-m a intrebat ea.
-E dulce,e dragut, si as fii nebuna daca as spune ca e urat,se poarat frumos cu mine,la inceput eu voiam sa ma intorc acasa,iar el a vrut sa ma ajute chiar,m ia spus ca daca eu voi fii fericita asa,atunci si el va incerca sa fie,e romantic,e responsabil ,e glumet ,e perfect!
-serios?chiar e asa?adica am auzit ca este mai...dur.
-Da,stiu,dar este asa cu alte persoane, cu mine e super,se intelege bine si cu Ale si cu Bruno.
-Si tu cum te intelegi cu domnul Bruno.
-Pai e super mega de treaba,am facut clatite impreuna.-si a deschis ochii plati si avea o privire gen" ma minti ,nu?"
-Serios?
-Dap.
-Si nu se supara ca ii spui Bruno, adica sa nu spuna ca e nu stiu ce lipsa de respect.
- M a batut la cap sa ii spun Bruno că altfel el imi va spune Lună sau domnisoara, si ce mi s a parut super amuzant a fost ca a venit direct in bucatarie ,nu m ia spus ca e tatal lui Rafa si a inceput sa ma intrebe cum ma trateaza ,cum se poarta cu mine,etc. -mama a inceput sa rada puternic cand a auzi,dupa ce ne am aranjat si am facut ce ne am propus azi ne am intors acasa,am intrat in camera si l am vazut pe asa-zisul meu tata cum isi dadea limbi cu una,cand mama l a vazut lacrimi i au aparut in ochi si a fugit,m a infuriat idiotul asta,am mers la ei doi.
-Ce tată de rahat am putut sa am,regret ca l am cunoscut.Afara!-am tipat ultimul cuvant acelei femei care a iesit afara rapid speriinduse de privirea mea rosie,si idiotul din fața mea a tresarit putin am mers la el si l am luat de gât ca pe toti cei de pana acum,incerca sa ma impinga ,dar era in zadar,parca daca facea vreo miscare il strangeam si mai tare,nu simteam nici o remuscare,eram nervoasa,si mai puternica,pana acum doar creatura din interior era ,dar acum mi am dat seama ca eu chiar o pot controla prin emotiile mele,daca ma supara ,ea preaia controlul,daca sunt calma eu fac ce vreau,sunt mai slaba de fel daca nu am nici o emotie "negativă", iar cand sunt nervoasa ma simt ca as putea sa il controlez....daca as vrea.dar il strang atat de tare ca culoarea fetei lui se schimba din crem in aproape mov, nu imi e mila,dă l drecu de idiot.
-As vrea sa te omor chiar acum,pe loc,dar daca as face o poate ,zic POATE macar cineva ti ar duce dorul ,nu vreau sa stric eu parerea cuiva despre mine din vina unui ipocrit-am spus cu o voce calma,dar se observa ca defapt ascundeam un caracter vulcanic in interior,defapt i am vorbit chiar umpic in soapta ,doar ca sa il sperii mai tare.
-Nu spui nimic?-l am intrebat-Ei bine,si tacerea e un raspuns.-i an dat un pumn-a,si nu te gandii sa spui vreunei persoane faza cu inchisoarea,nu incerca sa ma dai in gât,pentru ca ce ti am facut acum e doar ,cum sa ii spun,incalzirea,apoi i an dat drumul si el a cazut pe jos inspirand si expirand tare ca un retardat pe legale. Am plecat spre camera mamei si am gasit o plangand.am mers si am luat o in brate.a tresarit putin dar nu a intarziat sa imi raspunda.
-Nu stiam cum sa reactionez asa ca te am luat in brate.-ea a zambit cand a auzit ce i am spus.dar avea un zambet trist.-M am ocupat eu de el,daca traieste atunci eram umpic prea calma pentru el.-ea a scos un fel de chicot dintr o bucata cum s ar spune.
-Nu cred ca ai indraznit.
-Intreaba.l.Cu siguranta,daca il mai poti intreba deja-in situatia de fată ma bucur ca i am ascultat pe baieti sa am invete box acum 1 an jumate.
-Eu ce fac acum stiind ca am inseala?-brusc o idee imi invadă creierul.
-Ce zici sa vii cu noi,cred ca ai nevoie de o vacanta,iti iei toate hainele si tot ce ai nevoie,cum voi face si eu,apoi ii dam fiecare cate o palma pe rand si plecam. Simplu.
-si apoi-a vrut sa continue ,dar am intrerupt o.
-si sa nu uitam ca trebuie sa va despartiti,nu ca as fii rea ,dar tu ai devenii idoata daca ai fii intr o relatie cu fraierul asta dupa ce te a inselat..si daca a facut o odata,poate a facut o si inainte dar nu am vazut noi...ce crezi?
-Ai dreptate,e un mare bădăran si un idiot asa ca hai mai repede sa ne facem bagajele.
-Si poate cand ajungem iti vei schimba parerea despre Rafael.
-Mi am schimbat o doar cu vorbele tale,acum hai sa luam masina.
-Stai umpic..aici exista masini?
-Logic ca exista,nu suntem oamenii pesterilor.
-Noi nu ne permiteam asa ca am mers pe jos ca săracii ce suntem.
-hehe,acum hai,fuga,mergi sa iti iei machiaje si tot din ccamer,ia un ghiozdan. Am impachetat ambele rapid si am coborat la baietii vazandu i ca se joaca jocuri video .
-Baieti,schimbare de planuri,ne luam tătalpasi acum de aici,haide!
-Stai sa terminam runda.
-Acum!-mi au vazut ochii rosii apoi s au ridicat in picioare rapid .
-Gata şefa!-a spus Jack ridicandu si mainile in aer in semn de predare.apoi un baiat se ridica de pe canapea si vine la mine,pune mana pe talia mea si imi spune.
-Hey ,sunt Leo,tu esti?-ii dau jos mana de pe mine.
-Dezinteresată.-cei din camera au inceput cu "Ooooooo"-in fine,hai mars afara,i am luat pe fiecare de o mana si i am tras afara,am urcat in masina,ceea ce a fost super greu cu ren,noroc ca era o masina mai mare si am reusit sa il băgăm in portbagaj,ma rog,abia daca intra,statea si pe jos si pana mea , daca deschideai portbagajul cădea si el de acolo,ca un dulap plin de prostii.
In 2 zile am ajuns la urmatorul regat ,ceva legat de dragoni,oricat as fii vrut sa stam,am trecut peste si ne am continuat drumul,il simteam pe Rafael,ii simteam mirosul,la m contactat prin link.
*Rafa!* *Harley?* *Aici prezenta* *Aproape ajung**Oh doamne,de cât timp te astept,credeam ca ai plecat de tot,grabeste te, te rog,lupul meu moare daca mai sta o secunda fara tine** Ma grabesc,de cateva zile sunt pe drumuri ca sa te vad.**Parca plecai acasa...-m ia zis el** Da ,dar mi am dat seama ca nu pot fara tine ,asa ca iata ma pe drum,am atatea sa iti povestesc si abia astept sa te iau in brate.**Si eu abia astept sa te vad,s ar puteasa ma vezi in drumul tau,ca m am transformat si acum fug pe strada pana la tine.**Bine Rafa,vreau sa te vad ,dar nu mai pot tine link ul,ma doare foarte tare capul**Bine,te iubesc!**Si eu te iubesc o gramada.* am inchis link ul si i am auzit pe toti 3 strigandu ma .
-Da!-le am raspuns.
-Ce ai,parca esti surdă.
-Am vorbit cu Rafa prin link si abia ma puteam concentra la el,cand a auzit ca vin, a inceput sa fuga spre mine,a zis ca s ar putea sa il vedem.-le am spus eu in gluma,aduca sa fim seriosi,e clar ca glumeste...nu?
-hehe,ne apropiem teribil de haită. A spus mama care era la volan. I am simtit mirosul lui Rafael.
-Ii-ii simt mirosul lui Rafael.
-Ne apropiem clar atunci.-A zis Ren din portbagaj.pana cand am vazut un lup mare gri cum alerga spre noi,e Rafa.imi dau lacrimile ,de ce e asa cchstia asta cu sufletele pereche,nu vrau sa bocesc din atata toata viața mea,da sa mor eu de am iesit direct din masina fara sa o opreasca si am sarit sa il iau in brate ,el inca ib forma de lup m a dat jos si m a lins pe toata fața eu l am luat in brate strans si l am pupat pe bot lung,apoi l am strans si mai tare.doamne ce dor imi era de el .Apoi am mers eu inca imbratisandu l cu toti ,ei au luat masina pana ce au ajus la castel.Am intrat in casa vazandu l pe Bruno.
-Brunooooo!-am strigat facandu l sa tresara si i am sarit in brate.
-Harley,doamne ce ma bucur sa te vad.
-Si eu pe tine ,amigo.-apoi am observat ca Rafa nu mai era in camera.-Dar Alejandro unde e?
-In birou,sa nu il deranje-nu l am lasat sa termine ca am fugit spre birou.
-Ale-am deschis usa brusc.
-Harl-s a ridicat brusc. Ambii am fugit unul in bratele celuilalt dar cineva s ia dres vocea fals in spatele nostru,nu imi spune,Rafa. L am vazut si l am imbratiat si pe el.
-Acum vreau sa va povestesc tuturor ce s a intamplat.Bruno!-Am tipat ultimul cuvant ca sa ma auda.
-Da Harley!
-Vino un ratito(umpic)-baietii se uitau confuzi.
-Cum de va intelegeti asa de....bine?-intreaba Rafael.
-Nu stiu,pur si simplu.Haide-l am tras de mana.eram toti in sufragerie,si mama si Jack si Ren.-Bun ,inainte sa incep vreau sa va prezint pe cineva,El e Jack,el e Ren si ea e .....mama-cand am zis ca e mama ,cei trei si au facut ochii plati.
-Mama ta?
-Da..a fost ceva complicat,eu trebuia defapt sa ma nasc aici si ma rog,barza a livrat copilul in lumea gresita -le am spus eu incercand sa fac o gluma ca sa imbunez atmosfera asta de soc.
-Stai,poti sa imi explici cum te ai evaporat?m am speriat intr un hal.-m ia spus Rafael tinandu ma de umeri .Eu am hotarat sa le arat tatuajul,imi dadam geaca de piele jos,apoi tricoul,iar baietii ,toti se uitau ciudat si socati,dar le am zis.
-Nu fac stripties idiotilor!-Bruno si mama au inceput sa rada,eu le am aratat tatuajul cu sarpele, la care bruno face un sunet de mirare cum s ar spune.
-Ai fost la racoare,in inchisoarea aia.
-Exact,pentru folosirea ilegala a transportului intergalactic,dar ma rog.
-Ceee?-a zis Bruno.-Cum ai calatorit intergalactic?
-Nici eu nu stiu,apropo,merci ca m ai scos ,Alejandro.-tori isi indreapta privirile catre el,mama si cei doi stiau deja ,ar voiau sa creeze atmosfera.
-Cum?-a zis Rafa.×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+
HEEY!capiyol cat doua asa ca va rog,un rand de aplauze,am vrut sa mai scriu,dar nu mai am baterie am 6% si nu vreau sa se inchida inainte sa il postez,oricum ,am in jur de 2500 de cuvinte aici ,asa ca respect.Besos!Aaa3% bateria,suntv desteapta,nu stiu unde am pus incarcatorul ,oricum ,bye,BESOS!
-LUNITA☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆
CITEȘTI
Drumul Spre Casa
RandomVrei doar sa ajungi acasa ,dar se dovedeste ca e mult mai mult de atat