VIII

634 28 4
                                    

-E foarte simplu,Bruno.deocamdata avem nevoie de mult parfum,o masca si o ocazie de cantat.-El ma mira confuz.
-De ce ai nevoie de parfum?
-Ca sa nu ma recunoasca nimeni , Dexter!-Bruno incepea sa rada, sincera sa fiu,mereu m ia placut relatia dintre noi ,era una de prietenie apropiata chiar daca vârsta lor era cu mult diferită.
-Aaaa,aici ai dreptate..măsti avem in vestiarul cu costume.
-Vestiar cu costume,ce naiba?
-ingrijeste ti limbajul fetiță, o sa-ti spăl gura cu săpun.-spune Bruno imitand o voce subtire .-Si da,avem un vestiar cu costume,iar ocazia ta de a canta sunt chiar seara asta la balul mascat. Ne am nimerit drept mănuşă,nimeni nu o sa suspecteze cine esti,asta daca il tin pe fii-miu de langa tine.-apoi am chicotit amandoi.
-Bine,haide catre vestiar!-am spu emotionata la care Bruno a inceput sa zambeasca.

Dupa in jur de vreo ora jumate de probat la care Bruno abia se mai tinea pe picioare ,am gasit costumul perfect.si machiajul perfect.eu eram gotica,asa ca sa ma imbrac in roz nu era de mine..dar ce pot spune..risc totul pentru proiectul asta. Cand Bruno m a vazut in costum a zis ca aratam super si ca trebuie sa cautam si un machiaj pentru asta,si sunt 100% de acord. Cistumul roz cu mofele florale negre pana la talie,de acolo apareau o serie de volanase verzi,roz si albe cu multe modele. Aveam niste maneci cam de forma unui bujor care stateau pe umerii mei,iar chiar eram rapitoare.dar lipsea ceva...defapt lipseau doua lucruri.
-Bruno,papucii!spun eu dandu mi o palma peste frunte pentru ca am uitat.
-Nu te preocupa,sunt cateva perechi pe acolo,si aoleo,cateva era putin spus,nu erau mai puțin de o suta,dar mai putin de jumate erau pe marimea mea,eu port 38,o marime foarte normala,dar se pare ca aici nu era prea normala,multi papuci erau marimea 36,37 sau 39,asa ca am luat ce am gasit,si nu pot nega,arata chiar bine,acestia fiind albi simpli cu catarame argintii.Am facut machiajul,si l am refacut de vreo 3 ori cu ajutorul lui Bruno care nici macar nu stia care e care,era amuzant sa il vezi cum voia sa ma dea cu eyeliener pe buze,si asa au trecut orele,eu cu el improvizand si punand in fața noastra un craniu pe care nu stiu de unde l a luat,dar mai bine nu intreb. A venit ora balului la care ar fii trebuit sa merg cu Rafael,dar el nu ma gasea pe nicaieri,am dat cu parfum de toate felurile prin castel . Acum eu cu Bruno am plecat mai devreme catre castelul naturii,se pare ca Mama Natura locuiește acolo,mai trebuie sa fie castelul Zanei Maseluță,a lui moş Crăciun si avem toata cartea cu povesti.
Am ajuns si am vorbit cu cel ce se ocupa de organizare,care ne a spus ca pot canta,dar acum mi am amintit de a doua problema pe care o uitasem atunci cand mi am luat papucii.Numele,cum ma va chema?
-Brunoo?
-Da?
-Am uitat un detaliu foarte important.
-Care?
-Pai....am uitat sa aleg un nume.
-Cred ca logic ar trebuii sa ne luam dupa costum.-a spus Bruno.
-Da...idei?
-Muerte de primavera?(moarte de primavara)
-Sună a cimitir la care ăia dau petrecere cand mai crapă cineva.-a inceput Bruno să râdă
-Bine,ai vreo idee mai bună,Einstein?
-Defapt...nu cred ca suna foarte rau,dar cred ca ar suna mai bine daca spunem verano in loc de primavera.
-Muerte de verano.e chiar foarte fain-apoi am facut salutul de frati pe care l am invatat pe Bruno si Alejandro.
-Stai un tantito,e prea lung numele...daca punem doar primavera?
-Perfect-raspunde Bruno,iar apoi batem pumnul.
Seara a decurs foarte bine până cand a sosit momentul a urc pe scena..eram mai agitata ca sucul in blender,Bruno a zis ca ma descurc..iar eu am incercat sa aprob...doamne ajută.am inceput să cant pe ritmul piesei cu emotiile pana in gat.

Easy come,easy go for a minute
I can t keep my hands off you
You're a milion dollare bill,don t forget it
I wanna spent my time on you.
                           .
                           .
                           .
I'll been runnin
I'll been runnin
I'll been runnin.

Am terminat piesa cu microfonul la gură si cu ochii inchisi strans asteptand reactia publicului si sperand ca nimeni sa nu ma cunoasca. Au inceput sa aplaude si sa imi strige numele toti pe silabe Pri-ma-ve-ra,Pri-ma-ve-ra! Mia m dat o usoara palma peste mana ca sa vad daca nu e unul dintre visele mele obisnuite,eram atat de fericita si nimic nu ma putea oprii,apoi am dat de privirea lui Bruno din care am inteles ca tre sa o tulim pana nu se descontroleaza lucrurile,am lasat microfonul jos si am fugit prin multime,eram atat de fericita ca nu purtam o masca,toti simteau nevoia sa mi o scoata,asa ca eram salvata,am ajuns la Bruno care ma astepta afara ca sa nu creada lumea ca ma cunoaste,a inceput sa ma cunoaste,ca e mandru de mine,ca tot neamu ,si am plecat spre casa ca sa ajungem inainte de miezul noptii,dar ce naiba ,deja era 1:30 am ,aoleo. Primavera ,esti o rusine pentru cenusareasa. Am inceput sa rad la gandurile mele prostesi,si chiar daca eram pra obosita am facut un  dus ca sa nu imi simta Rafael parfumul,inclus m am dat cu altul,acum imi e teama daca o sa incurc parfumurile,doamne,am creat un haos de nu se mai poate,m am intins pe pat si am adormit rapid.

×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+
HEEEY!cum vi se pare capitolul?sincera sa fiu,nu voiam sa pun videoclipul de la piesa si trebuia sa scriu fiecare vers si ce simtea cand il canta,dar ce mai pot spune,imi era prea lene si sunt sigura ca majoritatea nici nua ti fii citit partea aia,asa ca am facut un job mai usor pentru toti.:))Bye!BESOS!!
                                   -Lunita☆♡☆♡☆♡

Drumul Spre CasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum