II

759 44 2
                                    

Am pornit spre poteca,inca cu dureri de spate,doamne,chiar ma port ca o babă.
-bun..deci,ce esti si cum te numesti?-il intreb,stiu ca suna ciudat ca am avut incredere in el de la inceput,dar ce mai era sa fac?nici nu aveam alta obtiune,nu cunosc pe nimeni aici si trebuie sa risc cat pot ca sa ajung acasa.
-ma numesc Jack,si sunt un ...cum sa iti explic...ammm...imi place apa..adica..
-esti un siren?stiam eu!
-Ce ??nu!!nici macar nu exista sireni!inprimul rand,domnisoara regina,se numesc tritoni.
-Atunci esti un pirat!
-daaa...ceva de genu..sunt jumatate pirat ,jumatate vrajitor.
-uuu,fain!-am zis eu.
-acum e randul meu!cum ai ajuns sa calatoresti intergalactic?
-imi amintesc doar ca m am enervat putin,iar apoi am simtit cum ca eu nu ma  puteam controla ,am scos unraget puternic si am cazut pe pamant.apoi m am intors in lumea mea...nu ma vedeau..dar mi am dat sama ca nu prea le pasa lor de mine,parinti indiferenti, prieteni care fac contrabanda..am realizat ca nu am ce cauta acolo ,apoi m am trezit in inchisoare.-ma asculta paraca vrajit de ce am spus,v ati prins?vrajit?vrajitor?ok,asta a fost cea mai proasta gluma ever,mai bine zis incercare de gluma.
-Si cum ai scapat?
-pai..m a contactat un prieten,mental, mi a spus ca totul se intampla in capul meu si m a ghidat spre iesire.
-wow..asta chiar e o experienta interesanta.totul intr o zi?
-presupun..cand eu am plecat eram pe 17
-Poftim? Pe 17?dar acum suntem pe 2.
-a trecut luna..iar eu am fost prinsa acolo ,poate Rafael isi face griji  pentru mine,Marco,Mery ufff. Ce ma fac?in cat timp ai spus ca ajungem?
-in jur de 3 saptamani.
-Imi e asa dor de el..
-imi imaginez-cat am vorbit noi am ajuns la marginea unui sat.-se pare ca am ajuns in Torene,unul din primele sate de prin zona.-Am mers impreuna cu Jack pana la un bar.hopa,bar de motociclisti?daca nu as fii implicata in ceva cu Rafael...sau cel putin asa cred,imediat mi as lua unul,sunt frumosi,cool si au si motociclete ,ce mai vrei de la viata?M am asezat la bar,nu ca as vrea sa beau ceva ,dar Jack murea de sete,pun pariu ca isi ia orice numai apa nu ,cum ne a invatat Mari"nu apa,orice ,da nu apa, vede la un copil un suc...si el sa bea apa."
Doamne,am inceput sa rad singura doar cand mi am amintit de asta.
-Ceva de baut,lună-plină?-mi am dat ochii peste cap doar cand i am auzit porecla.
-Nu merci......sirenule!
-siren ii spui lu mă-ta!
-Nu mai spune,ai uitat cine este regina aici?-il intreb cu nasul pe sus in bataie de joc,si el stie ca nu sunt atat de idioata sa zic asta,sa fim seriosi,e super ridicol.
-Vai,scuzati-ma,majestate!-am inceput sa radem.
-Cu ce te servesc,Jack?ca de obicei? -Jack aproba apoi ochii ii fug spre mine-si pe frumoasa asta?iubita ta?
-Nici vorba,Ren!printesa e de sange regal.-ma ia el in batjocora,apoi eu ii dau un cot in burta cat pot de tare si se aude un sunet de durere din partea lui .
-sange regal are mă-ta!-asa-zisul "Ren",a inceput sa rada zgomotos cand ne a vazut pe mine si Jack.
-ce?nu vrei sa ii spun ca esti sufletul unui Alfa?-apoi toti cei prezenti in bar parca au auzit si s au intors cu fața catre noi.
-defapt,nu, chiar nu voiam-am spus eu incercand sa par calma,apoi am oftat lung.
-sufletul unui Alfa?hmm?Ce recompensa am primii pentru tine,se aude din spatele meu o voce de barbat.
-Te asigur ca nu ai vrea sa faci asta.-am spus eu incercand sa par amenintatoare, adica,din cate am citit eu pe wattpad , sufletul unui Alfa era foarte puternic,maia les amintindu mi faza cu ochii de la castel ,cred ca ma descurc,Doamne ajuta!!!
-Iauzi,nu as vrea sa fac asta.ce imi poate face mie o fetita ca tine.-privirea mi se inrosea,simteam ca iau foc,nu ca as avea motive prea mari sa ma enervez,doar ca totusi simteam ca vrea sa ma intimideze,asa ca m am intors de la masa si mi am ridicat privirea din pamant,acesta dand un pas inapoi cand imi vazuse ochii rosii,apoi se uitase sa vada sufletul cui eram,cand a vazut ce scria se speriase puternic,dar eu am mers cu pasi inceti spre el ,iar el dadea inapoi cu aceeași viteza,ar fii fost amuzant sa vezi scena,sa vezi o fata de 1.7 cum da inapoi un barbos musculos de doua ori mai mare decat ea. Apoi l am luat de guler si l am impins in perete formandu se o crapatura.
-Ce spuneai?-l am intrebat sarcastic prefacandu ma ca nu l am auzit.
-era o gluma,nu voiam sa-apoi l am dat cu capul mai tare de perete,crapatura ajungând la tavan
-tu esti o gluma.-am spus ferm,dandu i drumul la gat.cand mergeam toti se uitau la mine iar eu am m am repezit spre cariva cu un pas,acestia dand inapoi rapid. Am mers la Jack incercand sa ma calmez.
-Asta da regina!nu vor mai fii conducatori de rahat daca procedezi asa cu toti.-spune Ren in timp ce curata un pahar. Eu am chicotit putin apoi l am intrebat pe Ren.
-Auzi?nu vrei sa vii si tu cu noi?adica ,nu stiu ce iti place la satul asta.
-Incotro?
-In haita lui Rafael.-a spus Jack.
-crezi ca au vreo problema cu centaurii?- abia acum am realizat ca e centaur cand m am aplecat peste bar.
-Ba din contră.
×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+
Al doilea capitol pe ziua de azi,sper ca va place ,vreau sa ii dau cartii o tenta de aventura,you know?in fine,va dau  incredere noile personaje??cum vi se par?in fine,maine postez capitol nou,cred,CRED. BESOS!!
                                            -Lunita☆♡☆♡

Drumul Spre CasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum