IX

1.2K 64 1
                                    

-de ce mai exact radeti?-da, radeti, ptr ca si celalalt idiot a inceput sa o faca.
-ptr ca esti foarte amuzanta, raspunde blondul.
-eu vorbeam serios,dar...na,nu mai conteaza-au inceput iar sa rada.
-in fine , sa lasam subiectul,nu te am mai vazut pe aici , Marco nu ni te a mai prezentat pana acum...-uff, stiu ce urmeaza , sa le explic unor ciudati necunoscuti despre mine, e ok, adica, ce nu am mai facut saptamana asta?
-pai ,va suna cam ciudat, dar practic m am trezit cazuta din cer la propriu.-au inceput sa zambesca-Vorbesc total serios,nu stiu ce dracu caut aici dar nu asta conteaza. M am trezit cu glezna intoarsa si ma durea de abia mergeam,apoi un tip,mai bine zis corb, m a adus la casa unei vrajitoare ca sa imi dea o potiune si sa ma faca vampir, apoi l am cunoscut pe Marco, am devenit Best Friends ,si cam atat.
-Tu vorbesti serios,sau e o gluma?-intreaba Rafael in batjocora.
-Nu e nici o gluma, de o gramada de timp incerc sa caut o iesire din lumea asta,ptr ca trebuie sa ma intorc inapoi in dimensiunea mea la prietenii mei si familia mea, la casa mea si la toti si toate lucrurile care erau acolo.
-te ai gandit ca poate nu e.-l am intrerupt.
-da,m am gandit ca poate nu e o cheie materiala,dar am inceput sa cedez psihic si nu mai pot rezista,chiar deloc.
-ok...dar defapt de ce ai venit aici?-intreaba tipu blond cu o fata perversa.
-A,pai normal am venit ca sa imi cer scuze ptr iei si ca sa te resping.-Rafael s a facut alb ca varu,daca se mai putea.iar blondu avea o fata de confuzie,gen ,idk,"de ce o faci?","nu,esti proasta?",da sunt.
-nu ,nu ,nu,nu,te rog nu, iarta ma daca am facut ceva gresit in viata asta.-,a ingenunchiat si m a privit in ochi, m a privit in ochi.parca imi pare putin rau de asta acum.
-nu vreau viata asta cu palate ,acte ,bani cat vezi cu ochii si toate prostiile scumpe.-au facut toti ochii mari,iar el s a uitat ca si cum nu ii venea sa creada-nu e ceva ce eu vreau sa fac si sa am ,nu vreau o iubire eterna cand stiu ca macar o data o voi ranii,nu vreau sa fac rau nimanui,nu vreau sa iti fac rau nici tie ,dar poate va suna mai ciudat ,dar eu pun intai fericirea mea pe primul loc si apoi a altora.stiu foarte bine ce vreau de la viata mea,nu imi doresc sa ma casatoresc,nu imi doresc copii,nu imi doresc o relatie toxica plina de gelozie,nu imi doresc bani si nimic ce e al tau, eu imi doresc ceva sincer, cineva care incearca sa fie calm, cineva care stie ce ma supara, cineva care nu ma abandoneaza si cineva in care pot avea incredere la maxim. Nu vreau sa te supar sau sa te jignesc,dar nu esti ceva ce caut , si nu simt ca imi vei oferii libertate ,iar asta e cel mai important lucru.-majoritatea erau cu gura cascata..altii se uitau cu frica de reactia alfau lui,blondul se uita nedumerit ,iar el,el,ce sa mai zic?arata distrus ,si defapt voia sa para puternic.-nu imi pare rau de ce am spus ,pentru ca e adevarat,acum ca nu mai ai nimic de zis,trebuie sa plec.
-Stai,imi promiti ca macar vei incerc asa imi dai o sansa.-m ia spus el chiar calm...nu ma asteptam.
-Nu stiu, eu nu promit nimic, dar voi incerca...
-Pot sa...sa te imbratisez?-ma intreaba umpic temator
-Cum vrei,dar o faci pe riscul tau-ii aratam spre argint si a inceput sa chicoteasca.totusi m a imbratisat.
-Multumesc-ptr ce sa imi multumeasca??nu imi place vrajeala -ptr ca macar incerci sa imi dai o sansa ,chiar daca sunt o persoana oribila.
-Nu esti o persoana oribila,pur si simplu ,unele lucruri pe care le ai parit te au afectat,iar tu nu esti rau...asa ca incearca sa te  schimbi,ptr binele fiecaruia,ptr binele poporului tau,ptr binele tau si ptr binele meu.-i am dat un sarut scurt pe obraz,i l am mangaiat, am intors spatele si am plecat, poate Marco isi face griji deja,parca vezi,"oare argintul ala a ajuns?",acum ca ma gandesc la ce prostie am facut legat de argint ,ma ia si pe mine rasul.

++×+×+×+×+×+×+×++×++×+++××+++×++××++
Heey ! E un capitol mai lung,asa ca putin respect, si incerc sa postez cat de des pot asa ca merit un vot din partea voasta,Lunile mele.Va ti prins???Lunita solita??? ok  ,stiu ,azi am in repertoriu cele mai proaste glume,oricum,BESOS!

Drumul Spre CasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum