ცოტა ხანში როუზის კარზე კაკუნი გაისმა, გოგონამ აწითლებულ ლოყებზე ხელები მიირტყა,ღრმად ჩაისუნთქა და კარები გააღო.
- გისმენ,- თვალებში ვერც ერთი უყურებდა ერთმანეთს.
- აი, პირსახოცი და ჩემი ტანსაცმელია,ვწუხვარ ახალი მეტი არაფერი მაქვს.
- მ..მადლობა.- უთხრა გოგონამ და კარები მოუხურა.
გოგონა სააბაზონად,რომ გამოვიდა მისაღებში შუქი შეამჩნია და ჩასაქრობად წავიდა.
ოთახში შესვლისას მაგიდასთან დაძინებული ჯინი დახვდა,სახე ფურცლებზე ედო,ეტყობა მუშაობისას ჩასძინებოდა და ნაზად მიადო სახეზე ხელი გასაღვიძებლად.
- ჯიინ,ჯინ..
ჯინმა გოგონას სწრაფად ჩაავლო მაჯაში ხელი.
- ოჰ,როუზ,- გოგონა შეათვალიერა და სველი თმით და მისი უზარმაზარი ტანსაცმლით რომ დაინახა სიცილი აუტყდა.
- რა გაცინებს?!
- იმ ბომჟს გავხარ დღეს ქუჩაში რომ ვნახეთ.
როუზმა ლოყები წყენით გამობურცა.
- საყვარელი ხარ,- ჩაიბურტყუნა ჯინმა.
- რა თქვი?
- არაფერი,კარგი ამინდია თქო.
გოგონამ ფანჯარაში გაიხედა.
- ჯინ,შუა ღამეა და ქარი ქრის .
- წადი დაიძინე.
- შენ არ აპირებ დაძინებას?
- სამუშაო მაქვს.
უცებ კარები გაიღო,ფეხის ნაბიჯების ხმა გაისმა,შემდეგ მძიმე საგანი ორჯერ დაეცა ძირს და ოთახში მაღალი ლამაზი გოგო შემოვიდა. ჯინი ფეხზე წამოხტა.
- ამ დროს აქ რას აკეთებ?
- აქვე ვიყავი და სახლში წასვლა აქ მოვედი.
- მთვრალი ხარ?!
- არა,- ბარბაცით თქვა გოგომ.
- ღმერთო სუ, მთვრალი ხარ, ეს უკვე ზღვარს ცდება.
- უკვე სრულწლოვანი ვარ,რასაც მინდა იმას გავაკეთებ.
- სრულწლოვანება ასე მოქცევის უფლებას არ გაძლევს! - ხმას აუწია ჯინმა,როუზს არ ეგონა ჯინს ასეთი სახის მიღებაც თუ შეეძლო.
- დიახაც მაძლევს .
- ჩემს აზრს არ ითვალისწინებს, მერამდენე გაფრთხილებაა, ხვალიდან აქ იცხოვრებ.
- რა? აქ რა ჯანდაბა მინდა?
- ასე საქმის კურსში ვიქნები,სად დადიხარ და როგორ.
- შენი კონტროლი არ მჭირდება.
- ამ სახლში აპირებ ჩემს გამოკეტვას?
- გამოკეტვას არა, უბრალოდ ჩემი მეთვალყურეობის ქვეშ იქნები მანამ სანამ ჭკუას არ ისწავლი. არავითარი გვიანობამდე სიარული კლუბებში და სმა, შენს ძველ ოთახში დაიძინებ.
- არ მაინტერესებს, აქ არ გავჩერდები მითუმეტეს ვიღაც კახპა გყავს ამოყვანილი.
- სუჯიიინ! - იმხელაზე დაიყვირა ჯინმა და როუზი შეხტა, სუ ადგილზე გაშეშდა პატარამ კი დაიყვირა ოთახიდან.
- მე მივხედავ,- თქვა როუზმა და კიბეებზე აირბინა.
შეშინებული პატარა,ოთახში აცრემლებული დახვდა.
- რა ხდება?! მამიკო რატი ყვირის?
- არაფერია საყვარელო,მამიკომ რაღაც მწერი დაინახა უყვირის რომ გაფრინდეს.
- მამიკო მწერებს არ უყვირის.
- ალბათ იმიტომ ჯერ ასეთი დიდი მწერი არ შეხვედრია.
- მამიკო არასდროს ყვირის,- თქვა ბავშვმა მოწყენით, ახლა მიხვდა სუს რატომ ჰქონდა ასეთი შოკირებული გამომეტყველება .
- მოდი აქ,- უთხრა იუნას როუზმა და ბავშვმა თავი მკერდზე მიადო.
- მიდი ზღაპარი მომიყევი,შენ ხომ კარგი ზღაპრები იცი.- იუნამ მხიარულად დაიწყო ახალი ზღაპრის მოყოლა და მალევე ჩაეძინა .
როუზმა ძლიერი ფეხების ბაკუნი გაიგონა,ვიღაც კიბეებზე გამეტებით ამოდიოდა, ბავშვის ოთახში სუმ გაბრაზებით ჩაუარა და გვერდითა ოთახის კარები ძლიერად მიაჯახუნა .
იუნამ წამოიკრუსუნა.
- მშვიდად საყვარელო, აქ ვარ .- თავზე ხელი გადაუსვა როუზმა, შემდეგ შუბლზე აკოცა და რომ შემობრუნდა კარებზე მიყუდებული ჯინი დაინახა.
ბიჭი ღიმილით დაიძრა მისკენ.
YOU ARE READING
𝙲𝚕𝚘𝚜𝚎 𝚝𝚘 𝚈𝚘𝚞 ( დასრულებული)
Romanceერთფეროვნებით დაღლილი მთავარი გმირის, ცხოვრება მაშინ იცვლება როდესაც სახლში, სრულიად მოულოდნელად მასკიანი კაცი უვარდება, ახლა კინომან აირინს გონია რომ ამ კაცის ერთადერთი მიზანი მისი მოკვლაა, თუმცა მოვლენები საინტერესოდ მაშინ ვითარდება როცა "მკვლელ...