მხოლოდ იუნა იყო გახარებული თვითმფრინავში ჩაჯდომით, როუზი ნერვიულობდა ბებიამისზე,რადგან ლი მისი ნივთების დაკარგავასაც და საერთო ყველაფერს მოუყვებიდა,ჯინი კი აღელვებული იყო, როუზის ბებიის გაცნობით.
როცა კორეაში ჩავიდნენ აეროპორტში იუნას საპირფარეშო მოუნდა და ჯინმა წაიყვანა მანამ სანამ როუზი თავის საუკეთესო მეგობარს,აირინს ეძებდა,რომელიც იქ უნდა დაახვედროდა და აი,ისიც, პატარა ბავშვთან ერთად მოაბიჯებდა აეროპორტში.
როუზი მისკენ გაიქცა და ჯერ აირინს შემდეგ კი მის ნათლულს ძლიერ გადაეხვია.
- როგორ მიხარია,რომ ჩამოდი მაგრამ თუ ნივთები ვერ დაიბრუნებს რისთვის ჩამოდი? ხომ მითხარი მიყვები რომ გნახავდი ხოდა გისმენ ვერ ვითმენ.
- აირინ,აეროპორტში ვერ მოგიყვები თავადაც ნახავ ..
- დეიდა როუზ რომ იცოდე რა ვნახე..- გაისმა პატარა გოგონას ხმა,რომელიც როუზს ფეხზე მოეხვია.- მამიკომ და მე კაცი ვნახეთ,რომელსაც უზარმაზარი გველი მოყავდა ყუთით
- მართლა?!- გაუღიმა როუზმა.
- იუნა, ხომ გითხარი წინ ნუ მისწრებთქო.
ამ ხმაზე აირინმა სასწრაფოდ გახედა ხალხში მომავალ მაღალ მამაკაცს, რომელსაც ნაცნობი გამომეტყველება ჰქონდა და გაკვირვებული მიაშტერდა
ჯინმაც შეამჩნია აირინი და საოასიხოდაც ისიც თვალებ გაფართოებული დააცქერდა.
- ამმ ...- დაიბნა როუზი.- აირინ ეს ჯინია..- ორივენი აშკარა ინტერესით აშტერდებოდნენ ერთმანეთს და ცოტა ხანში გოგონა გაღიზიანდა.
- კარგი იქნებ ეგრე ყურებას მორჩეთ და მითხრათ რა ხდება!
- გამარჯობა ჯინ.- უთხრა აირინმა ღიმილით. ჯინმა ჯერ პატარა ბიჭს გადახედა რომელიც ცოტათი უფროსი თუ იქნებოდა იუნაზე და ისიც მიესალმა.
- გამარჯობა მიდორი,დიდი ხანია არ შევხვედრილვათ.
სიტყვა მიდორის როუზს გონებაში ამოუტივტივდა, ახსოვდა აირისგან მოყოლილი,იმ ბიჭზე რომელიც მითოსის ეძახდა და ბოლოს უკვალოდ გაუჩინარდა.
თავი უჩვეულოდ იგრძნო,წყენამ გაუარა სხეულში და ისეთი გრძნობა გაუჩნდა აქამდე რომ არ ეგრძნო.
ჯინი და აირინი ისევე ერთმანეთს უცქერდნენ, ბოლოს აირინმა თქვა ჯუნგქუქი მანქანაში გველოდებაო და აეროპოტიდან გავიდნენ
ჯუნგქუქმა შორიდან იცნო ჯინი და მანქანიდან გადმოხტა
- ის აქ რას აკეთებს? - აირინს წარმოდგენაც არ ქონდა რა ეთქვა, ჯერ მისთვის როუზს ხომ არაფერი მოეყოლა.
- გამარჯობა,- ზანტად მიესალმა ჯინი და როუზს გადახედა რომელიც აშკარად მოწყენილი იყო .
მაშინ მიხვდა ჯინი რომ როუზმა იცოდა აირინზე და მასზე,ამიტომაც არ კითხა აეროპორტში საიდან იცნობენ ერთმანეთს.
- როგორ ხარ როუზ?- მანქანიდან მასკიანი ჰოსოკი გადმოვიდა,რომელიც ღიმილით გადაეხვია როუზს.
როუზი ერთიანად გაიბადრა,ჰოსოკთან განსაკუთრებით კარგი ურთიერთობა ჰქონდა ის ხომ მისი ბიასი იყო ბოლოს და ბოლოს.
- მადლობა კარგად,შენ როგორ ხარ?
- კარგად მაგრამ ამიხსენი,ნივთები როგორ დაკარგე? - ღიმილს არ წყვეტდა ჰოსოკი, ჯინი ბიჭს წარბები აწეული უყურებდა.
- გრძელი ამბავია,ახლა გვერჩქარება,ბებია უნდა ვნახო.
- კარგი რა,შენ რომ მენახე საქმეები გადავდე,წავიდეთ სადმე დავჯდეთ,მოშიებულები იქნებით.
ბოლოს ბავშვებთან ერთად ერთ რესტორანში წავიდნენ და კერძო კაბინაში დასხდნენ.
ცოტა ხანში მიმტანი შემოვიდა და ბავშვებზე მიუთითა:
- ბავშვებისთვის,სპეციალური ოთახი გვაქვს შემიძლია იქ გავიყვანო,გაერთობიან.
ჯინი და აირინი წარმოდგენ და მიმტანს გაყვნენ, გზად ორივენი ჩუმად იყვნენ,აირინისთვის უცნაური იყო ჯინის ასეთი ნახვა, მის გვერდით ის ხომ ყოველთვის ბევრს ლაპარაკობდა. მაგრამ ახლა შეცვლილი იყო,ძალიან შეცვლილი.
- რა ქვია?- კითხვა აირინმა ჯინს იუნაზე,როდესაც ბავშვები ოთახში შეიყვანეს.
- იუნა.
- ლამაზი სახელია.
- ჯინიც კარგი სახელია,- უთხრა ბიჭმა და ირიბი გაშეშდა.რათქმაუნდა ეცოდინებოდა,მთელმა მსოფლიომ იცოდა ჯეონ ჯუნგქუქის ბავშვის შესახებ.
- უხერხულად ნუ ხარ,- უთხრა ჯინმა. შენდამი გრძნობები დიდი ხანია არ მაქვს მაგრამ უწინდებურად პატივს გცემ.
აირინის გაეღიმა.
- და შენი მეუღლე? - კითხა აირინმა,- მეუღლე არ ჩამოვიდა?
- გარდაიცვალა.
- ღმერთო!- გაიოცა აირინმა, როუზმა რომ დაურეკა უთხრა მეუღლე ყავსო, ანუ ამ დღეებში გარდაეცვალა?
- ვწუხვარ,ამიტომ ჩამოდი?
- არა აირინის ბებიის სანახავად.
- რა?!
- ხო,არ უთქვამს? აირინი საქმროს გაეყარა და...
- ლის გაეყარა?!- წამოიყვირა გოგონამ.
- ხო,გეწყინა? საშინელი ტიპი იყო.
- არა რა მეწყინა,პირიქით, სულ ვეუბნებოდი რომ უნდა დაცილებოდა,მაინც ვერ ნახულობდა. მაგრამ შენ რა შუაში ხარ?
ჯინმა აირინს გადახედა და გოგონამ პირზე ხელი აიფარა
- ღმერთო! არააა! სერიოზულად? შენ და აირინი?
- ხო,მე და აირინი,- გაუღიმა ჯინმა
- მაგარია! მოვკლავ არაფერი უთქვამს.
- ამდენი ხანი რას აკეთებთ? - იკითხა ჯუნგქუქმა რომელიც ცოტათი ნასვამი იყო და ეჭვიანობდა ამდენი ხანი რომ არ ბრუნდებოდა აირინი.
- როუზი იმ ბიჭთან ერთად მარტო დატოვე? - კითხა ჯინმა,თან წარბები შეკრა, ეჭვიანი ნამდვილად იყო,ჰოსოკი კი მას შემდეგ არ მოეწონა რაც გოგონას ასე ემოციით გადაეხვია.
ჯინმა ჯუნგქუქს ჩაუარა და გაკვირვებულმა ბიჭმა იკითხა:
- რა ეტაკა?
- სიყვარული ქუქი,სიყვარული ეტაკა.როუზიც და ჰოსოკიც შეჟუჟუნებულები იყვნენ,ორივე სლავები იყვნენ როცა საქმე ამას ეხებოდა და სამ ჭიქა ლუდში,( არც მაგდენში) კარგი მთვრალები იყვნენ.
ჯინი კაბინაში შევიდა და როუზზე ხელგადახვეული ჰოსოკი რომ დაინახა სასწრაფოდ მივარდა,ბიჭს ხელი გააშვებინა და გოგონა თავისკენ მიიზიდა.
- ნახე რა რომანტიულია.- ჩაიჩურჩულა აირინმა როცა ჯინმა გოგონა გამოწია.
- ეს და როუზი ნახეეე,- დაიძახა ჯუნგქუქმა.
- აირინ, როუზი მთვრალია და უნდა წავიყვანო.- ხელში აიყვანა გოგონა ბიჭმა.
- მაგრად სად მიგყავს? ბებიამისთან ასეთ მდგომარეობაში ვერ მიიყვან.
- ჩემს სახლში წავიყვან.
აირინმა იუნა მიუყვანა და ტაქსით გააცილა სამივე.
- მიხარია,- თქვა ჯუნგქუქმა.აირინმა გაკვირვებით გახედა.
- ასეთი სენტიმენტალური როდის მერე გახდი?
- მიხარია რომ რუიზთან არის,- დაამატა უცებ,- ასე ნაკლები საეჭვიანო მექნება.
აირინმა მუჯლუგუნი კრა ჯუნგქუქს და სლუკუნით გაიგონა,ორივე შებრუნდა და ჰოსოკი დაინახეს.
- შენ რა ტირი? - კითხა აირინმა.
- როუზს ახალი ოპა ყავს, თავს მიგდებულად ვგრძნობ.
- წამოდი ძმაო,- ხელი გადახვია ჯუნგქუქმა,-არ ინერვიულო, შენ სულ მისი ბიასი იქნები.ჯინმა სახლის კარი რომელსაც წელიწადში ერთხელ აღებდა შეაღო და როუზი დივანზე ფრთხილად მიაწვინა.
- რა სჭირს დეიდას?- იკითხა ბავშვმა.
- არაფერი საყვარელო, დაღლილია.
- წამოდი შენ დაგაძინო.
ჯინმა იუნა დააძინა და როუზი ხელში აიყვანა,თავის ოთახში დააწვინა და თვითონ აბაზანაში შევიდა.
იქედან,რომ გამოვიდა როუზს ნახევრად შიშველი მიუწვა და თმა გადაუწია.
- მემგონი დღეს უნებლიედ გაწყენინე,- უთხრა ჩურჩული,- მაპატიე.
როუზი შეიშმუშნა და თვალები ნელა გაახილა.
- ჯიინ? - მძინარე ხმით დაუძახა ბიჭს, ჯინმა საპასუხოთ აკოცა.
- აქ ვარ,დაიძინე.
- ჯ..ჯინ!
- გისმენ.
- აირინი ისევ გიყვარს? - ბიჭს გაეღიმა.
- როგორი სულელი ხარ, აირინი დიდი ხანია დავივიწყე.
- და მე გიყვარვარ?
ახლა გაახსენდა რომ გოგონასთვის მიყვარხარ არასდროს ეთქვა.
- მიყვარხარ.
უთხრა ბიჭმა და გოგონას სახე ხელებში მოიქცია, ჯერ შუბლზე შემდეგ ტუჩებში აკოცა.
- ახლა დაიძინე.
- ჯინ..
- გისმენ.
- მეც მიყვარხარ.
ბიჭმა ისევ აკოცა.
- ბებიაშენი წინააღმდეგი რომც იყოს მაინც არსად გაგიშვებ, ხომ იცი?
გოგონას უკვე,მშვიდად ეძინა ჯინის მკლავებში.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝙲𝚕𝚘𝚜𝚎 𝚝𝚘 𝚈𝚘𝚞 ( დასრულებული)
Romansaერთფეროვნებით დაღლილი მთავარი გმირის, ცხოვრება მაშინ იცვლება როდესაც სახლში, სრულიად მოულოდნელად მასკიანი კაცი უვარდება, ახლა კინომან აირინს გონია რომ ამ კაცის ერთადერთი მიზანი მისი მოკვლაა, თუმცა მოვლენები საინტერესოდ მაშინ ვითარდება როცა "მკვლელ...